Olympia

Reviews voor Olympia in Amsterdam

Amsterdam10 reviews
Leuk werk, maar te weinig uren om van rond te komen
Pluspunten
Gratis drinken
Minpunten
Te weinig uren
Super slecht management, er word niet naar je geluisterd. Beloftes die niet worden nageleverd, polen die heersen en super erg onderbetaald voor het harde fysieke werk die je uitvoert. Verder is het altijd de schuld van de werknemer en nooit van de werkgever. Bij het solicitatie liegen ze ook over het uurloon. Eenmaal contract getekend is het voor hun zeer leuk, maar voor jouw heel wat minder. Echt troep uitzendbureau
Pluspunten
Lekkere eten bij het kantine
Minpunten
Kan een boek over schrijven
Tijdens het gesprek doet Olympia zich wel willend voorkomen, er word gezegd dat er veel dingen geregeld kan worden, als je wensen hebt word daarop ingespeeld.
Een maal de contract getekend te hebben merk je meteen al dat je vals geinformeerd hebt, beloftes die gedaan zijn niet nagekomen kan worden.

Olympia betaald niet conform de CAO,

Startloon buschauffeur volgens CAO is 14,24 (Januari 2020) per uur, bij Olympia is dat 13,36.

Opdrachtgever kent een uitkering van ongeveer 4% in de maand juli en 13de maand regeling waar je dus geen recht op hebt.

Je maakt in vier dagen 22 uren, als je geluk hebt mag je zes dagen 32 uren weken.

4,5 uur zonder pauze rijden is geen uitzondering bij Olympia.

Personeel van opdrachtgever kent geen gebroken diensten die worden door uitzendkrachten gedaan.

Denk er goed over na voor dat je via Olympia aan het werk wil.
Pluspunten
Kan niets bedenken
Minpunten
Te veel om op te noemen
Het leukste aan deze baan was het telefonisch contact en de interviews met werkzoekenden. Hen begeleiden en behandelen met respect, zoals dat hoort onder echte mensen.
Pluspunten
Minpunten
Niet gestructureerde afdelingen, moeizame communicatie en veel te lange werkdagen
Ik vond het werk altijd leuk en afwisselend, over het werk zelf heb ik niks te klagen, maar ik kon niet mijn uren komen, er was mij beloofd dat ik een aantal maanden 40 uur per week sowieso zou kunnen draaien, dit verre van
Pluspunten
Leuk werk
Minpunten
Te weinig uren
En weer is de verloning niet in orde, de afgesproken CAO wordt niet nageleefd.

Hopelijk wordt dit nog hersteld.

Een goed begin voor 2019.
Pluspunten
Minpunten
beloftes worden niet nagrkomen.
ik heb hier heel even gewerkt voor gemeente amsterdam zo een tegek bedrijf maar was niet voor lang
ze hebeben genoeg werknemers maar tog nemen ze iedere x steeds nieuwe
Enorm naar mijn zin, al past mijn functie inhoudelijk niet bij mijn achtergrond. Ik kan je de organisatie op heel veel manieren aanraden! Er is veel ruimte voor eigen ontwikkeling, we zijn een organisatie waarin veel ruimte is voor innovatie en die erg ondernemend is ingesteld. Verder werken er natuurlijk alleen maar leuke mensen! We werken hard, zijn doelgericht en trots op onze klanten. We streven ernaar om goed voor onze mensen te zorgen en zorgen voor de juiste kennis.
Pluspunten
Ontwikkeling, ondernemend, goede sfeer, klantgericht, veel vrijheid & verantwoordelijkheid, dynamische organisatie, leuke collega's.
Minpunten
Salaris is marktconform, hetgeen in de uitzendbranche niet hoog ligt!
Gezellige werkomgeving met veel zelfstandigheid en doorgroeimogelijkheden.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Olympia. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8