Only Reviews

30 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 88 reviews
Kortom wat een slecht bedrijf
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven30 augustus 2019
Je bent niet meer dan een nummertje!
Houden totaal geen rekening met het personeel! De druk is gigantisch hoog, er word van bovenuit niet met respect gesproken.
Salaris is slecht!
Ze doen moeilijk als je naar de dokter of iets moet alles moet in eigen tijd zelfs als het niet op je vrije dag kan! Doorgroei mogelijkheden zijn er niet ze houden je altijd aan het lijntje! Ze beloven vanalles maar uiteindelijk komen ze hun afspraken niet na!
Er word totaal niet naar het personeel geluisterd! Ze houden er van om het personeel continu over te plaatsen om je zo uit het bedrijf te werken.
Als je vervolgens punten aangeeft om jezelf te verbeteren of bepaalde dingen dan doen ze het tegenovergestelde, ze houden van dwarsliggen!
Ze zouden zich eens af moeten vragen waarom
Er zoveel mensen overspannen zijn in het bedrijf en hier eens iets aan doen ipv op deze wijze door te gaan! Het bedrijf word er niet beter op.
Er word veel geroddeld en er is sprake van vriendjespolitiek!
Ook moet je het vaak zelf maar uitzoeken!
Je word slecht ingewerkt en je moet 100 dingen tegelijk doen! Worden nooit complimenten gegeven je hoort alleen maar wat slecht is! Als ze merken dat je het ergens te veel naar je zin hebt, word je weer overgeplaatst!
Kortom wat een walgelijk bedrijf! Ik raad ook echt iedereen aan die voor ONLY/BESTSELLER wil werken DOE HET NIET!!!! zo wel dan kom je er vroeg of laat zelf wel achter hoe ze zijn!
Pluspunten
Minpunten
Alles
Toffe collega's, sterke collectie en veel doorgroeimogelijkheden
Storemanager (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)9 augustus 2019
ONLY onderscheidt zich door de vrijheid die je krijgt als manager. De shop is echt jouw eigen onderneming en kan je zo vormen zoals je wilt. Met de beste mensen in jouw team en de mogelijkheid en handvatten deze op te leiden tot ware sales queens.
Ik vind de collectie ook veel sterker geworden en daardoor super leuk om ook zelf veel te kunnen shoppen met hoge personeelskortingen.
Er zijn veel doorgroeimogelijkheden wanneer je deze zelf creert en hier moet je natuurlijk wel hard voor willen werken. Als je hiertoe bereid bent krijg je er zoveel voor terug.
ONLY is echt de allerleukste werkgever die ik ooit heb gehad!
Zonde..
Voormalig medewerker (voormalige medewerker) –  Leiden29 juli 2019
De goede mentaliteit was er wel.. maar al met al Alles draaide duidelijk om geld.. was er niet genoeg omzet werd er personeel naar huis gestuurd. Dit verhoogde wel de werkdruk... zo wil ik niet met mensen omgaan. Hoop dat ze dat zullen gaan begrijpen want anders loopt iedereen weg.
een gezellige plek om te kunnen werken
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 juni 2019
In mijn tijd dat ik gewerkt heb bij het bedrijf Only heb ik verl geleerd hoe het eraan toe gaat in een bedrijf. Er werd mij geleerd hoe ik met klanten om moest gaan en hoe ik mijn product het best kon verkopen. Ik kwam geen moeilijkheden tegen in de tijd dat ik daar werkte. Ik vond het juist leuk om te comminuceren met mensen en kon ook goed verkopen.
Pluspunten
Ruime lunchtijd
Minpunten
Lange werkdagen vaak werken tot sluit
Hele Slechte werkgever
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 juni 2019
Werkdruk is veelte hoog. Slecht betaalt. Geen waardering. Veelte lange dagen. Bijna geen pauze. Al met al als ik de reviews van te voren had gelezen had ik hier nooit gesolliciteerd! Zonde tijd niks geleerd en helemaal kapot gewerkt.
Je verdiend trouwens ook heel slecht. Onder de cao van retail word je betaald.
Minpunten
Slecht betaald en niet menselijk
Mijn werkervaring bij Only
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven9 april 2019
Only is een mooie winkel om in te werken, maar de werkdruk is veel te hoog. In de filialen in Eindhoven hebben ze veel te weinig personeel, waardoor het een groot zooitje wordt. Van mij werd er verwacht dat ik hele dagen (van 10:00-18:00) alleen in de winkel stond, wat betekende dat je alles zelf moest doen: teveel dozen vracht in je eentje uitpakken en labelen, de winkel veranderen, optimize, de winkel netjes houden, administratief werk, maar wel moest iedere klant goed geholpen worden wat natuurlijk allemaal niet gaat wanneer je alleen staat. Als je de taken niet af kreeg moest je overwerken, wat je ook niet altijd betaald krijgt. Ook moest je geluk hebben met pauze, als er te weinig personeel was in andere filialen kon je pauze niet overgenomen worden, en moest je dus maar achter de kassa eten en als het druk is zoek je het zelf maar uit.
Ook wordt er veel geroddeld onderling en vooral wanneer de regiomanager langskomt, plus je wordt genaaid waar je zelf bij staat en veel dingen gebeuren sneaky. Ook word je aangesproken op bepaalde dingen waar de klanten gewoon bij staan, terwijl ik vind dat de klant dit niet hoort te horen. De klant komt immers om te shoppen en om goed geholpen te worden!
Pluspunten
Mooie winkel
Minpunten
Bovenstaande
Slechte werkvoorwaarden
Assistent Storemanager (huidige medewerker) –  Middelburg12 maart 2019
Je bent een nummertje op de loonlijst, je krijgt geen waardering voor je werkzaamheden, je krijgt onder de officiele CAO betaald en als je hier niet goed oplet word je genaaid waar je bij staat. Er zijn heel veel wisselen van personeel en daardoor werk je eigenlijk nooit met een stabiel team.
Minpunten
slechte werkomgeving
Gezellige werkomgeving, collega's etc.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hoorn30 november 2018
Het werken bij Only is nooit hetzelfde, je hebt gevarieerde taken en zit dus nooit stil. Je kan bij de kassa, de pashokjes, in het magazijn of gewoon in de winkel staan. Ik wist eerst niet wat ik kon verwachten in een kledingwinkel ik dacht maar mensen te helpen maar het is zoveel meer dan dat, ik heb geleerd hoe je de klanten inspireert en adviseert met de kleding in de winkel, lost de vracht af en vult bij waar nodig is of kleed de paspoppen aan. Het samenwerken met mijn collega's en mijn baas verliep erg goed, we konden goed met elkaar overweg en als ik hulp nodig had waren ze er altijd om me te helpen. Wat ik het moeilijkste vond was het omgaan met lastige klanten maar mijn collega's stonden altijd voor me klaar, dat is ook het leukste van de baan.. een leuk team om mee te werken.
Only
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 oktober 2018
Binnen dit bedrijf heb ik veel mogen leren op het gebied van voor mezelf op komen.
gezellig bedrijf
Assistent filiaalmanager (huidige medewerker) –  Noordwijk28 augustus 2018
een leuk bedrijf waar je kan doorgroeien en veel kunt leren.
Geen waarderingen
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam3 augustus 2018
Er word veel verwacht in zo min mogelijk tijd. En ook het liefst met zo min mogelijk medewerkers. De toon die gezet word is rond uit belachelijk en kan eigenlijk niet door de beugel.
Pluspunten
De kleding
Minpunten
Bovenstaande
Gezellige ongeving
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard2 augustus 2018
ik vond het erg leuk bij de only en het was ook een gezellige werk omgeving
Pluspunten
Gezeligg
Minpunten
Lange dag
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Leiden15 juli 2018
De meiden bij only zijn hartstikke aardig en begripvol. Je werkt soms hard als het druk is, maar dat is logisch. Je krijgt ook goed betaald
Pluspunten
Pauze
Uitdagend, commercieel bedrijf
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Kampen4 juni 2018
Only is commercieel ingesteld waar ik zelf ook van houd. Ik ben iemand die altijd tot het uiterst gaat. Tegenslagen heeft iedereen en daar moet je mee leren omgaan.
niets op aan te merken
Storemanager (huidige medewerker) –  Hellevoetsluis, Spijkenisse en Rijswijk13 maart 2018
niets op aan te merken. Zeer innovatief bedrijf. Verwacht iets te veel van haar personeel in korte tijd. Veel doorgroeimogelijkheden. Altijd wel vriendelijke mensen.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
soms lange werkdagen en alleen in de winkel.
Vreselijk, saai
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 december 2017
Ik heb het hier geen week volgehouden. Er word niks uitgelegd en je mag de hele dag hetzelfde werk doen. Ook word er alleen tegen je gepraat als er verteld word wat je moet doen.
Pluspunten
Leuke kleding
Minpunten
Collega’s, het werk zelf
Productieve, gezellige werksfeer
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Almere23 december 2017
Zelfstandig werken is KEY!
Wat ik voornamelijk geleerd heb tijdens mijn tijd hier is dat opgeven nooit een optie is. Al zijn de omzetten nog zo slecht, al heb je nog zoveel te doen, al lijkt het alsof op sommige dagen alles tegen zit. Heb ik geleerd om er bewust voor te kiezen iets goeds te halen uit iedere dag.
dit viel me tegen
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Ede27 november 2017
De werk dag begon gewoon met de klanten begroeten en verder heb ik niet veel meegemaakt bij de Only omdat ik alleen maar achter zat te lebelen vandaar dat dit een minder fijne baan voor me was.
Pluspunten
niks
Minpunten
Rare baan
Gezellige collega’s
Medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle23 oktober 2017
Leuke collega’s , krijgt er altijd hulp van iedereen met alles. En helpen je om verderop te komen
Pluspunten
Open collega’s
Minpunten
Niet altijd uren vrij
gezellige werkomgeving
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Oosterhout31 augustus 2017
mijn dag bestond uit planning maken kassa draaien bestellingen plaatsen en vooral de klanten helpen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Only. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Only gesorteerd op locatie