New York Pizza Reviews

62 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 107 reviews
Gezellige werk omgeving hard werkend team
Pizzabakker (huidige medewerker) –  Amsterdam west12 januari 2019
Lekker eten-leuke manager gezelig team- hard werkend team
Pluspunten
Gratis lunches
Voor eerste werk is het leuk
Binnendienst medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht Binnenstad8 januari 2019
Echt leuk gehad
Leuke collega’s
Goeie sfeer
Veel dingen geleerd
Top!
Pizza koerier (voormalige medewerker) –  Amsterdam Zuid24 oktober 2018
Het was een gezellige en leerzame werkplek. Ik heb veel geleerd van mijn leidinggevende en ik heb mij zeker weten te ontwikkelen.
Ik heb mij communicatief ontwikkeld doordat ik veel klantcontact had.
gezellige sfeer
Medewerker bediening (voormalige medewerker) –  Ridderkerk26 september 2018
een typische dag op het werk is pizzas maken en achter de kassa staan. ik heb geleerd hoe je pizzas moet maken , verschillende producten. ik had door werk goede en betere contact met mensen , vrienden met wie ik werkte.
Pluspunten
soms gratis pizza, korting, VIP-kaart
Minpunten
strenge baas, er wordt teveel gevraagd
Koerierswerkzaamheden
Pizza koerier, en pizza maken (voormalige medewerker) –  Heemstede18 augustus 2018
Een typische dag op het werk : veel plezier met de werkzaamheden. Continue werk hebben en een drukke dag met de werkzaamheden.

Een gezonde bedrijfscultuur met duidelijke richtlijnen en aansturing.

Het moeilijkste van de baan ken ik niet. Het is een leuke baan waar ik mij erg goed in kan vinden.
Het was er heel erg gezellig, vaak genoeg te gezellig waardoor werken niet serieus meer werd.
Koerier (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 augustus 2018
Als dame koerieren was bij hen erg nieuw, maar voor mijnzelf ook. Het was uiteraad een uitdaging waar ik naar uit keek, ik heb heel erg veel plezier gehad. Vooral omdat er bijna alleen maar jongeren werkten dus dan word het wel stuk gezelliger dan normaal. Lange werkdagen gaan super snel vooral als koerier zijnde vind ik.
Pluspunten
Fooi krijgen van klanten was een plus punt.
Minpunten
Laat open
Gezellige omgeving
Bezorger (voormalige medewerker) –  Hoogvliet11 juli 2018
New York pizza was een fijne bijbaan waar ik 2/3 dagen per week een extra zakcentje verdiende.
P
Bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Voorburg10 juli 2018
Ik heb hier altijd met plezier gewerkt met mijn collega's alleen door omstandigheden moest ik weg
Pluspunten
Gratis avond eten en gezellige sfeer
Minpunten
Lange dagen
Koerieren met leeftijdsgenoten.
Bezorger (voormalige medewerker) –  Almere28 mei 2018
Lekker werken en rijden op een scooter. Collega's hebben dezelfde leeftijd, dit maakt de sfeer op de werkvloer gezellig.
Pluspunten
rijden op de scooter
Minpunten
Slecht weer is niet leuk.
niet al te best
Bezorger (voormalige medewerker) –  Tiel15 mei 2018
Een erg leuk baantje als je 16 bent en net je brommer rijbewijs hebt gehaald. Met veel plezier begonnen bij NYP. Roosters waren een beetje rommelig maar dat is te verwachten bij een net geopende zaak. Management is erg vriendelijk. Alleen jammer dat na ruim een jaar er nogsteeds geen vaste roosters zijn, de roosters op zondag avond worden uitgedeeld voor de volgende week en als je dan niet kan door wat voor omstandigheden dan ook word je maar zonder pardon ontslagen. Ook kan je zomaar uitgeklokt zijn zonder dit te weten en gelden gunstige arbeidsvoorwaarden alleen voor de manager. Groei is er niet tenzij je familie bent en verder rot je maar op. Heb er met plezier twee maanden gewerkt, alleen jammer dar ik er een jaar ben gebleven.
Pluspunten
Pizzas zijn te douwen
Minpunten
De rest
Leuke baan, tot je het management tegen de haren in gaat strijken
Binnenmedewerker, shiftleader en medewerker plus (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid8 mei 2018
1,5 naar mn zin gehad, tot ik promotie ging maken...
mij werd op een gegeven moment gevraagd of ik shiftleader wou worden, hiervoor zou ik een opleiding van 2 maanden moeten volgen en daarna zou ik loonsverhoging krijgen, deze opleiding begon in september in een filiaal wat voor mij 20 minuten fietsen verder weg lag, tijdens deze opleiding is mij in een maand alleen uitgelegd hoe ik de kassa afsluit en voor de rest helemaal niks. de manager waar ik de opleiding bij volgde besloot na deze maand dat ik mijn opleiding net zo goed in mijn eigen filiaal kon afmaken onder begeleiding van mij eigen manager, hier kwam ook vrij weinig van, na 2 maanden mijn best te hebben gedaan, de winkel te hebben af gesloten en een paar proefavonden alleen gedraaid te hebben zat ik met smart te wachten op mijn dikke loonstrook, maar tot mijn teleurstelling was ik gewoon uitbetaald als binnen personeel, daarna in de maand december bij de hele maand shiftleader diensten gewerkt, maar weer niet voor deze functie uitbetaald, van de manager kreeg ik hier toen een domme smoes over. daarna in januari weer hetzelfde verhaal, na 4 maanden gezwoegd te hebben zonder enig vertrouwen van het management in mij en een gebrekkige opleiding besloot ik te stoppen met de functie, 5 maanden en een heleboel mails later uiteindelijk toch nog als shiftleader uitbetaald met als verklaring een "administratief foutje", terwijl mijn manager toch een heel ander verhaal had.

kortom, een grote naaiboel als je zelf geen actie onderneemt
Pluspunten
leuk werk als je niet heel veel moeite doet en er weinig van je verwacht wordt
Minpunten
hard werken loont alleen als het management je mag
Je verdiend goed voor 4 uur per dag
Fietskoerier (voormalige medewerker) –  Den Haag Scheveningen6 mei 2018
Goed verdiende baan voor in de zomer, in de winter valt dit werk echt zwaar tegen en als je jezelf niet goed verpakt in de koude dagen voel je je erg slecht. verdiende gemiddelde 500 euro per maand voor 4 uur per dag en 5 dagen in de week
Pluspunten
4 euro voor een pizza of gratis als je van start tot sluit werkt
Minpunten
zeer vervelend in de winter
Adiege personeel
pizzakoerier (voormalige medewerker) –  Sneek3 mei 2018
Was wel het fietsen ook maar je moet alles uit je hoof weten uit Sneek en dat kon ik niet
Pluspunten
korting
Minpunten
Dat je alles uit je hoofd moet weten
Algemeen oké plaats
Pizzabezorger (voormalige medewerker) –  Breda1 mei 2018
Ik heb er niet heel erg lang gewerkt, door medische redenen ben ik uiteindelijk in het ziekenhuis beland en, daar werd door een van de lang werkende medewerkers een grap van gemaakt, die het hele bedrijf rond ging. Voor dit (naar mijn idee) achterlijk gedoe was het in principe nog wel een prima baantje voor zover ik het heb mee gemaakt.
Pluspunten
Gratis Pizza
Minpunten
Een te plaag/pesterige sfeer
Leuke bijbaan
Pizzakoerier (voormalige medewerker) –  Den Haag23 april 2018
Wij hadden toen de tijd een leuk team. er hing een leuke sfeer. Ik leerde al snel de belangrijke hoofdwegen uit mijn hoofd. Zo leerde ik mijn stad goed kennen. Ik had veel klant contact wat ik zelf heel leuk vond. Daarnaast heb ik veel ervaring in het verkeer op gedaan.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Door weer en wind, daar hoort dus ook sneeuw bij.
Het was daar leuk
Fietskoerier (voormalige medewerker) –  Tilburg19 april 2018
Ik moest meestal beginnen om 16.00 tot 19.30-20.00 ik heb geleerd socialer te zijn management was geweldig altijd leuk daar het moeilijkste van de baan was denk ik toch wel dozen vouwen en het leukste van de baan was fooi krijgen.
gezellige werk omgeving
Koerier/bezorger (voormalige medewerker) –  Amsterdam Noord27 februari 2018
altijd gezellig en zeker leuk om er te werken. alleen s'winters vervelend om te werken in verband met de kou.
Pluspunten
gratis pizza ;)
Minpunten
lage loon
leuke sfeer
Koerier (voormalige medewerker) –  Amsterdam Zuid11 januari 2018
simpel werk met een leuk team. leuk om te werken en handig als bijbaantje voor een student
Pluspunten
korting op pizza
Minpunten
veel muizen
Een goede bijbaan!
Pizzabezorger (voormalige medewerker) –  Hilversum8 januari 2018
Werken voor New-York Pizza als scooterbezorger is voor mensen met een scooterrijbewijs ideaal. Er wordt keurig met je omgegaan en je hebt duidelijk overzicht op wanneer en hoe lang je moet werken. Ziektemelding en vervanging zijn ook allemaal erg duidelijk geregeld en daarbovenop mag je ook al je fooi houden.
Pluspunten
3 euro voor een pizza (lekker goedkoop)
Minpunten
3 euro voor een pizza (eet ze te veel)
bezorger
Bezorger (voormalige medewerker) –  Noord-Brabant5 januari 2018
er zitten rotcollegas daar, er word altijd druk op je gezet en geschreeuwd wanneer je iets fout doet. ik raad dit niet aan, binnen werken is veel beter.
Pluspunten
niks
Minpunten
Rot collegas

Stel een vraag over solliciteren of werken bij New York Pizza. Onze community staat klaar om te antwoorden.