Opella Reviews

14 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 20 reviews
waardeloze zorginstelling
Huishoudelijk (voormalige medewerker) –  Wageningen11 juni 2018
Management weet totaal niet wat er op de werkvloer gebeurt, telefoniste een vreselijk mens staat niet in voor eigen personeel bij de clienten thuis.Binding met een client hebben ze niet, bezuinigen alles verkeerd weg. Niet praten met client, juist ouderen zitten wel te wachten op hulp en praten met koffie etc.etc.etc. Door overnamen Gemeente verslechterd.......deels nu overgenomen door T-zorg, wordt ook niets!loonbetaling inmiddels 9€ bruto per uur, dus gem. wij vrouwen 45 jaar, 9€ bruto....een grote schande dat dat hele Opella!!
Pluspunten
Minpunten
hele rij
Receptioniste/Telefoniste (voormalige medewerker) –  Bennekom23 januari 2017
Ik heb hier geleerd om een telefooncentrale te bedienen, hoe met allerlei soorten mensen om te gaan, aan de telefoon altijd vriendelijk en zakelijk te blijven,

Leuke collega's.
Het moeilijkste van de baan was om te zien hoe dement sommige mensen soms zijn/worden.

Het leukste is om met verschillende mensen om te gaan, zowel bezoek als bewoners en een luisterend oor te kunnen bieden
aan bijv. een familielid van een bewoner.
Pluspunten
Leuk en afwisselend werk.
Minpunten
Soms wat saai als het erg rustig is.
een erg zakelijke omgeving
Secretarieel medewerkster (huidige medewerker) –  Ede25 september 2016
een niet transparante organisatie terwijl ze zeggen dit wel te zijn
Leuke en afwisselende baan
Woonassistent (voormalige medewerker) –  Bennekom6 april 2016
Veel sociale omgang met collega's en bewoners, eigen tijd indelen, goede cao, flexibele tijden.
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
Soms 2 dagdelen werken
Dat ik werk in een plezierige werkomgeving met fijne gewaardeerde collaga's
Helpende (huidige medewerker) –  Ede, GE30 augustus 2015
Ik mag dit werk al 15 jaar doen en iedere dag ga ik met plezier naar mijn werk.
Samen met mijn collega's probeer ik het voor "Onze bewoners" het zo fijn mogelijk te maken.
Dat wil zeggen dat we zeer met" Onze mensjes" begaan zijn, met hun en met hun familie.
Ik probeer mezelf te zijn en dat is mijn grootste kracht.
Ik mag gelukkig mijn diensten invullen op mijn manier. dus heb ik bij voorbeeld een avonddienst dan gebruiken we gezamenlijk de maaltijd en daarna zet ik een CD op en zingen we gezellig mee. Of we zingen uit een psalmboek.
schenk dan koffie en maak een babbeltje voordat ik de mensen help naar het naar bed gaan.
Omdat ik zelf gelovig ben zal ik altijd met de persoon een avondgebedje bidden of zingen.
Ik heb geleerd dat je mens mag zijn met al je goede en slechte kanten.... dat je altijd terug mag vallen op jouw collega'
Het moelilijkste van mijn baan vind ik dat als ik naar huis ga en er een bewoner niet goed in zijn/haar vel zit en ik die dan moet overdragen aan een andere collega.
Het leukste aan mijn baan vind ik ....dat ik iedere keer als ik ga werken met mensen om mag gaan, hun mag begeleiden en steunen, met hun mag lachen en huilen. Maar het voornaamste is dat ik mag delen in een organisatie waarin je een van de vele radertjes bent die zorgen dat het bedrijf loopt.

Pluspunten
De sfeer onderling op de afdeling
Minpunten
Dat we nooit volgens een vast rooster werken en iedere maand andere diensen hebben.
Voldoening halen uit het werk, door er te kunnen zijn voor de client
Huishoudelijk verzorgende (voormalige medewerker) –  Ede16 juli 2015
Typische dag als huishoudelijk verzorgende begon voor mij met een kopje thee bij de client die blij was dat je er weer was. Meestal zijn de werkzaamheden elke week verschillend, maar er kunnen ook extra dingen zijn, zoals samen met de client boodschappen doen. Voordat je begint overleg je met de client of er dus nog extra dingen zijn die moet gebeuren. Als het overleggen niet mogelijk is dan kijk je na de vaste taken of er nog extra werkzaamheden zijn. Tussendoor drink je en klets je nog wat met de client. De mensen zijn elke week weer super blij dat je er bent, Hierdoor haal ik zo veel voldoening uit het werk. Er zijn voor mensen is mijn passie.

Ik heb geleerd de kleinste dingen waarderen. De glimlach op het gezicht van de mensen als je er weer bent maakt mijn dag goed.

Ik had wel collega's maar had er niks mee te doen. Werkte bij de mensen thuis. Dus zag mijn collega's eigenlijk nooit.

Lichamelijk kan het af en toe wel zwaar zijn.Maar als je naar de verhalen van de mensen over vroeger luisterd dan vergeet je dat het werk af en te zwaar kan zijn.
Pluspunten
Waardering en een glimlach krijgen van de mensen.
Minpunten
Moest overal met de fiets naar toe. Door weer en wind.
leuke mensen met gezellige woonomgeving
Huishoudelijke medewerker in de thuiszorg (voormalige medewerker) –  Ede, GE8 juli 2015
Ik heb een zoon daarom wil ik graag alleen onder de school tijden werken. wat ik opella gedaan dat is onder de school tijden.Ik heb heel veel nederlands geleerd.
waardeering van de clienten
huishoudelijke hulp (voormalige medewerker) –  ede6 juli 2015
je gaat met waardering van de cliënten na huis ze waren altijd tevreden voor wat je gedaan had voor ze en dat ze hun praatje konden doen
Pluspunten
werktijd was onder de schooltijd van mijn kinderen
fijne samenwerking
huishouderlijkmedewerkster (huidige medewerker) –  Veenendaal, UT29 januari 2015
vooral schoonmaken van de leefomgeving van de clienten.
het jammere momenteel is dat er veel onzekerheid is over onze banen
Personal and social work experience!
Homecare employee (voormalige medewerker) –  Bennekom, GE13 oktober 2014
Working at Opella ment being social with the clients (mostly elderly above 82), listen to their stories and be professional and personal at the same time. I liked to work with elderly people, because this was the subject in my bachelor and master thesis too.
Pluspunten
Being social and working with elderly
Minpunten
cleaning
Opella
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Harskamp, GE22 april 2014
Ik ben hier begonnen tijdens mijn opleiding. Bij Opella heb ik de basisbeginselen van het vak geleerd.
huishoudelijk medewerker
huishoudelijk medewerker thuiszorg (voormalige medewerker) –  Ede, GE18 januari 2014
ouderen helpen met huishoudelijke klussen,zoals dagelijkse schoonmaak werkzaamheden.
Per dagdeel bij een ander persoon het huishouden doen
huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Ede, GE9 juli 2013
Mijn dag bij een cliënt begint met een praatje wat er zoal gedaan moet worden als er afwijkende dingen zijn en soms wat er gebeurt is de afgelopen dagen. Wat ik geleerd heb, is dat ik mag aangven dat er klussen zijn die ook gedaan moeten worden ne dat duidelijk aangeven.
Met de directie heb ik niet te maken en met de leidinggevende kan ik dingen overleggen en bespreken.
Doordat ik bij cliënten thuis werk, heb ik geen contact met mijn collega's.
Het moelijkste van deze baan vind ik dat ik solistisch bezig ben.
Het leukste van deze baan is dat de mensen dankbaar zijn voor wat ik voor ze gedaan heb die ochtend.
Pluspunten
flexibiliteit en dankbaarheid
Minpunten
solistisch bezig zijn

Zie meer reviews over Opella

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Opella. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Opella gesorteerd op locatie