Netflix
Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews
Functie
Alle
Locatie
Nederland8 reviews
8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Bekijk alle 570 reviews
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke kans gekregen om daar te werken vanwege prive omstandigheden moest ik helaas stoppen.
Was deze review waardevol?
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Very cool company to work for only a bit lack of flexibility as in work-schedule, but hopefully there's been some changes since I have left anway I am very grateful for the experience
Pluspunten
Breakfast, lunch and diner almost free
Minpunten
flexibility workschedule
Was deze review waardevol?
2,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Honestly, the only good thing about this place is the money and colleagues. Although you won't always get on well with all of your teammates. I had friends on different floors and seen them once or twice a week. The training which they say its 2 weeks is a joke. You already take your first calls from customers on the fifth day! There is so much to learn and its still only around 20 percent of everything you need to know. You will get calls with issues you weren't prepared for and ask someone who sits next to you for help. On busy understaffed days you answer up to 80 calls a day or even more, sometimes I wasn't even counting. The customers can be really rude and take out their anger on you. You can set your preferences for the schedule but it works only once in a lifetime. I worked 3 months in a row with Mondays and Tuesdays off 2pm-11pm. There is constantly some changes and its hard to keep up. You have coachings with you Team Leader where they let you listen to your own calls and tell you what went wrong and its nothing bad but they never show you your great calls. Food they provide is unhealthy, burgers, hot dogs, pasta, tacos... I mean... Each to their own but I would not recommend. Oh, if you'll be late too often you will get fired. Plus- don't go on sick leave because they won't give you another contract!! They don't accept people with mental illness!!! Shame on you Netflix!
Was deze review waardevol?
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
The company and work contitions/ benefits were awesome, buuuut the job was much more demanding that could have been expected (concerning stress level and escalated contacts). Few opportunities to grow. Best team!
Pluspunten
Team, food, pay
Minpunten
No growth, challenging contacts
Was deze review waardevol?
Beoordeel een bedrijf waarvoor je recent hebt gewerkt
Deel je ervaring om anderen te helpen
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
If you are a young person and like to party a lot this job is fantastic.
If you prefer a routine and Monday/Friday job on morning shift this is definitely not a job for you.
Pluspunten
free netflix and food
Minpunten
schedule
Was deze review waardevol?
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Great culture, not only on paper.
Amazing colleagues from all over the world.
Pluspunten
Lunch, Netflix, Merchandise, events, social stuff
Was deze review waardevol?
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
good culture of work, benefits, salary. very nice team of workers.
Was deze review waardevol?
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Het is een super leuk, jong en dynamisch bedrijf. Gezellige sfeer, met door groei mogelijkheden. Een dag bij Netflix is hard werken maar ook veel plezier maken met elkaar.

Toen ik hier kwam werken had ik geen ervaring in de call center, wel heb ik 6 jaar in de horeca gewerkt. En heb ik verschillende productie/administratieve stages gehad. Ik heb geleerd hoe ik klanten een fijn gevoel aan de telefoon kan geven en een gesprek gaande te houden.


De mensen die hier werken zijn over het algemeen jong, leergierig en gezellig. De een wilt door groeien naar teamleader en een ander vind het prima om call agent te blijven. Maar iedereen kan het met elkaar vinden, en niemand geeft een ander het gevoel dat hij/zij minder waardig is.


Het moeilijkste is om mensen soms een nee te moeten verkopen, in de zin van, het is bij ons (momenteel) niet mogelijk om verder nog iets voor u te doen. Tijdelijk is er een storing waar niets aan gedaan kan worden. En natuurlijk hoop je dat de klanten daar begrip voor hebben maar dat is niet altijd het geval.


Het leukste is dat je veel kunt lachen en genieten, met collega's en dat er toch nog een onderscheid is tussen wie manager, teamleader of agent is.
Pluspunten
Door groei mogelijk heden
Minpunten
Avond uren werken
Was deze review waardevol?
Bekijk meer reviews over Netflix
Je kan het volgende proberen: