Review over NS van een medewerker

stug ouderwets niet flexibel suf

9 april 2018
Arbeidsvoorwaarden zijn perfect en niets op aan te merken. Werkomstandigheden wisselen nogal, sfeer is zeer bepalend, werkvloer is over het algemeen leuk, prettig en zeer sociaal. Het management is druk met zichzelf en verschuild zich achter interne regels, pakt niet door uit angst voor eigen loopbaan, en schuift af wat mogelijk is. Dit is zeer bepalend voor de stugge en vasthoudende alles dominerende en slopende bedrijfscultuur. Ook de doorgroei mogelijkheden zijn zo bureaucratisch gemaakt dat er eigenlijk geen doorkomen aan is. Dit heeft bij mij geleid tot een burnout die niet erkend is door huisarts, bedrijfsarts, management of wie dan ook. Daardoor ben ik in de ziektewet niet opgeknapt en zit ik nu in de WW en moet ik elders opnieuw beginnen. Gelukkig heb ik met alternatieve geneeswijze wel geleerd waar mijn toekomst licht en wat mijn mogelijkheden zijn, en nu ik eindelijk rust heb, knap ik ook veel sneller op dan onder de bureaucratie wat ziek zijn in stand houd.
Pluspunten
Perfecte arbeidsvoorwaarden
Minpunten
zeer slecht management pakt niet door en schuift alles af
Vergelijkbare reviews
17 oktober 2017
Conducteur (voormalige medewerker) - Arnhem
Goede werk sfeer mooie werk ervaring opgedaan kortom gewoon goed.
8 september 2015
pertsoneelsplanner (voormalige medewerker) - Arnhem, GE
de baan op zich was geweldig. Het gebruik als jojo door mijn leidinggevende heeft mij de kop gekost. Mijn directe collega's waren top, de werksfeer prima, het omgaan met collega's van de werkvloer was ook goed, Het moeilijkste van de was om geduld te bewaren en te blijven proberen om alles voor elkaar te krijgen dat het plaatje 's avonds weer rond was voor de volgende dag.
Het leukste van de baan was de afwisseling, niet weten wat de persoon aan de andere kant van de telefoon je voor vraag zou stellen of wat voor mededeling deze had. In beide gevallen een bedrijfsmatig gunstige oplossing te vinden was de kick!
10 december 2014
Uitvoerder spoorbouw NS (voormalige medewerker) - Arnhem, GE
Geen dag was hetzelfde. Altijd wel weer iets anders, zoals bijvoorbeeld een storing, die snel opgelost moest worden.
Ik werd door collega's op handen gedragen. In die periode had je echt veel verantwoording. Dat is nu ondenkbaar!
Pluspunten
Vrijheid om zelf personeel en machines te kiezen om een klus te klaren.
Minpunten
Veel onregelmatige diensten.