Novadic-Kentron
Prettig bedrijf, geweldige collega's
Een leuke afwisselende functie met prettige, aardige collega's om mee te werken. Behulpzaam en ik ging met plezier naar mijn werk. Doordat het een functie was met afwisselende taken was elke dag nooit hetzelfde en ik zou er zo weer willen werken.
Pluspunten
afwisselend
Pappen en nathouden
Afdeling deed niet meer wat hen 10 jaar geleden is gezegd. 4 medewerkers hingen vast in een comfortzone totdat er een nieuwe CEO zich aankondigde.
Er was geen samenwerking, geen ontwikkeling en opleidingen werden resoluut geweigerd. 2 vriendjes die er al jaren zaten bedeelden en eigenden zich alle snoepjes toe. Leidinggevenden waren totaal niet ict bewust en lieten zich veel aanpraten. Voor de 2 vriendjes was het richting pensioengerechtigde leeftijd. Na re-organisatie zaten zij goed.

Bedrijf besloot wegens te grote achterstand tot outsourcing. Ik werd boventallig verklaard.
verpleegkundige binnen de verslavingszorg
Organisatie wat nog winst kan maken in bedrijfsvoering, met name in allerlei randzaken buiten de afdelingen. Meer gericht bezig zijn met de zorg ipv dat verpleegkundige bezig zijn met cijfers bijhouden en overige niet relevante werkzaamheden buiten de zorg.
Veelzijdige werkomgeving
Werkgever met vele mogelijkheden tot ontwikkeling en groei. Interessante organisatie die constant in ontwikkeling is.
Pluspunten
mensgerichte visie
Minpunten
grote organisatie maakt soms log
Ik ben creatief en kan makkelijk buiten de kaders denken zonder het doel uit oog te verliezen
Een erg wisselende dag met verschillende werkzaamheden. Er wordt dagelijks een beroep gedaan op mijn creatief vermogen en mijn oplossend vermogen. Ik werk in een klein tema en ben zelfstandig
Pluspunten
zelf kunnen plannen van mijn agenda
Minpunten
bedrijf in reorganisatie
Een bedrijf waarin het prettig werken is als je goed voor jezelf op kunt komen en je een flexibele instelling hebt.
Een werkomgeving waarin je goed voor jezelf op moet komen.
Betrokkenheid van collega's op elkaar.

Het moeilijkste van de baan is dat je steeds maar weer moet bewijzen dat dramatherapie een volwaardig onderdeel van de behandeling is.

Het fijnste is het daadwerkelijk vorm geven van dramatherapie met clienten.
Pluspunten
Zelfstandigheid van de functie
Minpunten
De bezuinigingen die doorgevoerd worden en de vergaande tijd die je doorbrengt met administratie, achter de PC
Een uitdagende baan met voldoende mogelijkheden voor ontwikkeling. Het leukste: cliëntencontacten die leiden tot resultaat
Pluspunten
Regelmogelijkheden
Minpunten
veel registratiedruk
Veel vrijheid en plaats voor eigen initiatieven
Voor Novadic-Kentron twee jaar gewerkt met veelplegers en dakloze verslaafden.Daarna totop heden werkzaam in het Team bemoeizorg Tilburg (werkplek in het Zorg- en veiligheidshuis Tilburg) en werk daar outreachend met zorgwekkende zorgmijders.
Veel geleerd
Gezien dat werken bij een grote instellingen andere kwaliteiten vraagt dan werken in een klein team
Meer dan dynamisch
Verslavingszorg is meer dan dynamisch, mijn werkterrein lag op motiveren tot behandeling, psychische en somatische diagnostiek en behandeling. Werk met hart en ziel.
Doel groep ( verslavingszorg)is een enorme uitdaging.

Uitermate boeiend en men krijgt voldoende mogelijkheden tot groei.
Mijn leidingegevende en collega's zijn zeer prettig in de omgang. Er heerst een prettige sfeer en iedereen is bereid om elkaar te helpen.
Een dag op het werk bestaat uit contact met de cliënten zoeken, gesprekken voeren en bij de gebruikersruimte de mensen registreren die binnenkomen.

Het moeilijkste van mijn baan is dat er geen uitdagingen in mijn werk zitten. Het leukste is dhet contact met de cliënten en met mijn collega's.

In de tijd dat ik hier zit heb ik geleerd dat een sfeer in een team heel belangrijk voor me is, ook heb ik geleerd dat wanneer ik het ergens niet mee eens ben, dit aan te geven bij mijn collega's
Pluspunten
Goede contacten met collega's, weinig druk op de werkvloer
Minpunten
Er zit geen uitdaging in mijn baan.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Novadic-Kentron. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Novadic-Kentron gesorteerd op locatie