Olympia
It was ok, salary in time, nice people would reccomend to my friends
Ik heb hier enige tijd gewerkt, maar wat ik heb gezien is treurig. Ze werkten hier met drie maanden contracten (8 maal in 2 jaar).

Dit deden Mediq en Olympia om mensen onder druk te zetten (is mij verteld door een intercedent van olympia), zodat ze hard gaan werken om werk te kunnen blijven behouden. Was je te vaak ziek? of mankeerde je teveel?,dan was je zo werkloos.

Vele werkloze mensen kwamen hier terecht en wilde graag 5 dagen werken, maar dat kon niet want je bent flexwerker en dan kunnen ze je geen uren garanderen, dus je hebt geen poot om op te staan....

Dit alles zorgt ervoor dat mensen geen binding hebben met het bedrijf en ja....dat motiveert mensen niet echt, dus je ligt er Zo uit.

Wat ik het ergste vond, was dat iemand zwaar werk deed en hierdoor rugklachten kreeg, en hierdoor geen contract verlenging kreeg. Het was een harde werker, maar door slechte houdingen die die persoon moest aannemen (wat trouwens ARBO technisch niet mag) word je vervangen door een ander...

Kortom ben je hier geen flexwerker, maar een 'weg-werp-kracht'

Ik vind het slecht dat Olympia uitzendbureau inhouse bij Mediq, meegaat met Mediq, om werknemers als speelpoppetjes te gebruiken. Respectloos, treurig en geen oplossing bieden voor de mensen die weer op straat staan na geen contractverlenging.

Moderne slavernij en wegwerpkracht waren woorden wat ik veel hoorde
Pluspunten
Minpunten
Kunnen je niks garanderen, machtsmisbruik, en je word niet gehoord
Mijn dag begint altijd met opvulling van nagerechten en voorgerechten en diversen spullen. ik maak dan voorgerechten klaar en brood snijden. als de koolsalade niet op voorraad is maak ik het vers klaar. Dan komen de klanten binnen en krijgen we bonnen met erop de nummers van de gerechten. Bepaalde gerechten moet ik zelf klaar maken de rest doet de chef ik moet dan meestal bij de gerechten van de chef de patat en ui bij gooien en netjes klaarmaken voordat het word gegeven aan de serveersters. De dessert moet ik in me eentje maken en dat gaat altijd goed! Aan eind van de dag moet ik beginnen met opruimen en schoonmaken!

Ik heb veel geleerd want is ook me eerste werkomgeving!

heb veel werk ervaring opgedaan ben snelle leerling geworden en een goeie werker!

Mijn baas is hele aardige man heeft mij de kans gegeven om bij hem te werken waarvoor ik heel dankbaar ben!

Mijn collega's hielpen me met me werk te leren en ik ga met sommige in me vrije tijd ook mee om zelfs! altijd leuk in de keuken en we bezorgen altijd goeie werk!

Het moeilijkste vind ik zelf alle gerechten uit me hoofd leren kennen maar dat heb ik al bijna onder de knie! en moeilijke is dat ik niet goed betaalt krijg.

Het leukste aan me werk is om alles te leren over voor - nagerechten

en het klaarmaken daarvan!
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
onderbetaald
Ik ben veelal zelfstandig aan het werk. Samen met andere collega's zorg ik dat er doorgewerkt kan worden door met een pompwagen kopieermachines aan en af te voeren.
Pluspunten
flexibel
Minpunten
Niet altijd een volle werkdag
zijn zoals bij elk bedrijf zeker dingen voor verbetering vatbaar maar in het algemeen een leuk bedrijf om te werken
ik ben goed voor werk en 100% aan zetteN
Sitresbesgendig hoge motiviatie
Gezellige werkomgeving met veel zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden.
"We love to work for you"

Olympia is een professionele, snel groeiende uitzendorganisatie en behoort tot de top 5 van grootste uitzendorganisaties binnen Nederland. Olympia onderscheidt zich doordat ze als enige in haar branche met zelfstandige franchiseondernemers werkt. Als geen ander zijn we een club van gedreven, resultaatgerichte, no-nonsense aanpakkers die met enthousiasme gaan voor langdurige samenwerking. De geest van ondernemerschap kenmerkt de cultuur van Olympia!

Binnen Olympia heb ik mij voornamelijk gericht op de werving en selectie. Hierbij behoorde onder andere het opstellen van vacatureteksten, jobboards actueel houden, het inzetten van social media en het voeren van intakegesprekken met kandidaten. Daarnaast bestonden de werkzaamheden uit het generen van nieuwe klanten d.m.v. acquisitie, het onderhouden van klantcontacten en het bijhouden van de administratie rondom de uitzendkrachten.

Als intercedent werk je in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Stressbestendigheid, doorzettingsvermogen , initiatief tonen en goede communicatieve vaardigheden zijn competenties die onmisbaar zijn in deze veelzijdige functie.
Eentonig werk gedaan, wat leuk bleef door de collega's die er liepen. Plannen van medewerkers kan Olympia niet. Zelfs na 3 goede beoordelingen bleef ik maar 2/3 dagen opgeroepen. Het is dat het nog iets van geld binnen bracht,maar veel was het dus niet.

Ooh,... en hetgeen ze zeggen: "hoeveel je werkt hangt af van je inzet", da's dus een leugen.
Pluspunten
leuke collega's waardoor je de dag wel door komt.
Minpunten
Olympia is waardeloos om daar als werkgever te hebben.
Nog steeds wordt er vol op geworven en het wordt als full time baan aangeboden: mensen, het is een baan met een 0-uren contract!!! Je kan je nergens op beroepen als je maar 1 of 2 dagen daadwerkelijk wordt opgeroepen.
Je begint met het inklokken.
je leert niet veel het is vrij simpel werk.

je hebt veel verschillende collega's dus de ene keer wat leukere en de andere keer iets minder leuke.

Er is niks moeilijks aan het werk iedereen zou het kunnen dus ik vond het ook niet zo leuk.
Minpunten
Een vrij simpele baan qua denkwerk, echter lichamelijk redelijk zwaar. Binnen gehaald met het uitzicht op een vaste baan, echter blijkt dit een niet het geval. Ondanks goede beoordelingen toch te horen gekregen dat er niet voldoende werk is. Beetje vreemd als je dan toch nog volop personeel aan het werven bent. Ook bij Olympia draait het simpelweg om de centen en kun je na een half jaar vertrekken omdat er weer een nieuwe lading personeel klaar staat.
mijn functie was bijrijder op een zijlader
dat betekent dat je voor de wagen loopt om huisvuil containers goed te zetten zodat de chauffeur deze kan oppakken
altijd een leuke dag hard werken.het is een uitzendbureau wat moet ik er over schrijven.
Pluspunten
mogelijk heden om door te groeien
Minpunten
Altijd met veel plezier gewerkt,maar sinds bekend is geworden dat de fabriek gaat sluiten is er een hele vervelende sfeer in de fabriek.
Bij een uitzendbureau heb je als allround-medewerker altijd de voordeel om veel kennis op te bouwen en ook veel te leren.
Het is de ene keer soort gelijke werk en de andere keer weer wat nieuws.

En betreft Collega's die heb ik eigenlijk heel zelden ik werk voornamelijk alleen.

Dat heeft zo zn voordelen maar ook soms nadelen.

Je leert veel mensen kennen omdat je overal wel werkt . maar nadeel is toch wel soms dat je geen vaste collegas heb een vaste werkplek.(daar is natuurlijk wel mogelijkheid tot maar dat ligt aan et bedrijf die de werk voorlegt aan de uitzendbureau soms tijdelijk soms kans op vast.
Bij DSV moerdijk is het werken met de collega's erg gezellig.
als het eenmaal rustig is in het bedrijf wordt er vanuit Olympia niet veel moeite gedaan om iets anders voor je te zoeken, dit vind ik erg jammer.
Het bedrijf is financieel onzeker, klanten hadden slechte ervaring met het bedrijf. Intern veel problemen en slecht geregeld. (veel schade aangericht door oude franchisenemer)
leuke collega,s probleem afstand naar werk , in de kost gaan
Altijd met erg veel plezier gewerkt, geen enkele dag was hetzelfde. Een baan vol uitdagingen en prettige werkgever en fijne collega's.
Bij de KLPD zorg ik er aan het einde van een werkdag voor dat de paarden hun laatste voer krijgen. Ik controleer de boxen en zorg voor evt medicijnen. Wanneer ik een doordeweekse avonddienst heb, werk ik alleen. In het weekend werk ik met een andere collega 's ochtends. Dan zetten we de paarden buiten en doen een boxronde. Mijn diensten zijn gevarieerd en niet altijd zoveel als ik zou willen. Het is altijd gezellig in de weekenden, en doordeweeks ga ik lekker mijn eigen gang.
Pluspunten
lekkere chocolademelk en muziek tijdens het werk
Minpunten
je werkt maar twee uurtjes per dienst
postbezorger is niet het werk dat je de rest van je leven wilt blijven doen.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8