NOS Planning was een tijdelijke baan. Heb er met heel veel plezier gewerkt.
Ten eerste, het werk is leuk!
Ten tweede, verdiende daar super goed!

Collega's? Geweldig, kon er goed mee omgaan en behoorlijk mee lachen! een super werksfeer!

Het aller leukste met dit baantje was het behandelen van klachten van klanten, je kreeg einde van de dag toch nog iets leuks mee naar huis van de klanten! denk aan chocolaatje of je kreeg een leuke email met een bedankje erin.

Het moeilijkste van dit baantje is, je moet echt stressbestendig zijn anders is het niks voor je en zelfstandig te werk gaan! ze zitten niet te rekenen op jou dat jij na 2 weken nog niks begrijpt en nog allerlei dingen moet gaan vragen! daar zitten zij niet op te wachten!

Maar om en al super leuke tijd ook gehad, helaas was het voor mij afgelopen omdat ik verder wou gaan om door te leren.

ik werkte er 24 uurtjes in de week en verdiende €860 netto voor een 18 jarige vrij netjes niet waar!
Pluspunten
Super salaris, super eten (gemaakt door koks), super tijden.
Minpunten
Je moet na 2 weken alles wel snappen!
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geleerd
Helaas is het hoorspel (luisterspel zoals de Vlamingen het noemen, beter woord) nu in het verdomhoekje geraakt. Ik heb met zoveel plezier geschreven en bij de opnames gewerkt. En kreeg ook erg goede kritieken, wat ook wel fijn is. Natuurlijk betaalde het niet bijzonder, maar het plezier van schrijven en het bijwonen van de opnames, zowel bij NOS als bij de BRT vergoede heel veel.
Graag zou ik mijn tanden zetten in nieuwe produkties, maar ja, geldkwesties.

Er zijn een paar projekten die ik graag nog gerealiseerd zou zien, onder andere bewerking van "De Ontaarde Slapers", van Ward Ruyslinck, een bewerking van een door mij geschreven filmscenario "Lupus", een verhaal over Stadsarmen op de Filippijnen, welke ik persoonlijk meerdere malenheb aangehoord, er is eigenlijk nog zoveel wat ik zou willen schrijven en uitgezonden willen zien.

Een aantal van mijn "luisterspelen"waar ik zeer aan hecht zijn:

1. Het Witte Licht (over de laatste dagen voordat Edgar Allan Poe stierf)

2. De Wildernismensen (over een persoon die in tocht naar Parijs geconfronteerd wordt met teksten Jim Morrison van The Doors, maar daardoor meer en meer de veel te vroege dood van zijn eigen vader beleefd op Pere Lachaise)

3. Man in de Pan (een luisterspel geschreven voor kinderen, tesamen met "De wind en de Zee, Van een houtworm, en anderen, allemaal ook ingesproken door kinderen, en met erg leuk resultaat)
Pluspunten
Heel veel plezier in het schrijven, bewerken, opnemen en werken met de juiste mensen, die mijn werk goed aanvoelden.
Minpunten
Te weinig geld, en helaas tegenwoordig (2015) helemaal.
Hoog werkdruk, goed collega's. Het leukste van de baan was leren hoe achter de schremen van televisie werkt.
Moest werken met data general, tekstverwerkingsprogramma,
en balie bemannen, leuk werk, ging stoppen omdat ik ging verhuizen naar noord Holland
Pluspunten
zat alleen aan de balie, vond ik prettig
Minpunten
geen prettige collega, die al haar vrije dagen in zomer opnam
Bekijk meer reviews over NOS
Stel een vraag over solliciteren of werken bij NOS. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
Reviews over NOS gesorteerd op locatie