Olympia

Reviews voor Intercedent (m/v) bij Olympia

Intercedent (m/v)7 reviews
Olympia heb ik ervaren als een leerzame werkgever. Ik was hier verantwoordelijk voor het aansturen van 100 uzk op 2 locaties van mijn klant.
Het leukste van mijn baan was de diversiteit van werkzaamheden en de omgang met mijn collega's. Het meest uitdagende was een geode band scheppen met mijn klant en de uzk. en hen beide tevreden houden. Dit alles in een goede sfeer.
Pluspunten
Inclusief Lunch
geen mentaliteit voor mensen!
Wel leuke collega's

Makkelijkste was praten met mensen moeilijkste dat er mensen om je heen waren die er zelf ook niet echt veel van wisten
"We love to work for you"

Olympia is een professionele, snel groeiende uitzendorganisatie en behoort tot de top 5 van grootste uitzendorganisaties binnen Nederland. Olympia onderscheidt zich doordat ze als enige in haar branche met zelfstandige franchiseondernemers werkt. Als geen ander zijn we een club van gedreven, resultaatgerichte, no-nonsense aanpakkers die met enthousiasme gaan voor langdurige samenwerking. De geest van ondernemerschap kenmerkt de cultuur van Olympia!

Binnen Olympia heb ik mij voornamelijk gericht op de werving en selectie. Hierbij behoorde onder andere het opstellen van vacatureteksten, jobboards actueel houden, het inzetten van social media en het voeren van intakegesprekken met kandidaten. Daarnaast bestonden de werkzaamheden uit het generen van nieuwe klanten d.m.v. acquisitie, het onderhouden van klantcontacten en het bijhouden van de administratie rondom de uitzendkrachten.

Als intercedent werk je in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Stressbestendigheid, doorzettingsvermogen , initiatief tonen en goede communicatieve vaardigheden zijn competenties die onmisbaar zijn in deze veelzijdige functie.
Het bedrijf is financieel onzeker, klanten hadden slechte ervaring met het bedrijf. Intern veel problemen en slecht geregeld. (veel schade aangericht door oude franchisenemer)
Altijd met erg veel plezier gewerkt, geen enkele dag was hetzelfde. Een baan vol uitdagingen en prettige werkgever en fijne collega's.
Elke dag vol verrassingen qua werkaanbod en inkomende sollicitaties.
Wat belangrijk is om te kunnen taksen. Het personeel is zo getraind dat ze zelfstandig zonder directie te kunnen functioneren. De collega's waren fantastisch. Het leukst van dit werk vind ik dat je direct met uitzendkrachten aan het werk ben en tevens dat je met administratieve werkzaamheden bezig bent.n Het is daardoor zeer afwisselend werk.
Pluspunten
zelfstandig werk
Minpunten
Een leuke baan met veel klantcontact en leuke collega's. Geen dag is hetzelfde.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8
2,6
2,8
Reviews over Olympia gesorteerd op locatie