Nannywereld
Fijne werkgever!
Ik werk inmiddels al 2.5 jaar als nanny voor Nannywereld en ik heb het erg naar mijn zin hier.

Miranda is een hele fijne werkgever en zorgt ervoor dat alles goed geregeld is en dat gemaakte afspraken worden nagekomen. Ook worden er regelmatig cursussen en trainingen georganiseerd voor de nanny's zodat je je kennis over kinderen en hun ontwikkeling up to date kan houden! Verder heb je leuke collega's waarmee er ook regelmatig leuke dingen worden georganiseerd en ook is er een facebook community waarbij je ideeen met elkaar kunt uitwisselen.
Nannywereld is een fijne werkgever die veel meedenkt met haar mensen
Wat ben ik blij met Nannywereld als mijn werkgever. Ze zorgen voor veel extra's om ervoor te zorgen dat ik mij extra welkom voel. Ik ben onderdeel van de Facebook community waar we ervaringen en tips uitwisselen.

Daarnaast organiseert de eigenaresse workshops om mijn kennis te vergroten en inspiratie op te doen. Denk aan een workshop 'Interactief voorlezen' of 'Babyontwikkeling'.

Ook organiseren we teamuitjes om elkaar beter te leren kennen.
Pluspunten
Salaris altijd op tijd, prachtig eindejaarsgeschenk, leuke collega's
Minpunten
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Nannywereld. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Nannywereld gesorteerd op functie
Reviews over Nannywereld gesorteerd op locatie