Nanny Nina
Flexibel inzetbaar, leuke sfeer en goed georganiseerd
Ik vond het leuk om hier te werken ook al was ik niet langer dan een half jaar actief. Goed georganiseerde, online oppas platform. Het gaat met de tijd mee en luistert goed naar wensen van de ouders en die van de oppassers.
erg fijn om mee samen te werken
erg leuk. er word goe rekening gehouden met wat jijzelf prettig vind om te werken
Super fijn om voor Nanny Nina te werken
Ik kwam in contact met toen nog oppas madelief in 2017 en heb vanaf toen heel veel leuke nieuwe oppas adresjes erbij. Supper fijn dat mocht je ergens tegen aan lopen je terecht kan bij de citycapten. En oppassen bij een bruiloft is erg populair bij Nanny nina.
Ik ben blij dat ik met dit bedrijf in contact ben gekomen en ik kan iedereen zowel oppassers als ouders Nanny Nina

aanbevelen!
Nanny Nina, persoonlijk en flexibel!
Als franchisenemer heb je een eigen bedrijf onder de kap van Nanny Nina. Voordeel is dat je niet alleen bent en voor vragen je collega franchisers kan benaderen. Ook is de cultuur vrij informeel, waardoor het management niet ver weg staat van de werkvloer. Contact is heel persoonlijk en het werk is heel flexibel! Eigen werktijden kunnen worden ingepland, je zit niet vast aan kantooruren of een kantoorlocatie!
Pluspunten
Werktijden zelf indelen, nooit verplicht vroeg op!
Minpunten
Veel veranderingen door de nieuwe naamgeving
Vernieuwend bedrijf met veel vrijheid!
Bij Nanny Nina kan ik zelf mijn werktijden plannen, al recruiter, maar ook als oppas! Ik vul zelf in wanneer ik kan werken en hoe vaker ik kan, hoe meer ik verdien! Leuke sfeer en alle contact is heel persoonlijk!
Bepaal zelf je uren en tarief
Bij Nanny Nina is het super fijn werken. Je kan zelf je beschikbaarheid opgeven en ook je uurtarief bepalen (voor overdag en 's avonds). Er is een leuke community onder de nannies.
fijne werkgever
Heel erg tevreden over mijn city captain. Altijd goede communicatie.
Beste nanny bureau
Ik heb voor veel bureaus gewerkt maar Madelief was bet fijnste omdat ze veel gezinnen hebben en super enthousiast en netjes zijn in hun communicatie en dingen goed geregeld hebben.
Pluspunten
Goede communicatie en btrouwbaarheid
Leuk bedrijf
Ik werk Voor Oppas Madelief als recruiter en ben echt positief verrast door de werksfeer. Iedereen is heel begripvol en vol goede nieuwe ideen. De screening is ook goed vind ik, met veel persoonlijke aandacht. Ik krijg ook veel verantwoordlijkheid en kan goed mijn eigen tijden indelen. Het is wel hard werken maar dat vind ik niet erg.
Pluspunten
Minpunten
Ook buiten kantoor uren werken soms
Heel fijn bedrijf om bij te werken!
De contactpersonen waren altijd vriendelijk en snel met reageren en ik mag helemaal mijn eigen tijd indelen. Het leukste vind ik dat ik veel verantwoordelijkheid krijg en zelfstandig beslissingen mag maken. Echt geweldig !
Minpunten
Het is soms wel heel flexibel, soms is 9-17 werken ook best fijn.