Reviews voor Olympia in Heteren

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 125 reviews
Olympia inhouse heb je niets aan!
Olympia Inhouse (voormalige medewerker) –  Heteren9 januari 2019
Je krijgt telefonisch nauwelijks/moeilijk contact. Er werken meerdere werknemers daar maar een simpele vraag beantwoorden via de telefoon kan al niet doordat ze altijd "druk" zijn, dus spreek je voicemail maar in krijg je dan. Maakt niet uit wanneer en hoevaak je achter elkaar belt, Nooit tijd. Echt belachelijk!!
Minpunten
Nooit bereikbaar
No hours
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren28 september 2018
They saying there is less work and you working 1 or two days per week and every day coming new people. I don't recomend.
Pluspunten
onzeker baan, onvriendelijke vasten krachten en onkundig uitzend personeel.
medewerker expeditie (huidige medewerker) –  Heteren14 oktober 2017
olympia medewerkers beloven alles maar je word misbruikt en tegen mekaar uitgespeeld, behandelen de uitzendkrachten als vee, beloftes zijn niks waard en overwerk word niet gevraagd maar opgedragen!!
werk is ok, maar altijd onder werkdruk, vaste krachten zijn onvriendelijk en behandelen de uitzendkrachten als hun werkslaafjes, zelf doen die de helft van uitzendkrachten en zoeken het mooie werk uit. leidinggevende zorgen er voor dat je nooit gewaardeerd word, schreeuwen en zeiken altijd, vriendelijkheid ver te zoeken in dit bedrijf.
goede sfeer bij de uitzendkrachten onderling, gelukkig. beter hier niet werken als je iets anders kan vinden.
Pluspunten
kantine
Minpunten
uitzendburo olympia en vaste personeel.
Kruidvat DC - Heteren
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Heteren4 november 2014
Eentonig werk gedaan, wat leuk bleef door de collega's die er liepen. Plannen van medewerkers kan Olympia niet. Zelfs na 3 goede beoordelingen bleef ik maar 2/3 dagen opgeroepen. Het is dat het nog iets van geld binnen bracht,maar veel was het dus niet.

Ooh,... en hetgeen ze zeggen: "hoeveel je werkt hangt af van je inzet", da's dus een leugen.
Pluspunten
leuke collega's waardoor je de dag wel door komt.
Minpunten
Olympia is waardeloos om daar als werkgever te hebben.

Nog steeds wordt er vol op geworven en het wordt als full time baan aangeboden: mensen, het is een baan met een 0-uren contract!!! Je kan je nergens op beroepen als je maar 1 of 2 dagen daadwerkelijk wordt opgeroepen.

Zie meer reviews over Olympia

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Olympia gesorteerd op vacaturetitel