Nusantara
De binnenkomst begroeting en omgang met de bewoners wat mij ieder dag sterk motiveerde mijn dag te beginnen.

Wat ik geleerd heb is dat je samen je schouders er onder zet wanneer er uitval van collega's was.Collegiaal onderling maar ook op moeilijke momenten er voor elkaar zijn.Tevens heb ik geleerd dat het geen 9 tot 5 baan is

Directie gaf mij de mogelijkheid binnen het bedrijf rond te snuffelen zodat ik ook mee werkte in de keuken,linnenkamer.

Onderlinge contact met collega's was goed.

Het moeilijkste van mijn baan was dat ik mijn werk niet altijd af kon krijgen en daarmee veel eigen tijd in stak.

Het leukste van mijn baan was.. ouderen mee te geven dat hun inspraak hadden zodat ze geprikkelt werden actief mee te helpen en ze ernorm opbloeiden.De wederzijdse dankbaarheid wat groot en kon ik de dag goed afsluiten.
Pluspunten
goed overleg tussen de zorg en huishoudelijke medewerkers
Minpunten
bezuinigingen en daardoor minder tijd
Het is veel zelfstandigen werken dat vind heel fijn. Alleen bij de hoge raad van Nusantara kwamen niet genoeg waardering, Bijvoorbeeld bij me verjaardag kreeg ik geen feliciteren van het bedrijf. Het was heel zakelijk wat ik minder vond.
Bekijk meer reviews over Nusantara
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Nusantara. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
Reviews over Nusantara gesorteerd op functie
Reviews over Nusantara gesorteerd op locatie