Video afspelen via YouTube-knop
NCOI Groep
NCOI Groep heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een plek waar je jezelf vakinhoudelijk goed kan ontwikkelen.
Pluspunten
Gratis vitaliteitsprogramma's, gratis opleidingen en cursussen volgen
Minpunten
slechte parkeergelegenheid
Wat weten ze je goed binnen te halen bij NCOI. Je kan doorgroeien! Je kan studeren! Je wordt uitgebreid ingewerkt.

De praktijk is helaas heel anders. Nauwelijks een inwerktraject, op je donder krijgen als je telefoontjes te lang duren, doorgroeien kan alleen als je genoeg vriendjes hebt gemaakt bij management. Het is echt een vrouwenbedrijf. Veel vriendjespolitiek en zo vreselijk veel roddels. Bah!
Minpunten
Vriendjespolitiek, Geen doorgroeimogelijkheden, Stug management, Geen ruimte voor inbreng van medewerkers
-slecht management van de top tot aan de teamleiders.
-veel mensen moeten de organisatie verlaten zonder een goede reden, contracten worden niet verlengd. Als je ernaar vraagt wordt er gelogen en krijg je een vage reden die nergens op slaat.

-oneerlijk naar werknemers.

-worden politieke spelletjes gespeeld door het management "dubbele agenda's".

-slechte cultuur.
Pluspunten
Het gratis volgen van opleidingen (vaak matige kwaliteit)
Minpunten
Slecht management, slechte bedrijfscultuur
ondanks mooie doorgroeimogelijkheden: veel werkdruk en arbeidsvoorwaarden minimaal
Een prettig bedrijf om voor te werken, het salaris kan beter. Veel doorgroeimogelijkheden.
Geen doorgroeimogelijkheden. doorgroeien is alleen mogelijk wanneer het je word gegund.

Collega's waren erg fijn om mee te werken, maar je word slecht betaald voor veel werk.
Ga hier zeker niet werken. Beloven veel om je binnen te halen, mooi gebouw enz.. maar als je er eenmaal zit wordt er niet meer naar je omgekeken. De inwerkperiode stelt niks voor, géén goede begeleiding en vriendjespolitiek. De leidinggevenden stellen niks voor, zijn niet professioneel en hebben géén kennis van zaken, waardoor je al snel te kijken wordt gezet. Contracten worden om de domste redenering niet verlengt en je word zonder pardon op straat gezet door onervaren leidinggevende.
Pluspunten
Géén
Minpunten
Heel veel!!
Prima bedrijf met oké arbeidsvoorwaarden. Wel erg gezellige en jonge teams.
Werken bij NCOI was een leuke ervaring. Alleen zijn er teveel uitzonderingen en uitgevallen collega's. Waardoor er teveel taken niet eerlijk genoeg word verdeeld.
Pluspunten
studie op hun kosten volgen
Minpunten
Een leidinggevende die pas 3 maanden werkt laten bepalen of je contract word verlengt of niet
NCOI is een opleidingsfabriek waar het alleen draait om de omzet. Personeelsbeleid is vriendjespolitiek. Hard werken voor slecht salaris. Leuk voor starters om ervaring op te doen en zichzelf te ontwikkelen dmv het ruime opleidingsaanbod. Ik ben blij dat ik er weg ben.
Pluspunten
Ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Slechte arbeidsvoorwaarden
Slechts 7 maanden hier gewerkt.
Dit bedrijf daar moet je ver van weg blijven. Alles lijkt leuk en aardig, tot dat blijkt dat je geen mak schaap bent dat enkel doet wat wordt opgedragen, ook al overschrijdt het elke fatsoensnorm.

Word vooral niet ernstig ziek... Dan heeft HR namelijk veel te doen (jakhalzen)
Pluspunten
Aardig kerstfeestje
Minpunten
Zeer matig betaald, slecht management, en higher management, slechte ondersteuning hr
Door de harde groei van het bedrijf valt er heel veel te leren!
Pluspunten
Veel doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Minimale arbeidsvoorwaarden
Ja..waar moet ik beginnen. Allereerst wordt men binnengehaald met valse beloftes. Er is een enorme verloop van collega’s en dat snap ik nu volkomen. De werkdruk is niet te doen! Workload is immens hoog en het salaris is om te janken. De organisatie is erg amateuristisch en vaak had ik het idee dat het streven is zo veel mogelijk mensen te belazeren. Als je een geweten hebt raad ik je niet aan hier te werken. Ik raad het echt niemand aan! Bij NCOI werken moet je zien als een noodgedwongen tussenstap als het solliciteren elders even niet lukt. Houd je ervan om als een robot elke dag van 9 tot 5 kei hard te werken voor een minimumloon? Dan zou ik zeker hier gaan werken!
Pluspunten
Geen pluspunten
Minpunten
Slecht salaris, geen waardering, doorgroeimogelijkheden zijn er niet.
Ontwikkelen en doorgroei van mensen is het mooiste secundaire asset van dit bedrijf.
Pluspunten
Minpunten
nvt
Vaak simpel werk, je moet wel goed ingewerkt worden, dat is helaas niet altijd het geval. Als je het treft heb je een fijne onderlinge werksfeer, maar zeker niet op alle afdelingen. Er zitten helaas altijd een paar collega.s bij waar je enorm aan kan storen, dat is jammer, maar dat heb je helaas vaak in elk bedrijf : collega’s die er de kantjes van aflopen, slijmen bij leidinggevende, autoritair gedrag vertonen terwijl ze zelf veel fouten maken etc etc. Dat is echt jammer op de werkvloer en nergens voor nodig ! Bij NCOI vaak leidinggevende die totaal niet capabel zijn voor deze functie, die zouden nog wel een paar of tig van de cursussen gebruik mogen maken ! Ben zo blij dat ik hier niet meer werk, heb nu een enorme leuke baan, fijn werk en lieve collega,s & leidinggevende !
Pluspunten
Vele pauze’s, de leuke collega’s
Minpunten
De niet leuke collega’s/leidinggevende die de sfeer verpesten
was in de basis een goed bedrijf but lost its touch
Prettige cultuur, jonge organisatie waar veel wordt samengewerkt. Salarissen zijn niet heel hoog, maar de mogelijkheid om zelf opleidingen te volgen maakt dat ruimschoots goed. Jezelf ontwikkelen wordt gestimuleerd. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien.
Leuke afwisselende baan met leuke collega's. Elke dag met plezier naar werk.
Dit bedrijf zou ik enkel zien als een tussenstap, mocht je geen werk kunnen vinden. Het is niet tot nauwelijks mogelijk om hier door te groeien, de arbeidsvoorwaarden zijn zeer slecht en je hebt te maken met veel onrust met betrekking tot leidinggevenden en onderling. De transparantie is ver te zoeken. Ik heb nog nooit zoveel medewerkers gezien die weer ontslagen zijn of een nieuwe baan kregen. Ik ben blij dat ik hier niet meer werk en adviseer geen carrière bij de NCOI mocht je een baan zoeken met diepgang en ontwikkeling. Echter, zoek je een 9 tot 5 baan waar je als een robot de hele dag hetzeflde wilt doen tegen slecht salaris dan zit je goed.
Pluspunten
Gratis opleidingen (die ook qua kwaliteit niet heel hoog zijn)
Vaak simpel werk, maar fijne onderlinge werksfeer. Leidinggevende en management zijn vaak doodgroeiers vanuit de 'simpele' functies. Fijn dat die mogelijkheid er is, maar daardoor veelal niet capabele mensen op dat soort functies. Veel vriendenpolitiek. Ze zoeken vooral schapen. Je mag best scherp, zelfsturende en ambitieus zijn, maar niet je leidinggevende voorbij streven. De werksfeer onderling in een team is wel fijn, maar veel werknemers zijn binnen 1-2 jaar uitgekeken op hun functie en gaan daarom weg. Of ze zijn het slechte leiderschap zat en zoeken iets nieuws.
Pluspunten
Jonge collega's, informeel bedrijf
Door de jaren heen is NCOI commercieel geworden zonder een menselijke kant. Zij zijn strak en niet flexibel.
Pluspunten
Zelfstandige invulling van de taken
Minpunten
Zakelijke benadering van freelance-contracten