Olympia Reviews

102 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 125 reviews
Geen vastigheid/samenhang
Medewerker klantenservice (huidige medewerker) –  Winterswijk1 december 2015
Het betreft hier een review over het bedrijf waar ik naar uitgezonden ben via Olympia, en niet Olympia zelf.
Er is veel onduidelijkheid, veel onderling gekonkel en iedere dag wel weer IETS wat niet klopt/deugd wat de werksfeer niet echt ten goede komt. Hoewel er wel enkele collega's zijn die het wel leuk maken op de werkvloer.
Veel overleg met monteurs, maar ook net zoveel tegenwerking van deze zelfde monteurs. Ze willen bijv. niet meer na 15.00 uur naar storingen toe ivm de tijd, en dan iedere dag te moeten praten als brugman om mensen niet in de kou te laten zitten is niet altijd even prettig.
Pluspunten
Duidelijke werktijden
Minpunten
Rommelig leiderschap
Gratificante pero estresante
Gerente Restaurante (voormalige medewerker) –  Limburg29 november 2015
Era Gerente de esta restaurante propiedad de mi familia, por lo que el nivel de estrés era muy grande, me gusta el trato directo con los clientes, ha sido una experiencia de la que he aprendido mucho, la del empresario. Me encargaba del buen funcionamiento, control de cocina y salón, compras...
Pluspunten
Gratificante
Minpunten
Sobrecarga
leuke tijd op de keukenhofbus via olympia leiden
buschauffeur (voormalige medewerker) –  Leiden4 november 2015
een paar maanden gewerkt als buschauffeur
op de keukenhofbus
erg leuk werken en leuke contacten met de dames van olympia leiden

werd op tijd uitbetaald nooit problemen gehad
Pluspunten
gezellig contact
Minpunten
jammer dat het geen vaste baan op leverde
Klantenservicemedewerkster
klantenservicemedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam4 november 2015
Olympia Uitzendbureau was mijn werkgever die mij detacheerde bij Stedin Netbeheer.
Daar alles op tijd en goed werd geregeld ben ik zeer positief over deze Uitzendorganisatie.
magazijn medewerker
magazijn medewerker (voormalige medewerker) –  Delft, ZH2 november 2015
vond wel leuk leerde snel me collages kennen en het was leuk om voor ze te werken
Pluspunten
Je kon voor alles bij ze terecht vondt ik leuk
Stabiel en net uitzendburo
Productiemedewerker (huidige medewerker) –  Harderwijk, GE29 oktober 2015
Ik heb nu anderhalf jaar gewerkt voor Olympia.
Ik heb altijd op tijd salaris gehad en problemen werden altijd opgelost.
Flexwerker bij Mediq Oss
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Oss4 oktober 2015
Ik heb hier enige tijd gewerkt, maar wat ik heb gezien is treurig. Ze werkten hier met drie maanden contracten (8 maal in 2 jaar).

Dit deden Mediq en Olympia om mensen onder druk te zetten (is mij verteld door een intercedent van olympia), zodat ze hard gaan werken om werk te kunnen blijven behouden. Was je te vaak ziek? of mankeerde je teveel?,dan was je zo werkloos.

Vele werkloze mensen kwamen hier terecht en wilde graag 5 dagen werken, maar dat kon niet want je bent flexwerker en dan kunnen ze je geen uren garanderen, dus je hebt geen poot om op te staan....

Dit alles zorgt ervoor dat mensen geen binding hebben met het bedrijf en ja....dat motiveert mensen niet echt, dus je ligt er Zo uit.

Wat ik het ergste vond, was dat iemand zwaar werk deed en hierdoor rugklachten kreeg, en hierdoor geen contract verlenging kreeg. Het was een harde werker, maar door slechte houdingen die die persoon moest aannemen (wat trouwens ARBO technisch niet mag) word je vervangen door een ander...

Kortom ben je hier geen flexwerker, maar een 'weg-werp-kracht'

Ik vind het slecht dat Olympia uitzendbureau inhouse bij Mediq, meegaat met Mediq, om werknemers als speelpoppetjes te gebruiken. Respectloos, treurig en geen oplossing bieden voor de mensen die weer op straat staan na geen contractverlenging.

Moderne slavernij en wegwerpkracht waren woorden wat ik veel hoorde
Pluspunten
Minpunten
Kunnen je niks garanderen, machtsmisbruik, en je word niet gehoord
productieve en gezellige werkomgeving
hulpchef (huidige medewerker) –  Baarn3 juni 2015
Mijn dag begint altijd met opvulling van nagerechten en voorgerechten en diversen spullen. ik maak dan voorgerechten klaar en brood snijden. als de koolsalade niet op voorraad is maak ik het vers klaar. Dan komen de klanten binnen en krijgen we bonnen met erop de nummers van de gerechten. Bepaalde gerechten moet ik zelf klaar maken de rest doet de chef ik moet dan meestal bij de gerechten van de chef de patat en ui bij gooien en netjes klaarmaken voordat het word gegeven aan de serveersters. De dessert moet ik in me eentje maken en dat gaat altijd goed! Aan eind van de dag moet ik beginnen met opruimen en schoonmaken!

Ik heb veel geleerd want is ook me eerste werkomgeving!
heb veel werk ervaring opgedaan ben snelle leerling geworden en een goeie werker!

Mijn baas is hele aardige man heeft mij de kans gegeven om bij hem te werken waarvoor ik heel dankbaar ben!

Mijn collega's hielpen me met me werk te leren en ik ga met sommige in me vrije tijd ook mee om zelfs! altijd leuk in de keuken en we bezorgen altijd goeie werk!

Het moeilijkste vind ik zelf alle gerechten uit me hoofd leren kennen maar dat heb ik al bijna onder de knie! en moeilijke is dat ik niet goed betaalt krijg.

Het leukste aan me werk is om alles te leren over voor - nagerechten
en het klaarmaken daarvan!
Pluspunten
gratis lunches
Minpunten
onderbetaald
Leuke werksfeer
Algemeen medewerker (huidige medewerker) –  Bergen op Zoom27 mei 2015
Ik ben veelal zelfstandig aan het werk. Samen met andere collega's zorg ik dat er doorgewerkt kan worden door met een pompwagen kopieermachines aan en af te voeren.
Pluspunten
flexibel
Minpunten
Niet altijd een volle werkdag
leuke collega,s
expeditiemedewerker (voormalige medewerker) –  Apeldoorn, GE19 maart 2015
zijn zoals bij elk bedrijf zeker dingen voor verbetering vatbaar maar in het algemeen een leuk bedrijf om te werken
Productie leukee werk
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  doetinchem12 maart 2015
ik ben goed voor werk en 100% aan zetteN
Sitresbesgendig hoge motiviatie
Productieve werkomgeving
Nu Star Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 januari 2015
Gezellige werkomgeving met veel zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden.
Geen dag is hetzelfde
Intercedent (voormalige medewerker) –  Wijchen, GE12 januari 2015
"We love to work for you"

Olympia is een professionele, snel groeiende uitzendorganisatie en behoort tot de top 5 van grootste uitzendorganisaties binnen Nederland. Olympia onderscheidt zich doordat ze als enige in haar branche met zelfstandige franchiseondernemers werkt. Als geen ander zijn we een club van gedreven, resultaatgerichte, no-nonsense aanpakkers die met enthousiasme gaan voor langdurige samenwerking. De geest van ondernemerschap kenmerkt de cultuur van Olympia!

Binnen Olympia heb ik mij voornamelijk gericht op de werving en selectie. Hierbij behoorde onder andere het opstellen van vacatureteksten, jobboards actueel houden, het inzetten van social media en het voeren van intakegesprekken met kandidaten. Daarnaast bestonden de werkzaamheden uit het generen van nieuwe klanten d.m.v. acquisitie, het onderhouden van klantcontacten en het bijhouden van de administratie rondom de uitzendkrachten.

Als intercedent werk je in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Stressbestendigheid, doorzettingsvermogen , initiatief tonen en goede communicatieve vaardigheden zijn competenties die onmisbaar zijn in deze veelzijdige functie.
Kruidvat DC - Heteren
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren4 november 2014
Eentonig werk gedaan, wat leuk bleef door de collega's die er liepen. Plannen van medewerkers kan Olympia niet. Zelfs na 3 goede beoordelingen bleef ik maar 2/3 dagen opgeroepen. Het is dat het nog iets van geld binnen bracht,maar veel was het dus niet.

Ooh,... en hetgeen ze zeggen: "hoeveel je werkt hangt af van je inzet", da's dus een leugen.
Pluspunten
leuke collega's waardoor je de dag wel door komt.
Minpunten
Olympia is waardeloos om daar als werkgever te hebben.

Nog steeds wordt er vol op geworven en het wordt als full time baan aangeboden: mensen, het is een baan met een 0-uren contract!!! Je kan je nergens op beroepen als je maar 1 of 2 dagen daadwerkelijk wordt opgeroepen.

goede werksfeer
Uitzend kracht (voormalige medewerker) –  Tilburg30 oktober 2014
Je begint met het inklokken.
je leert niet veel het is vrij simpel werk.
je hebt veel verschillende collega's dus de ene keer wat leukere en de andere keer iets minder leuke.
Er is niks moeilijks aan het werk iedereen zou het kunnen dus ik vond het ook niet zo leuk.
Logistiek medewerker
Logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Arnhem18 september 2014
Een vrij simpele baan qua denkwerk, echter lichamelijk redelijk zwaar. Binnen gehaald met het uitzicht op een vaste baan, echter blijkt dit een niet het geval. Ondanks goede beoordelingen toch te horen gekregen dat er niet voldoende werk is. Beetje vreemd als je dan toch nog volop personeel aan het werven bent. Ook bij Olympia draait het simpelweg om de centen en kun je na een half jaar vertrekken omdat er weer een nieuwe lading personeel klaar staat.
leuke tijd in de afvalverwerkings branche
belader-uitzendkracht (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH4 september 2014
mijn functie was bijrijder op een zijlader
dat betekent dat je voor de wagen loopt om huisvuil containers goed te zetten zodat de chauffeur deze kan oppakken
goede werk omgeven
schoonmaker met behulp van hoogwerkers (voormalige medewerker) –  schiedam11 juli 2014
altijd een leuke dag hard werken.het is een uitzendbureau wat moet ik er over schrijven.
Pluspunten
mogelijk heden om door te groeien
Minpunten
was altijd een gezellige plek om te werken.
Heftruckchauffeur (huidige medewerker) –  Bergen op Zoom, NB22 juni 2014
Altijd met veel plezier gewerkt,maar sinds bekend is geworden dat de fabriek gaat sluiten is er een hele vervelende sfeer in de fabriek.
variable werkplek en werksfeer
Allround Medewerker (huidige medewerker) –  Rijswijk11 juni 2014
Bij een uitzendbureau heb je als allround-medewerker altijd de voordeel om veel kennis op te bouwen en ook veel te leren.
Het is de ene keer soort gelijke werk en de andere keer weer wat nieuws.
En betreft Collega's die heb ik eigenlijk heel zelden ik werk voornamelijk alleen.
Dat heeft zo zn voordelen maar ook soms nadelen.
Je leert veel mensen kennen omdat je overal wel werkt . maar nadeel is toch wel soms dat je geen vaste collegas heb een vaste werkplek.(daar is natuurlijk wel mogelijkheid tot maar dat ligt aan et bedrijf die de werk voorlegt aan de uitzendbureau soms tijdelijk soms kans op vast.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.