OmniformGroup
Review over OmniformGroup van een medewerker

Groeiende organisatie met zeer prettige werksfeer

1 februari 2018
Zeer fijne werkplek waar veel mogelijkheden zijn om door te groeien binnen de organisatie. Mogelijkheid om naast je werk een deeltijdstudie te volgen. Waar dan ook vanuit de organisatie ondersteuning geboden wordt waar nodig. (Meelezen van verslagen of meedenken voor presentaties)Korte communicatie binnen het bedrijf "samen werken we naar een effectief resultaat" is de slogan van OmniformGroup en dit is ook in alles binnen de organisatie terug te zien.
Pluspunten
Gezamelijke lunch met je collega's en er is ruimte voor een lolletje op zijn tijd.
Vergelijkbare reviews
8 januari 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Tekenaar (huidige medewerker) - Alblasserdam
Vanaf de eerste dag dat ik hier aan slag ging, heb ik het idee dat ik al gelijk onderdeel van het team ben. Het bedrijf bevat een relatief jong team aan werknemers, wat voor een jong iemand als ik erg fijn is. De leidinggevende zijn erg toegankelijk en staan altijd voor de werknemer klaar. Ik krijg hier de kansen om door te groeien in mijn sector, en word actief gemotiveerd om mijzelf te blijven ontwikkelen. Nieuwe ideeën worden hier met open armen ontvangen en serieus bekeken. Naar mijn mening is Omniformgroup het bedrijf voor jonge enthousiaste mensen die gedreven zijn om de civiele sector naar een hoger niveau te brengen.
Pluspunten
Informele werksfeer, je kan bij iedereen terecht
6 februari 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Tekenaar (huidige medewerker) - Alblasserdam
Geen enkele dag ziet er over het algemeen hetzelfde uit, natuurlijk zit ik het grootste deel van de dag wel te tekenen achter mijn computer. Maar dat is ook iets wat ik leuk vind om te doen Het kan zomaar zo zijn dat er op één dag meerdere taken uitgevoerd worden zoals; brainstormen/ontwerpen, schetsen, tekenen, controleren en hoeveelheden bepalen. Het leukste van de baan is dat je soms volledig vrij wordt gelaten in het ontwerpen. Er worden buiten dus dingen gebouwd die jij misschien wel bedacht hebt en dat geeft je soms toch wel een trots gevoel. Het is helemaal leuk om dit dan vervolgens nog in het echt te zien.
Pluspunten
Elke middag samen (gratis) lunchen en de vrijdagmiddagborrel!
Minpunten
Soms niet heel veel uitdaging
30 oktober 2020
Zelfde locatie
Afstudeerder (huidige medewerker) - Alblasserdam
Eind Augustus begonnen met mijn HBO afstudeerstage bij OmniformGroup. Vanaf het begin merkte ik al dat er een goede sfeer in het bedrijf aanwezig was, en dat de mensen die er werken veel kennis bezitten van hun vak. Je krijgt alle vrijheid om met hulp van het bedrijf je afstudeeropdracht te specificeren die jij interessant vindt. Tijdens mijn opdracht krijg ik kundige en nuttige begeleiding waarmee ik mijn werk kan verbeteren, en krijg je alle benodigde programma's en kennisbanken om je opdracht mee te maken. Ook nu ik vanwege Corona thuis werk blijf ik goede begeleiding krijgen en kan ik altijd terecht met vragen. Ook tonen de werknemers interesse in wie je bent en in je opdracht, waardoor ik mij direct thuis voelde in het bedrijf.
Pluspunten
Leuke, "losse" sfeer, vriendelijk personeel en kundige begeleiding