Novadic-Kentron Reviews

Veelzijdige werkomgeving
Vaktherapeut Muziek (voormalige medewerker) –  Vught8 maart 2017
Werkgever met vele mogelijkheden tot ontwikkeling en groei. Interessante organisatie die constant in ontwikkeling is.
Pluspunten
mensgerichte visie
Minpunten
grote organisatie maakt soms log
Ik ben creatief en kan makkelijk buiten de kaders denken zonder het doel uit oog te verliezen
verpleegkundige fact (huidige medewerker) –  Breda20 november 2016
Een erg wisselende dag met verschillende werkzaamheden. Er wordt dagelijks een beroep gedaan op mijn creatief vermogen en mijn oplossend vermogen. Ik werk in een klein tema en ben zelfstandig
Pluspunten
zelf kunnen plannen van mijn agenda
Minpunten
bedrijf in reorganisatie
Een bedrijf waarin het prettig werken is als je goed voor jezelf op kunt komen en je een flexibele instelling hebt.
Dramatherapeut (huidige medewerker) –  Tilburg, Den Bosch, NB21 januari 2016
Een werkomgeving waarin je goed voor jezelf op moet komen.
Betrokkenheid van collega's op elkaar.
Het moeilijkste van de baan is dat je steeds maar weer moet bewijzen dat dramatherapie een volwaardig onderdeel van de behandeling is.
Het fijnste is het daadwerkelijk vorm geven van dramatherapie met clienten.
Pluspunten
Zelfstandigheid van de functie
Minpunten
De bezuinigingen die doorgevoerd worden en de vergaande tijd die je doorbrengt met administratie, achter de PC
Een uitdagende baan met voldoende mogelijkheden voor ontwikkeling. Het leukste: cliëntencontacten die leiden tot resultaat
Ambulante behandelaar (huidige medewerker) –  Eindhoven/Tilburg27 september 2015
Pluspunten
Regelmogelijkheden
Minpunten
veel registratiedruk
Veel vrijheid en plaats voor eigen initiatieven
Maatschappelijk werker (voormalige medewerker) –  Tilburg20 juli 2015
Voor Novadic-Kentron twee jaar gewerkt met veelplegers en dakloze verslaafden.Daarna totop heden werkzaam in het Team bemoeizorg Tilburg (werkplek in het Zorg- en veiligheidshuis Tilburg) en werk daar outreachend met zorgwekkende zorgmijders.
Veel geleerd
NovaFarm-Grip (voormalige medewerker) –  Vught7 december 2014
Gezien dat werken bij een grote instellingen andere kwaliteiten vraagt dan werken in een klein team
Meer dan dynamisch
Senior Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Den Bosch, NB11 november 2013
Verslavingszorg is meer dan dynamisch, mijn werkterrein lag op motiveren tot behandeling, psychische en somatische diagnostiek en behandeling. Werk met hart en ziel.
Doel groep ( verslavingszorg)is een enorme uitdaging.
Uitermate boeiend en men krijgt voldoende mogelijkheden tot groei.
begeleider basiszorg (huidige medewerker) –  Begeleider Basiszorg22 oktober 2013
Mijn leidingegevende en collega's zijn zeer prettig in de omgang. Er heerst een prettige sfeer en iedereen is bereid om elkaar te helpen.
Een dag op het werk bestaat uit contact met de cliënten zoeken, gesprekken voeren en bij de gebruikersruimte de mensen registreren die binnenkomen.
Het moeilijkste van mijn baan is dat er geen uitdagingen in mijn werk zitten. Het leukste is dhet contact met de cliënten en met mijn collega's.
In de tijd dat ik hier zit heb ik geleerd dat een sfeer in een team heel belangrijk voor me is, ook heb ik geleerd dat wanneer ik het ergens niet mee eens ben, dit aan te geven bij mijn collega's
Pluspunten
Goede contacten met collega's, weinig druk op de werkvloer
Minpunten
Er zit geen uitdaging in mijn baan.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Novadic-Kentron. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Novadic-Kentron gesorteerd op locatie