NCOI Groep Reviews

23 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 25 reviews
Ga hier nooit werken!
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Hilversum17 december 2018
Ja..waar moet ik beginnen. Allereerst wordt men binnengehaald met valse beloftes. Er is een enorme verloop van collega’s en dat snap ik nu volkomen. De werkdruk is niet te doen! Workload is immens hoog en het salaris is om te janken. De organisatie is erg amateuristisch en vaak had ik het idee dat het streven is zo veel mogelijk mensen te belazeren. Als je een geweten hebt raad ik je niet aan hier te werken. Ik raad het echt niemand aan! Bij NCOI werken moet je zien als een noodgedwongen tussenstap als het solliciteren elders even niet lukt. Houd je ervan om als een robot elke dag van 9 tot 5 kei hard te werken voor een minimumloon? Dan zou ik zeker hier gaan werken!
Pluspunten
Geen pluspunten
Minpunten
Slecht salaris, geen waardering, doorgroeimogelijkheden zijn er niet.
Mooi bedrijf
Manager Studiebegeleiding a.i (voormalige medewerker) –  Hilversum, NL13 december 2018
Ontwikkelen en doorgroei van mensen is het mooiste secundaire asset van dit bedrijf.
Pluspunten
Minpunten
nvt
Gelukkig werk ik hier niet meer
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Hilversum20 september 2018
Vaak simpel werk, je moet wel goed ingewerkt worden, dat is helaas niet altijd het geval. Als je het treft heb je een fijne onderlinge werksfeer, maar zeker niet op alle afdelingen. Er zitten helaas altijd een paar collega.s bij waar je enorm aan kan storen, dat is jammer, maar dat heb je helaas vaak in elk bedrijf : collega’s die er de kantjes van aflopen, slijmen bij leidinggevende, autoritair gedrag vertonen terwijl ze zelf veel fouten maken etc etc. Dat is echt jammer op de werkvloer en nergens voor nodig ! Bij NCOI vaak leidinggevende die totaal niet capabel zijn voor deze functie, die zouden nog wel een paar of tig van de cursussen gebruik mogen maken ! Ben zo blij dat ik hier niet meer werk, heb nu een enorme leuke baan, fijn werk en lieve collega,s & leidinggevende !
Pluspunten
Vele pauze’s, de leuke collega’s
Minpunten
De niet leuke collega’s/leidinggevende die de sfeer verpesten
niet zo flexibel
Accountmanager binnendienst (voormalige medewerker) –  Hilversum19 augustus 2018
was in de basis een goed bedrijf but lost its touch
Fijne werkgever!
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Hilversum17 augustus 2018
Prettige cultuur, jonge organisatie waar veel wordt samengewerkt. Salarissen zijn niet heel hoog, maar de mogelijkheid om zelf opleidingen te volgen maakt dat ruimschoots goed. Jezelf ontwikkelen wordt gestimuleerd. Er zijn veel mogelijkheden om door te groeien.
Leuke gezellige werkplek
Medewerkster crediteurenadministratie (huidige medewerker) –  Hilversum7 augustus 2018
Leuke afwisselende baan met leuke collega's. Elke dag met plezier naar werk.
Veel personeelsverloop met slechte arbeidsvoorwaarden
Commercieel medewerker binnendienst (voormalige medewerker) –  Hilversum27 juli 2018
Dit bedrijf zou ik enkel zien als een tussenstap, mocht je geen werk kunnen vinden. Het is niet tot nauwelijks mogelijk om hier door te groeien, de arbeidsvoorwaarden zijn zeer slecht en je hebt te maken met veel onrust met betrekking tot leidinggevenden en onderling. De transparantie is ver te zoeken. Ik heb nog nooit zoveel medewerkers gezien die weer ontslagen zijn of een nieuwe baan kregen. Ik ben blij dat ik hier niet meer werk en adviseer geen carrière bij de NCOI mocht je een baan zoeken met diepgang en ontwikkeling. Echter, zoek je een 9 tot 5 baan waar je als een robot de hele dag hetzeflde wilt doen tegen slecht salaris dan zit je goed.
Pluspunten
Gratis opleidingen (die ook qua kwaliteit niet heel hoog zijn)
Jong en dynamisch bedrijf, maar slecht management en bedrijfscultuur
Sales medewerker (voormalige medewerker) –  Hilversum7 mei 2018
Vaak simpel werk, maar fijne onderlinge werksfeer. Leidinggevende en management zijn vaak doodgroeiers vanuit de 'simpele' functies. Fijn dat die mogelijkheid er is, maar daardoor veelal niet capabele mensen op dat soort functies. Veel vriendenpolitiek. Ze zoeken vooral schapen. Je mag best scherp, zelfsturende en ambitieus zijn, maar niet je leidinggevende voorbij streven. De werksfeer onderling in een team is wel fijn, maar veel werknemers zijn binnen 1-2 jaar uitgekeken op hun functie en gaan daarom weg. Of ze zijn het slechte leiderschap zat en zoeken iets nieuws.
Pluspunten
Jonge collega's, informeel bedrijf
commercieel en weinig empatisch
FREELANCE HBO DOCENT (huidige medewerker) –  Landelijk13 januari 2018
Door de jaren heen is NCOI commercieel geworden zonder een menselijke kant. Zij zijn strak en niet flexibel.
Pluspunten
Zelfstandige invulling van de taken
Minpunten
Zakelijke benadering van freelance-contracten
Zeer dynamische en snelgroeiende werkomgeving
Teamleider Debiteuren en Banken (huidige medewerker) –  Hilversum4 augustus 2017
Bij NCOI krijg je de kans om je in rap tempo te ontwikkelen, en kun je gebruik maken van een gigantisch aanbod aan opleidingen
Pluspunten
Opleidingsaanbod
Hetzelfde werk
Medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht21 juni 2017
Het werk is niet afwisselend. Dat is iets wat ik mis in mijn werk. Ook dat het niet voldoende uitdaging biedt voor mij.
Pluspunten
Minpunten
Niet naar functie betaald
Jonge werkomgeving, hard groeiend
Opleidingsmanager (huidige medewerker) –  Hilversum19 april 2017
Jonge, hardgroeiende werkomgeving. Veel verschillende culturen door meerdere overnames.
sympathieke benadering en bejegening freelancers, uitstekende lokaties
Docent (huidige medewerker) –  Utrecht, Rotterdam30 maart 2017
+ Adequate reacties op vragen
+ goed e-learning systeem

- geen contact met 'collega's'
- twijfel over beschikbare opleidingsmateralen
Een springplank voor je carrière binnen een gezellige organisatie
Management Trainee (huidige medewerker) –  Hilversum31 oktober 2016
NCOI Groep biedt een prettige werkomgeving waarin je het maximale uit jezelf kunt halen en samen met collega's elke dag de uitdaging aangaat om werkend Nederland sterker te maken. Bij NCOI krijg ik het gevoel dat ik echt van toegevoegde waarde ben en met mijn bijdrage en initiatieven het verschil kan maken. Collega's zijn stuk voor stuk harde werkers, maar er is altijd ruimte voor een praatje en een pauze(rondje). NCOI biedt mij daarnaast de ultieme kans om te leren om grenzen aan te geven en voortdurend op zoek te gaan naar mijn werk en privébalans. Kortom, het is een bijzondere organisatie.
Pluspunten
Alle ruimte voor het inbrengen van eigen initiatieven, tal van mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, er worden regelmatig social activities en goede doelen acties georganiseerd
Minpunten
Flexibel werken is nog nauwelijks aan de orde, grotendeels taakgestuurd i.p.v. vraaggestuurd, veelal reactief i.p.v. actief handelen
NCOI is een prettige werkgever
Coordinator facturatie (huidige medewerker) –  Hilversum, NH19 april 2015
NCOI is een prettige werkgever, met voldoende doorgroeimogelijkheden en fijne collega's.
Zelfstandig docent in Bouwmanagement
Freelance docent voor de masterclass Bouwkunde (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 maart 2015
NCOI heeft veel freelance docenten met een grote praktijkervaring.
Hierdoor kan de docent zeer zelfstandig werken binnen de richtlijnen van NCOI.
prima aanvulling op werkzaamheden van uitvoerder
Werkvoorbereider/ calculatie (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT30 december 2014
prima aanvulling op werkzaamheden van uitvoerder. Je krijgt beter inzicht in de calculatie en kunt er zelf ook een maken.
Fijne jonge collega's om mee te werken
Financieel Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT24 oktober 2014
Ontwikkeling doorgemaakt van financieel medewerker naar medewerker digitalisering
Pluspunten
2 x 10 minuten pauze in de ochtend/middag
Minpunten
Geen kantine
weinig tot geen contact met collega's
beoordelaar eindopdrachten modules; docent (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB (online) hele land (face-to-face)30 maart 2014
- bij face-to-facecursussen: 6 uur samen met cursisten, ook bij lunch
bij online cursussen veel individuele begeleiding
- steeds beter met de computer werken
- weinig contact; soms bijeenkomsten voor bijv. bijscholing/instructies
- zie hierboven
- reisafstanden
- thuiswerken bij onlinecursus
Pluspunten
zie hierboven
Minpunten
zie hierboven
Ondernemende opleidingsgroep met deskundige medewerkers
Examencommissie domein gezondheid, kerndocent (huidige medewerker) –  Hilversum, NH2 maart 2014
Als freelancer werk ik samen met andere freelancers, maar ook met werknemers van het NCOI. De samenwerking verloopt goed en professioneel.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij NCOI Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over NCOI Groep gesorteerd op locatie