Optisport Reviews

gezellige werkomgeving
Zweminstructeur (huidige medewerker) –  Dordrecht25 juli 2017
je hebt bij dit bedrijf weinig contact met de managers van de locatie, wel heb je veel contact de afdelingsleiders.
qua collega's kan ik alleen oordelen over de locatie's dordrecht en Rotterdam. De collega's die daar werken zijn gezellig, hechte groepen makkelijk om in opgenomen te worden.
Pluspunten
collega's
Minpunten
management
Leuk Bedrijf
Allround zwembadmedewerker (huidige medewerker) –  Oisterwijk2 augustus 2016
Het is een leuk bedrijf.
Alleen de doorgroei mogelijkheden zijn er niet echt.
Dat vind ik persoonlijk erg jammer. waardoor je je niet verder kunt ontwikkelen.

De collega's zijn super aardig.
En als je op het werk komt is er altijd en glimlach en een praatje van de manager.
werkdag woensdag bijv
Fitness instructeur (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost, NH16 januari 2016
Ik kom s'ochtends bij de sportschool en dan drink ik koffie neem ik de dag door en dan ga ik mijn voor bereidingen treffen voor de dag. en nader hand moet ik nog door naar een fysio praktijk.
Pluspunten
ik krijg altijd koffie s'ochtends
Minpunten
ik heb niet echt momenteel zo een paar minpunten
Gastvrouw horeca (voormalige medewerker) –  Boxmeer, NB16 januari 2015
Fijne manager , toffe collega's en gezellige klanten.
Soms hele lange dagen zonder pauze's , omdat ik meestal alleen werkte.
Een fantastische accommodatie, waar veel grote evenementen worden georganiseerd en waar ik met mijn collega's prettig samenwerk.
allround medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH26 juli 2014
Elke dag leer ik en doe ik nieuwe ervaringen op. De afwisseling en all-round inzet maakt het heel leuk en is een blijk van waardering. Het blijft kriebelen om weer als leidinggevende aan de slag te gaan.
Leuke sportschool en super ontspannen sfeer tussen klant en werknemers
Sportcoach en instructeur (huidige medewerker) –  Hoofddorp, NH31 juli 2013
Leer veel van de leden, zij zien zaken een manier die ik nog niet herken en neem deze mee. Geven mij waardevolle ques mee die voor hen werken.
Pluspunten
Gekwalificeerde medewerkers, vriendelijk en spontaan.
Minpunten
Ik heb ze nog niet kunnen ontdekken
Afgelopen jaar was het hard werken.
Hoofd facilitaire dienst/Hoofd Zwembad (voormalige medewerker) –  Amsterdam Zuidoost Bijlmersportcentrum21 oktober 2012
Bijlmersportcentrum is een prachtig nieuw gebouw wat heel transparant is. Het is een heerlijk gebouw om in te werken omdat alles zo nieuw is. Ik kwam in dit bedrijf en zag dat er hard gewerkt moest worden. Vele zaken waren niet op orde. De hygiëne was slecht. Er was niets op papier en niemand wist waar hij/zij aan toe was. Ik heb een schoonmaakplan gemaakt, vele gesprekken gevoerd, het personeel op orde gebracht. Externe bedrijven aangestuurd en zaken die niet op orde waren laten aanpakken.
De horeca was ook niet op orde. Er was geen gezelligheid, geen menukaart, geen schoonmaakschema. Ook daar puin geruimd.
Na een half jaar ging alles een beetje lopen en het was er schoner. Er was ook niets op papier voor de klant dus dit heb ik ook aangepakt. Orde geschept in het personeelsbestand. Contracten gemaakt die ondertekend moesten worden. Een logistieke indeling gemaakt op het bestaande openingsrooster en dit in de bestaande schema's ingebracht.
In mei werd de hoofd zwemzaken ziek en mocht niet meer op zwemzaal werken. Daardoor werd er geswitched van afdeling en belande ik op de zwemafdeling. Daar moest ook puin geruimd worden. De leerlingvolgsystemen waren niet op orde, er werd niet volgens het plan van optisport gewerkt.
Dus in de zomervakantie een heel schoolsysteem opgezet, met daarin koppelingen naar bestaande brieven. Alles werd nog met de hand ingevuld door de leerkrachten van school dus hier een automatisch systeem voor gemaakt. Het was voor mij onverwacht dat mijn contract niet verlengd werd omdat ik zeer geliefd was bij het personeel, publiek etc. De reden was dat ik een
  meer... goede vakvrouw was maar in het verkeerd bad zat.  minder
Pluspunten
grote organisatie, waardoor je meer voor elkaar kan krijgen, kortingen etc.
Minpunten
niet goed een inschatting kunnen maken op het individu.
Een gemakkelijke werkomgeving
Zwemleider (voormalige medewerker) –  Hilversum23 juli 2012
Dag verloopt kenmerkend van toezicht met een pauze naar de zwemles. Om op te ruimen en naar huis te gaan.

Snel differentiëren in de lage fases van het lessen. Bij deze werkgever was het niveauverschil zeer groot. Aangezien ik inviel voor vakantiegangers. Werd ik bij de eerste lessen flink op de proef gesteld. Maar eenmaal opgepikt heb ik hele leuke lessen gedraaid.

Directie heb ik niet veel mee van doen gehad ik werk er immers pas een maand. Hetzelfde als mijn collega's, mijn eerste indruk is tevens wel positief.
Pluspunten
gratis gebruik mogen maken van de faccilieit
Minpunten
overwerken (standaard) word niet uitbetaald

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Optisport. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Optisport gesorteerd op locatie