Reviews voor Orderpicker (m/v) bij Olympia

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 125 reviews
werksfeer
Magazijnmedewerker/orderpicker (voormalige medewerker) –  Beverwijk22 februari 2019
geen regels, werktijden worden de dag ervoor aangepast zonder overleg met medewerkers
werk
Orderpicker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Breda29 maart 2018
je krijgt genoeg de tijd om je aan te passen en er word je goed uit gelegd hoe te werk moet gaan
de collega's zijn vriendelijk en nemen de tijd om je het beter uit te leggen.
Pluspunten
gratis drinken bij drukke dagen
waardelloos
orderpicker (voormalige medewerker) –  Heteren en Arnhem12 december 2015
4 weken ingeschreven voor kruidvat contract gekregen van hun om de maand december daar te gaan werken .
Zou gebeld worden door Olympia maar tot op heden nog steeds niets gehoord.
Ze vragen continue mensen om te solliciteren maar mensen opbellen om te werken ho maar.
Waardeloos uitzendburo heb er geen andere woorden voor. En als je ze belt dan zeggen ze dat je van de week
gebeld word jaja.
Flexwerker bij Mediq Oss
Orderpicker (voormalige medewerker) –  Oss4 oktober 2015
Ik heb hier enige tijd gewerkt, maar wat ik heb gezien is treurig. Ze werkten hier met drie maanden contracten (8 maal in 2 jaar).

Dit deden Mediq en Olympia om mensen onder druk te zetten (is mij verteld door een intercedent van olympia), zodat ze hard gaan werken om werk te kunnen blijven behouden. Was je te vaak ziek? of mankeerde je teveel?,dan was je zo werkloos.

Vele werkloze mensen kwamen hier terecht en wilde graag 5 dagen werken, maar dat kon niet want je bent flexwerker en dan kunnen ze je geen uren garanderen, dus je hebt geen poot om op te staan....

Dit alles zorgt ervoor dat mensen geen binding hebben met het bedrijf en ja....dat motiveert mensen niet echt, dus je ligt er Zo uit.

Wat ik het ergste vond, was dat iemand zwaar werk deed en hierdoor rugklachten kreeg, en hierdoor geen contract verlenging kreeg. Het was een harde werker, maar door slechte houdingen die die persoon moest aannemen (wat trouwens ARBO technisch niet mag) word je vervangen door een ander...

Kortom ben je hier geen flexwerker, maar een 'weg-werp-kracht'

Ik vind het slecht dat Olympia uitzendbureau inhouse bij Mediq, meegaat met Mediq, om werknemers als speelpoppetjes te gebruiken. Respectloos, treurig en geen oplossing bieden voor de mensen die weer op straat staan na geen contractverlenging.

Moderne slavernij en wegwerpkracht waren woorden wat ik veel hoorde
Pluspunten
Minpunten
Kunnen je niks garanderen, machtsmisbruik, en je word niet gehoord

Zie meer reviews over Olympia

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Olympia gesorteerd op locatie