Nuon Sales Force Reviews

NSF Zwolle
Teamleider (huidige medewerker) –  Zwolle17 januari 2019
Fijne organisatie om voor te werken. De organisatie biedt veel mogelijkheden om jezelf te kunnen ontwikkelen. Je ontwikkelt veel empatisch vermogen, en doet veel ervaring op.
Pluspunten
Doet veel ervaring op.
Minpunten
Weinig doorgroei mogelijkheden.
Goede werkgever,
Accountmanager buitendienst (voormalige medewerker) –  Zwolle1 november 2018
Goede werkgever, als jij doet wat je moet doen, doen zij veel voor jou.
Uitstekende Sfeer!
Teamleider sales (huidige medewerker) –  Zwolle19 oktober 2018
Leuk team en er wordt altijd aandacht aan je besteed!
Pluspunten
Sfeer
Sales bedrijf optima Forma
Accountmanager (voormalige medewerker) –  Zwolle9 oktober 2018
Prima werksfeer met collega's samen.
Met voldoende sales een prima salaris te verdienen.
Pluspunten
Goed Salaris
Minpunten
Geen vast contract
Salesmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 september 2018
Een heel prettig bedrijf om voor te werken.
Veel vrijheid en een goede begeleiding en werksfeer.
Hele gezellig werkomgeving en veel ruimte voor ontwikkeling
Commercieel Adviseur (voormalige medewerker) –  Arnhem6 augustus 2018
Je werkt in een super leuk dynamisch team, en je leert echt verkopen. Het is er altijd gezellig en elke dag een uitdaging om je targets te halen.
Top bedrijf sky is the limit
Accountmanager buitendienst (huidige medewerker) –  Weesp20 april 2018
Zeer leuke baan, goed verdienen
Top sfeer en super collega’s echt een aanrader
Auto van de zaak
Pluspunten
Veel verdienen
Minpunten
Binnen NSF heb je veel vrijheid en dus ook verantwoordelijkheid. Daarnaast stop je nooit met leren, in die ontwikkeling word je 100% ondersteund.
T&O (huidige medewerker) –  Weesp29 januari 2018
De cultuur binnen NSF is die van hard werken, veel verdienen en heel veel lol maken. Er is geen d2d bedrijf in Nederland dat zulke goede gemiddelde verkoopcijfers kan overleggen! Om zover te komen krijg je dan ook de beste trainingen en opleidingsmogelijkheden.
Pluspunten
Veel vrijheid en verantwoordelijkheid
Heb jij passie voor sales, dan is dit de baan die bij je past.!!
Verkoopleider (huidige medewerker) –  Zwolle23 januari 2018
Nuon Sales Force is een geweldig bedrijf om voor te werken! Naast de goede bonus structuur en arbeidsvoorwaarden is er een geweldige en gemoedelijke werksfeer. Je kunt zelf je eigen succes bepalen. Wat wil je nog meer! Je bent ondernemer binnen de regels en normen van Nuon. Kortom: the sky is the limit!

Het is een warme werkomgeving waarin gezelligheid en targets hand in hand gaan! Daarnaast luister Nuon goed naar haar werknemers en dat geeft energie!

Verder krijg je veel trainingen om je prestaties te verbeteren of je persoonlijk verder te ontwikkelen. Ook zijn er regelmatig geweldige Teamincentives en bedrijfsfeesten.

Heb jij passie voor sales, dan is dit de baan die bij je past.!!
Pluspunten
Bonussen, werksfeer, ondernemerschap, incentives
Minpunten
Nvt
Uitstekend bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden
Energieadviseur (huidige medewerker) –  Zwolle27 november 2017
Mooi bedrijf wat zijn afspraken na komt. Je geld staat stipt iedere week (!) op je rekening en alle bonussen worden netto uitbetaald. Goede ondersteuning door je teamleider en de rest van het bedrijf. Voor iedereen die wil en kan verkopen is er goed geld te verdienen. Voor iedereen die denkt met weinig werk geld te verdienen is dit niet geschikt.........voor alle anderen een goede carrière move!
Pluspunten
Gratis trainingen en heel veel vrijheid.
Minpunten
Wie niet tegen nee kan, moet er niet aan beginnen!
Leuke job met een goede vergoeding
Accountmanager zakelijke markt (huidige medewerker) –  Zwolle27 november 2017
Ik ben inmiddels 3,5 jaar in dienst bij NSF.
Het is een mooi bedrijf om in te werken.
Iedere dag is een feestje als je zelf in staat bent er iets moois van te maken.
Ik werk met veel plezier en vindt het iedere dag leuk om naar mijn werk te gaan
Het is een gezellig bedrijf met leuke collega's. Doorgroeien is echter heel moeilijk.
Deur tot deur verkoper (voormalige medewerker) –  Zwolle11 oktober 2017
Je komt tussen 11:00 en 11:30 op het kantoor om even met de collega's een praatje te maken. Over je vorige dag, je aantal sales, hoe je de sales hebt binnen gehaald en hoe je het vandaag gaat aanpakken. Verder wordt er meestal een portje gedart, kopjes koffie gedronken en dan vindt de dagelijkse toespraak plaats. Er wordt gesproken over de toppers van de vorige dag en die mogen dan spelletjes spelen om geld binnen te halen. Als je de vorige dag wat minder gescoord hebt als beginneling, dan word je even apart genomen om je verkooppraatje (pitch) te oefenen. Soms is het een kwestie van vertrouwen, je uitstraling, soms is het een kwestie van teveel zeggen. Rond half 1 ga je naar je bestemming toe, je eet een broodje, drinkt wat en dan ga je langs de deuren. Je moet mensen over halen om bij Nuon te gaan zitten. Dit moet je écht liggen. Het lijkt makkelijker dan het is. Als het je ligt, is het fantastisch werk. Je loopt de hele dag in lekker weer (in de zomer), je bent veel met mensen in contact en je verdient een extra centje. Je moet alleen wel om kunnen gaan met tegenslagen. Chagrijnige mensen, mensen die smoesjes verzinnen en mensen die echt een pesthekel aan je hebben. Rond half 6 spreek je gezamenlijk ergens af om wat te eten en om je dag tot dan toe te analyseren. Daarna knal je de laatste 2,5 uur nog even door om sales binnen te halen. Na werktijd ga je terug op eigen vervoer of word je door je teamleider op de trein gezet. Evt reiskosten worden vergoed.
Pluspunten
Goede sfeer
Minpunten
Overwerken wordt niet uitbetaald
Mooi bedrijf
Starterscoach / verkoper (huidige medewerker) –  Noord-Holland11 oktober 2017
Een heel prettig bedrijf om voor te werken.
Veel vrijheid en een goede begeleiding en werksfeer.
Pluspunten
Vrijheid, prettige werksfeer.
Minpunten
Leuke werksfeer en fijne collega's
Starterscoach / verkoper (huidige medewerker) –  Noord-Holland14 september 2017
Momenteel ben ik werkzaam als verkoper en begeleider bij Nuon Sales Force.
Ik ga iedere dag met veel plezier naar mijn werk. Het team is heel divers met collega's van jong tot oud. Het voordeel van zo'n divers team is dat iedereen een andere achtergrond heeft. Je kunt van alle collega's wel iets leren. Ook staat het hele team open voor hulp en begeleiding van nieuwe collega's.

Het fijne aan het werken bij Nuon Sales force is dat er een informele sfeer hangt en dat er ook ruimte is voor een lolletje hier en daar.

Belangrijk: Je moet gewoon plezier hebben in je werk en dan komt de rest vanzelf wel.
Pluspunten
Begeleiding, persoonlijke ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Fijne werkomgeving waar je wordt gewaardeerd voor je prestaties
Accountmanager (huidige medewerker) –  Noord-Holland14 september 2017
Ik heb altijd al in de" sales" gezeten.
Echter bij Nuon komen al mijn opgedane vaardigheden volledig tot zijn recht. Hetgeen mij het meeste tot de verbeelding spreekt is het klantcontact. Diverse persoonlijkheden in relatief kort tijdsbestek. Gecombineerd met een enorm aanbod aan kansen die je op een dag geboden krijgt.
Daardoor is het behalen van je persoonlijke doelstelling relatief makkelijk te verwezenlijken.
Natuurlijk is het lopen tijdens mindere weer ook mijn minst favoriete bezigheid, maar dan behoort uitwijken naar overdekte lokaties tot de mogelijkheid.
Al met al een leuke uitdagende job met doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
zelfstandigheid, verdienste en een persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
ik vind mijn werk gewoon leuk.
Dynamische werkomgeving
Commercieel; medewerker buitendienst (huidige medewerker) –  Utrecht1 september 2017
Ik werk nu al een jaar voor Nuon Sales Force met veel plezier. Iedere ochtend wordt er een kick-off gegeven waarin wij worden gemotiveerd en gestimuleerd om contracten te schrijven maar vooral om lol te hebben in ons werk.
Er worden regelmatig trainingen gegeven door de verkoopleider maar ook door onze collega's uit het veld. Dit vind ik erg interessant en helpt me ook zeker in mijn werkzaamheden.
Pluspunten
Salaris, vrijheid, trainingen, extra bonussen, battles
Minpunten
's winters in de kou lopen
Leuke collega's en goede voorwaarden
Verkoper (huidige medewerker) –  Weesp10 juli 2017
Bij Nuon Sales Force heb je veel vrijheid in je functie, werk je in een hecht team en wordt er veel in trainingen geïnvesteerd.
Iedere dag kom je één uur op kantoor waar veel tijd is voor trainingen, coaching en teambuilding. Vervolgens vertrek je richting het werkgebied waar je potentiële kanten bezoekt.
Wij werken met een hechte groep verkopers.
Verkopen bij Nuon Sales Force (NSF)
Ex-verkoopleider (voormalige medewerker) –  Weesp21 maart 2016
Ik heb het genoegen gehad om ruim anderhalf jaar voor Nuon Sales Force te Weesp te werken en heb daar uitstekende ervaringen aan over gehouden.
Om te beginnen zijn de collega’s en het kantoor personeel zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. Dit betreft zeker de training en begeleiding aan nieuwe werknemers alsmede ook aan de bestaande verkopers om zodoende hun kennis en verkooptalenten naar een hoger niveau te brengen.
De sfeer onderling is professioneel maar ook ontspannen en iedereen behandeld elkaar als gelijkwaardig.
Het werk zelf is uiterst interessant maar vraagt wel 200% inzet en focus. Er worden lange dagen gemaakt (12 uur per dag inc. reistijden is geen uitzondering) maar daar staan wel een goed salaris en bonus tegenover!
Het houd in dat u deur aan deur loopt om nieuwe klanten te werven voor Nuon. U doet dit door middel van een goedkoper aanbod te geven voor het zelfde stroom en gas.
Iedere ochtend wordt u verwacht op kantoor waar de medewerkers hun ervaringen kunnen delen en onderling sociaal contact met elkaar houden. Verkoop trainingen worden ook vaak gegeven op kantoor voor de mensen die dat willen. Hierna zult u samen met de andere verkopers naar het gebied gaan waar op dat moment gewerkt wordt (dit kan een dorp of stad zijn). De werktijden lopen door tot 20.00 elke dag. Voor mensen die eigen vervoer hebben kunnen daarna naar huis en voor diegene die dat niet hebben worden netjes afgezet bij het dichtstbijzijnde trein/bus station.
Voor diegene die voornemens zijn om bij de Nuon Sales Force te gaan solliciteren is het aan te bevelen om targets vooraf goed
  meer... in kaart te brengen. Dit kunnen zowel financiële als privé doelen zijn voor de korte en langere termijn. Nuon verwacht namelijk van haar verkopers dat zij wat “verder kunnen denken dan hun neus lang is.’’
Met een goed basissalaris, prima reiskostenvergoeding en extra bonus is het werken bij de Nuon Sales Force voor de succesvolle verkopers zeker de moeite waard en kan ik het daarom van harte aanbevelen!

W.g. Martijn H. Baay.
Ex-Verkoopleider.
Pluspunten
Goeie sfeer, fantastische collega's, goeie verdiensten en doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Soms is het weer niet-ideale

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Nuon Sales Force. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Nuon Sales Force gesorteerd op locatie