Mondriaan
Vrijwilliger weyenrode Mondriaan catering
Ik ben Vrijwilliger in catering Mondriaan weyenrode. Nu al een jaartje.leuke collega's.4 dagen in de week
Erkend interierverzorgster en meer...
Heb veel geleerd, ook voldoende certificaten behaald hierin. Veel naast mijn huidige werk mogen doen. Kon altijd bij het personeel terecht als er wat was. Stonden overal voor open en waren erg in het helpen van mij op mijn gemak laten voelen en het leren omgaan van de cliënten en diverse situaties. Heb veel mogen bijdragen aan het welzijn van de cliënten. Het werk zat vol uitdagingen.
Hotelmanagement school
Dit was een hele leerzame opleiding. Ik ben blij dat ik hier aan heb deelgenomen en nu dit diploma op zak heb.
administratief medewerker
hele leuke leidinggevende , veel vrijheid. prettige omstandigheden waardoor je in goed overleg leuke dingen doet.
Pluspunten
prettige werksfeer
Prettige organisatie
Al mijn werkjaren waren hier positief. Zowel als stagiaire als werknemer
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Veel onduidelijkheid
Geen bevredigende werk omgeving
Werk inhoudelijk interessant. Contacten met cliënten mooi. Werksfeer slecht, angstcultuur. Geen doorgroei mogelijkheden.
Pluspunten
Clienten, locatie
Minpunten
Hierarchie, slechte sfeer collega's
proffesionele werkomgeving
veel vrijheid om eigen werk in te vullen
verantwoordelijkheid dragen voor eigen werk
Pluspunten
secundaire arbeisvoorwaarden zijn goed
Minpunten
teveel veranderingen in een te korte tijd zodat men niet voldoende kan wennen aan een verandering
Werkzaam in woonvorm
De cliënten waren warm en stelden zich begeleidend op .Het was leuk om met mensen te werken met meerdere en complexe ziektebeelden
Pluspunten
Begeleiden in woonvorm aangekoppeld met meerdere ziektebeelden waarvan je meer kan opsteken
Minpunten
geen min
gezellige werkomgeving
Je houdt de mensen bezig met verschillende activiteiten, zodat ze even niet aan hun problemen denken. wat je zoal leert is hoe je moet omgaan met verschillende psychische problemen. Mijn begeleider is heel vriendelijk. het moeilijkste is toch wel geduld hebben.
Het leukste aan het vrijwilligerswerk is toch wel, dat je steeds met andere mensen te maken krijgt.
Klein hecht team dat onder grote druk kan functioneren
Klein hecht team dat vaak onder grote druk goede resultaten neerzet. Echter nu zwaar getroffen word door bezuinigingen
Pluspunten
specialistisch werk dat continue beroep doet op je creativiteit
Minpunten
werkdruk kan hoog oplopen tot aan fysieke agressie
produktieve en gezellige werkomgeving
observeren, rapporteren, oplossingsgericht werken. een luisterend oor zijn. het aanbieden van creatieve bezigheden. dit waren o.a. zaken waar ik dagelijks mee bezig was. Ik heb met name geleerd dat ik niet onzeker hoef te zijn over mijn eigen kunnen. Ik heb veel waardering voor mijn manier van aanpak gekregen van zowel medecollegas als clienten. het moeilijkste van de baan was misschien het zorgen voor evenwicht,balans, veiligheid en tevredenheid van een groep mensen in een lokaal met allemaal hun eigen unieke karakter en ziektebeeld. Een geweldige tijd gehad met mijn collega´s. een hecht team met zo af en toe de nodige humor en dit zorgde er eigenlijk allemaal voor dat ik me in deze periode zeer op mijn plek gevoeld heb.
Minpunten
alsmaar die bezuinigingen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Mondriaan. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
Reviews over Mondriaan gesorteerd op locatie