Reviews voor Tekenaar (m/v) bij OmniformGroup

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11 reviews
Een gezellige werksfeer!
Tekenaar (huidige medewerker) –  Alblasserdam6 februari 2018
Geen enkele dag ziet er over het algemeen hetzelfde uit, natuurlijk zit ik het grootste deel van de dag wel te tekenen achter mijn computer. Maar dat is ook iets wat ik leuk vind om te doen
Het kan zomaar zo zijn dat er op één dag meerdere taken uitgevoerd worden zoals; brainstormen/ontwerpen, schetsen, tekenen, controleren en hoeveelheden bepalen.
Het leukste van de baan is dat je soms volledig vrij wordt gelaten in het ontwerpen. Er worden buiten dus dingen gebouwd die jij misschien wel bedacht hebt en dat geeft je soms toch wel een trots gevoel. Het is helemaal leuk om dit dan vervolgens nog in het echt te zien.
Pluspunten
Elke middag samen (gratis) lunchen en de vrijdagmiddagborrel!
Minpunten
Soms niet heel veel uitdaging
Groeiende organisatie met zeer prettige werksfeer
Tekenaar (huidige medewerker) –  Alblasserdam1 februari 2018
Zeer fijne werkplek waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien binnen de organisatie. Mogelijkheid om naast je werk een deeltijdstudie te volgen. Waar dan ook vanuit de organisatie ondersteuning geboden wordt waar nodig. (Meelezen van verslagen of meedenken voor presentaties)

Korte communicatie binnen het bedrijf "samen werken we naar een effectief resultaat" is de slogan van OmniformGroup en dit is ook in alles binnen de organisatie terug te zien.
Pluspunten
Gezamelijke lunch met je collega's en er is ruimte voor een lolletje op zijn tijd.
Minpunten

Zie meer reviews over OmniformGroup

Stel een vraag over solliciteren of werken bij OmniformGroup. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over OmniformGroup gesorteerd op locatie