Only Reviews

24 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 76 reviews
Mijn werkervaring bij Only
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven9 april 2019
Only is een mooie winkel om in te werken, maar de werkdruk is veel te hoog. In de filialen in Eindhoven hebben ze veel te weinig personeel, waardoor het een groot zooitje wordt. Van mij werd er verwacht dat ik hele dagen (van 10:00-18:00) alleen in de winkel stond, wat betekende dat je alles zelf moest doen: teveel dozen vracht in je eentje uitpakken en labelen, de winkel veranderen, optimize, de winkel netjes houden, administratief werk, maar wel moest iedere klant goed geholpen worden wat natuurlijk allemaal niet gaat wanneer je alleen staat. Als je de taken niet af kreeg moest je overwerken, wat je ook niet altijd betaald krijgt. Ook moest je geluk hebben met pauze, als er te weinig personeel was in andere filialen kon je pauze niet overgenomen worden, en moest je dus maar achter de kassa eten en als het druk is zoek je het zelf maar uit.
Ook wordt er veel geroddeld onderling en vooral wanneer de regiomanager langskomt, plus je wordt genaaid waar je zelf bij staat en veel dingen gebeuren sneaky. Ook word je aangesproken op bepaalde dingen waar de klanten gewoon bij staan, terwijl ik vind dat de klant dit niet hoort te horen. De klant komt immers om te shoppen en om goed geholpen te worden!
Pluspunten
Mooie winkel
Minpunten
Bovenstaande
Gezellige werkomgeving, collega's etc.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hoorn30 november 2018
Het werken bij Only is nooit hetzelfde, je hebt gevarieerde taken en zit dus nooit stil. Je kan bij de kassa, de pashokjes, in het magazijn of gewoon in de winkel staan. Ik wist eerst niet wat ik kon verwachten in een kledingwinkel ik dacht maar mensen te helpen maar het is zoveel meer dan dat, ik heb geleerd hoe je de klanten inspireert en adviseert met de kleding in de winkel, lost de vracht af en vult bij waar nodig is of kleed de paspoppen aan. Het samenwerken met mijn collega's en mijn baas verliep erg goed, we konden goed met elkaar overweg en als ik hulp nodig had waren ze er altijd om me te helpen. Wat ik het moeilijkste vond was het omgaan met lastige klanten maar mijn collega's stonden altijd voor me klaar, dat is ook het leukste van de baan.. een leuk team om mee te werken.
Only
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 oktober 2018
Binnen dit bedrijf heb ik veel mogen leren op het gebied van voor mezelf op komen.
gezellig bedrijf
Assistent filiaalmanager (huidige medewerker) –  Noordwijk28 augustus 2018
een leuk bedrijf waar je kan doorgroeien en veel kunt leren.
Geen waarderingen
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 augustus 2018
Er word veel verwacht in zo min mogelijk tijd. En ook het liefst met zo min mogelijk medewerkers. De toon die gezet word is rond uit belachelijk en kan eigenlijk niet door de beugel.
Pluspunten
De kleding
Minpunten
Bovenstaande
Gezellige ongeving
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard2 augustus 2018
ik vond het erg leuk bij de only en het was ook een gezellige werk omgeving
Pluspunten
Gezeligg
Minpunten
Lange dag
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Leiden15 juli 2018
De meiden bij only zijn hartstikke aardig en begripvol. Je werkt soms hard als het druk is, maar dat is logisch. Je krijgt ook goed betaald
Pluspunten
Pauze
Uitdagend, commercieel bedrijf
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Kampen4 juni 2018
Only is commercieel ingesteld waar ik zelf ook van houd. Ik ben iemand die altijd tot het uiterst gaat. Tegenslagen heeft iedereen en daar moet je mee leren omgaan.
niets op aan te merken
Storemanager (huidige medewerker) –  Hellevoetsluis, Spijkenisse en Rijswijk13 maart 2018
niets op aan te merken. Zeer innovatief bedrijf. Verwacht iets te veel van haar personeel in korte tijd. Veel doorgroeimogelijkheden. Altijd wel vriendelijke mensen.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
soms lange werkdagen en alleen in de winkel.
Vreselijk, saai
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 december 2017
Ik heb het hier geen week volgehouden. Er word niks uitgelegd en je mag de hele dag hetzelfde werk doen. Ook word er alleen tegen je gepraat als er verteld word wat je moet doen.
Pluspunten
Leuke kleding
Minpunten
Collega’s, het werk zelf
Productieve, gezellige werksfeer
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Almere23 december 2017
Zelfstandig werken is KEY!
Wat ik voornamelijk geleerd heb tijdens mijn tijd hier is dat opgeven nooit een optie is. Al zijn de omzetten nog zo slecht, al heb je nog zoveel te doen, al lijkt het alsof op sommige dagen alles tegen zit. Heb ik geleerd om er bewust voor te kiezen iets goeds te halen uit iedere dag.
dit viel me tegen
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Ede27 november 2017
De werk dag begon gewoon met de klanten begroeten en verder heb ik niet veel meegemaakt bij de Only omdat ik alleen maar achter zat te lebelen vandaar dat dit een minder fijne baan voor me was.
Pluspunten
niks
Minpunten
Rare baan
Gezellige collega’s
Medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle23 oktober 2017
Leuke collega’s , krijgt er altijd hulp van iedereen met alles. En helpen je om verderop te komen
Pluspunten
Open collega’s
Minpunten
Niet altijd uren vrij
gezellige werkomgeving
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Oosterhout31 augustus 2017
mijn dag bestond uit planning maken kassa draaien bestellingen plaatsen en vooral de klanten helpen
Klantgericht zijn, leuke collega's en verkoopplezier
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Nijmegen10 januari 2017
Mijn werkervaring van de ONLY was erg positief. Ik had erg leuke collega's en een leuke baas met een passie voor haar vak. Het leukste van verkoopmedewerker zijn van de ONLY is dat er afwisseling is op de vloer. Ik heb gewerkt in ONLY Nijmegen en dit is een erg groot filiaal die daardoor ook veel mogelijkheden met zich meebrengt. Denk aan Kassawerkzaamheden, klanten aanspreken, adviseren en behulpzaam zijn bij kledingadvies bij de paskamers.
Pluspunten
Super leuke collega's
Minpunten
een minimum salaris
Mijn werkervaring in het kort
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Gorinchem20 december 2016
Het werken bij de Only heb ik als zeer gezellig ervaren. Ik ben wel 16, maar heb dagen gewerkt dat ik als leidinggevende mocht werken. Op die dagen was mijn baas afwezig en draaide ik zelfstandig met een collega. Die dagen verliepen soepel, ik haalde mijn omzetten en de sfeer was prima.

Het leukste vond ik toch de klanten. Met sommige heb ik zo een band opgebouwd dat ze mijn nummer vroegen.

De reden waarom ik weg ben gegaan is omdat ik vind dat mijn werk niet gewaardeerd werd. Ik verdiende 3.23 euro per uur en dat vond ik echt te weinig.

Allereerst te weinig omdat ik alle verantwoordelijkheid van de winkel had, ik had de sleutels. Ik moest mijn eigen administratie verwerken, deed eigenlijk alles als een assistent shopmanager.
ik werd niet goed begeleid
Verkoper (voormalige medewerker) –  Rotterdam21 maart 2016
het was een leuke gezellige locatie om te werken alleen we hadden nooit een vaste managers waardoor het op een gegeven moment alles uit de hand liep.
fijne werkomgeving
toe zicht houder (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT29 november 2015
In deze functie heb ik mijn relatief brede basiskennis op verscheidene logistieke gebieden als
procesoptimalisatie, computer,inkoop en kostenbesparing opgedaan.En fijne vriendinnen aangehouden.
Pluspunten
korting op de productie.
Minpunten
verplicht om productie te kopen.
Goede leer mogelijkheden, grote werkdruk
Verkoopster (voormalige medewerker) –  Breda, NB21 januari 2015
een fijne maar hectische dag. er is ontzettend veel te doen en je bent altijd bezig.
ik heb geleerd hoe ik dingen moet aanpakken, leiding moet geven, kleding moet presenteren, kassa moet opmaken en de administratie moet doen.

er fijne collega's. het lastige aan deze baan is dat er ontzettend veel druk op je ligt. maar het leukste vond ik de hechte band met de collega's.
Pluspunten
hele fijne werkplek
Minpunten
werkdruk
Altijd een gezellig leuke leerzame dag.
Verkoop Medewerkster (voormalige medewerker) –  Alkmaar, NH6 januari 2015
De dames zijn altijd gezellig waar ik mee werkte. Ik was heel snel zelfstandig en ik vulde alles aan waarvan ik dacht dat ik er goed aan deed. Bijv. eens in de zoveel tijd 'stofvrij' maken, werd erg gewaardeerd.
Pluspunten
Altijd gezellig op de werkvloer, en gek doen
Minpunten
nvt
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Only gesorteerd op locatie