Nedlin Reviews

chauffeur vrachtwagen
Vrachtwagenchauffeur (voormalige medewerker) –  Elsloo15 september 2019
vrachtwagenchauffeur linnengoed, naar hotels en zorginstellingen. Fysiek belastend. Veel uren en vaak vroeg opstaan.
Prettige werkgever!
Medewerker (huidige medewerker) –  Elsloo5 april 2019
Nedlin is een echt familiebedrijf; korte lijntjes en zeer mensgericht. Je bent geen nummertje maar wordt beschouwd als volwaardig medewerker met een gezicht. Ongeacht in welke functie je werkt. Jouw mening/ideeën worden gewaardeerd. Ook zijn er volop doorgroeimogelijkheden op elk niveau.
Het is een gezond, innovatief en groeiend bedrijf maar blijft ondanks de stevige groei vasthouden aan de familiaire sfeer/cultuur.
Een en al ellende hoge verwachtingen slecht salaris
Expeditiemedewerker (voormalige medewerker) –  Elsloo12 juli 2018
Heb bij Nedlin lange tijd gewerkt. . De tijden die men hier werkte waren een vraagteken?? Je was pas klaar tot dat het werk af was. Het bedrijf was groeiende op een slinkse wijzen over de rug van de werknemer. Het kwam heel vaak voor dat ik hier 12 uur lang aan het werk was. Mijn salaris? Was een lachertje voor alle werkzaamheden die ik verrichten. Dan kan men wel begrijpen wat voor een stress hier bij kwam kijken. We regelde echt werkelijk alles van telefonisch contact met de chauffeurs tot het verzendklaar maken van de goederen. En als men dan bedenkt dat Nedlin weet niet hoeveel ton nieuwe linnen verstuurd naar hotels en instanties kan men alleen de conclusie stellen: dat dit familie bedrijf geen oor heeft naar hun personeel, zelfs nog geen eetvergoeding of diensten toeslag terwijl je wel systematisch diensten draaide.
Pluspunten
waren geen
Minpunten
lange werkdagen slechte betaling
gezellige werkomgeving, jammer van de eisen
productie medewerker (voormalige medewerker) –  elsoo2 september 2015
goede sfeer dankzij de leuke collega's.
helaas word er steed meer en meer van je verwacht, haal je de productie, maar degene naast je doet het iets beter, word dit ook van jou verwacht, erg jammer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Nedlin. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,8

Reviews over Nedlin gesorteerd op locatie