OmniformGroup
Review over OmniformGroup van een medewerker

Jong, vernieuwend en sterk team. Ontzettende leuke club mensen die elkaar zeer goed aanvullen.

8 november 2017
Met de ingang van dit jaar ben ik begonnen bij de OmniformGroup en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog totaal geen spijt van gehad.Ik vraag me wel eens af waarom ik hier nooit eerder ben gaan werken. Alvorens ik mijn contract getekend had eerst twee ontzettend leuke en positieve gesprekken gehad. De directie is jong en vernieuwend wat zorgt voor een heldere en andere kijk op de zaken. De bedrijfscultuur is open en persoonlijk, iets waar ik mij zeer prettig bij voel. De lat ligt hoog voor wat betreft het leveren van werkzaamheden en kwaliteit. We proberen onze opdrachtgevers waar mogelijk te ontzorgen en daar zijn we goed in! Onze werkvoorraad is goed gevuld en dankzij tevreden opdrachtgevers nog steeds groeiende, waardoor wij als bedrijf ook groeiende zijn. OmniformGroup: Een bruisende onderneming met inspirerende collega's waar je jezelf kunt zijn.
Pluspunten
Gezamelijke lunch, geheel verzorg door de werkgever en de vrijdagmiddagborrel!
Minpunten
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Vergelijkbare reviews
25 oktober 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Werkvoorbereider (huidige medewerker) - Alblasserdam
Prettige werksfeer. Kleine groep mensen, maar wel met voldoende kennis om goede producten te kunnen maken.
30 oktober 2020
Zelfde locatie
Afstudeerder (huidige medewerker) - Alblasserdam
Eind Augustus begonnen met mijn HBO afstudeerstage bij OmniformGroup. Vanaf het begin merkte ik al dat er een goede sfeer in het bedrijf aanwezig was, en dat de mensen die er werken veel kennis bezitten van hun vak. Je krijgt alle vrijheid om met hulp van het bedrijf je afstudeeropdracht te specificeren die jij interessant vindt. Tijdens mijn opdracht krijg ik kundige en nuttige begeleiding waarmee ik mijn werk kan verbeteren, en krijg je alle benodigde programma's en kennisbanken om je opdracht mee te maken. Ook nu ik vanwege Corona thuis werk blijf ik goede begeleiding krijgen en kan ik altijd terecht met vragen. Ook tonen de werknemers interesse in wie je bent en in je opdracht, waardoor ik mij direct thuis voelde in het bedrijf.
Pluspunten
Leuke, "losse" sfeer, vriendelijk personeel en kundige begeleiding
8 januari 2019
Zelfde locatie
Tekenaar (huidige medewerker) - Alblasserdam
Vanaf de eerste dag dat ik hier aan slag ging, heb ik het idee dat ik al gelijk onderdeel van het team ben. Het bedrijf bevat een relatief jong team aan werknemers, wat voor een jong iemand als ik erg fijn is. De leidinggevende zijn erg toegankelijk en staan altijd voor de werknemer klaar. Ik krijg hier de kansen om door te groeien in mijn sector, en word actief gemotiveerd om mijzelf te blijven ontwikkelen. Nieuwe ideeën worden hier met open armen ontvangen en serieus bekeken. Naar mijn mening is Omniformgroup het bedrijf voor jonge enthousiaste mensen die gedreven zijn om de civiele sector naar een hoger niveau te brengen.
Pluspunten
Informele werksfeer, je kan bij iedereen terecht
Minpunten