Miss Etam
Gezellige sfeer door leuke collegas
Met plezier werk ik bij miss etam, je mag hier altijd met de klant een praatje maken en je hebt altijd wat te doen. Het enige wat tegenvalt is de creatieve vrijheid in je werk, alles wordt kant en klaar opgestuurd en je hebt weinig tot geen inspraak op de plannen voor de winkel. Zelf zie je als medewerker wat goed zal lopen en dat wil je natuurlijk wat meer laten uitblinken, maar dat mag dan weer niet volgens de plannen die ze vanuit het hoofdkantoor maken.

Over het algemeen erg leuk werk met een fijne informele sfeer. Naast dat ik geen creatieve vrijheid heb vind ik de winkel wel een aanrader om te gaan werken. Ze zien je als persoon en niet als nummer en dat vind ik het belangrijkste!
Pluspunten
Gezellige klanten, leuke collegas, letten niet op leeftijd
Minpunten
Geen creatieve vrijheid, veel regels
Gezellig team
Gezellig team en leuke collega's, altijd wel wat te doen en verveelt niet snel.
Werken bij de Miss etam
Ik heb 3 jaar lang bij de miss etam mogen werken, vond het altijd erg leuk omdat wij een superleuk team hadden in Apeldoorn. Jongeren en wat ouderen door elkaar, vaak stagiaires wat ook erg leuk was.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Overuren worden nooit uitbetaald
Blij met werkervaring
Heb bij Miss Etam een enorme grote groeien en stappen gemaakt. Op persoonlijk en werkvlak.
Fijne werkomgeving
Fijne werkomgeving werkend in een goed team wat alles voor elkaar over heeft.
Fijn bedrijf om voor te werken.
Erg leuke en fijne baan!
Je eigen inbreng is erg welkom bij Miss Etam en waarderen elke stem. Ookal ben je nieuw maakt dat niks uit ook jij telt mee! Zowel bij de indeling als in klantcontact mag/kan je meedenken in oplossingen. Cursussen intern kan je volgen via E-Learning. Doorgroeien qua uren is binnen de Etam lastig.. Dat is voor mij erg jammer en een minpunt..
Productieve dagen
Dit was een saaie baan. Geen leuke mensen op de vloer en de sfeer in de winkel is heel saai en oud.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, onlogische pauzetijden, saai werkteam
helpend
ik heb bij de miss etam veel geleerd , en het fijne was dat ik wel is een fout makte dat ze daar goed mee om gingen en zeiden dat je van fouten maar, leert.
Pluspunten
collegas waren behulpzaam
Minpunten
lange werkdagen
Leuk team
Werken bij miss Etam was leuk.
Hele fijne collega's

Heel wat ervaringen rijker geworden.
Pluspunten
overuren werd altijd keurig uitbetaald
Minpunten
niks
Miss etam
Het met mensen omgaan is een pluspunt in deze baan.
teamplayer in een hele leuke team in het bedrijf
Mijn periode en ervaring bij Miss Etam en Promiss heeft mij heel veel geleerd en ook veel sociale contacten gelegd. Daarnaast was en ben ik nog steeds leergierig en sta altijd nog open voor nieuwe uitdagingen.
Pluspunten
korting op aankoop
Minpunten
vaker in de magazijn werken
Baan misgelopen door slechte referentie.
Helaas heb ik dit jaar afscheid moeten van de winkel in Amersfoort.
Nu kreeg ik te horen dat ik helaas het team moest verlaten want het management wilde een ouder team want de gemiddelde leeftijd van ons team was 24.

Vond ik eigenlijk al raar want ik was niet de jongste in ons team.

Voor de rest kon zij mij niet de andere reden vertellen waarom ik eruit werd geshopt.

Dus heb ik deze week weer allemaal lopen solliciteren bij verschillende winkels in de buurt en wilde een winkel waar ik had gesolliciteerd even naar Etam bellen voor een referentie.

Nu is mij verteld op mijn laatste gesprek bij Miss etam dat ik de manager van de winkel op mijn referentie lijst mocht zetten en dan zou ze een goed woordje voor mij zou doen.

Nu krijg ik vandaag bericht terug van dat bedrijf dat miss etam heeft gezegd dat ik slecht contact maak met de klanten en dat ze niet meer geïnteresseerd zijn in mij! bedankt voor de goeie referentie en mij zal je nooit meer zien in het bedrijf.

Tevens is er ook nog een geval voorgekomen dat de manager heel erg ziek was en dat er personeel tekort was.

Tegelijkertijd dat zij ziek was was ik ook enorm ziek maar als ik ook ziek thuis had gezeten dan hadden ze het niet gered met het rooster.

Dus ik ben een week lang hartstikke ziek naar het werk gekomen.

Krijg ik daar een bedankje voor? nee hoor, alleen een slechte referentie.
Minpunten
geroddel, slecht management
mijn leukste werkervaring tot nu toe
Klanten kleding adviseren bij de paskamer, Klanten helpen afrekenen bij de kassa en helpen in de winkel.
Je collega s maken het werk leuk, en de werkzaamheden
Management is slecht, geen doorgroei mogelijkheden of kans op vast contract.
Bij problemen wordt je aan je lot overgelaten en bij wisselingen hogerhand van personeel, is niemand meer ergens meer van op de hoogte.

Pas als de cijfers zakken wordt er actie ondernomen
Pluspunten
werkzaamheden vond ik leuk om te doen
Minpunten
veel onbetaalde tijd, niet doorgroeien, geen vast contract
Klanten helpen!
Leuk, afwisselende baan. Altijd verschillende type klanten, ook vaste klanten.
productieve omgeving met pit
Ik moest erg veel leren in korte tijd want ik kwam in de drukke periode voor de kerst en ik had geen ervaring. Ik moest mij focussen op de kleding verkoop want de klant staat centraal. Al in al heb ik erg veel geleerd en heb nu veel meer waardering voor de kledingbranche.
Pluspunten
veel dynamiek en creativiteit
Minpunten
geen onafhankelijkheid
gezellige groep vrouwen die met kleding bezig zijn
Van de winkel bevoorraden en het inruimen en etaleren van de winkel tot het stofzuigen, kassa beheer en roosters maken.

Het afwisselende door de klant vond ik het leukst.

Je moest het werk doen zoals van "bovenaf" is afgesproken. Er was toen nog niet veel mogelijkheden om eventuele aanvullingen door te voeren
Leuk team
Heel leuk om klanten met totaal andere outfit de deur uit zien te gaan en meedenken wat klanten zoeken. Vriendelijkheid staat voorop
Pluspunten
Fijne sfeer
Minpunten
Niks
Schoftig behandeld
Ik was zwanger en had helaas nogal wat klachten. Vrij logisch als je de hele dag moet staan. Daarnaast wilde men dat ik mijn minuren (die door te weinig inplannen van de wekgever) zou inhalen. Had aangegeven dat ze niet te lang hier mee moesten wachten, omdat ik als hoogzwangere niet ook nog eens tientallen overuren wilde draaien. Uiteindelijk heb ik via de arbo arts hetzelfde advies gekregen. Echter werdt er niet naar dit advies geluisterd en zijn ze me 10 uur per week blijven inplannen. Toen werd ik ziek. Na twee weken stond ik weer op de werkvloer. Toen gelukkig een krukje gekregen. Vervolgens werdt ik langere dagen ingeplanned in 3 verschillende filialen, zodat ik een dag meer vrij had per week en niet elke keer voor 3 uurtjes naar mn werk hoefde te komen (6 dagen per week). Aan de ene kant fijn, maar het heen en weer reizen brak me wel op. Na eindeloos gemail en gesprekken hoefde ik mijn uren niet in te halen. Ik kreeg nog het aanbod van een kleiner contract zodat ik toch mijn uren in kon halen. Heb dit afgewezen, maar dit betekende wel dat ik mijn minuren moest terugbetalen. (goed gespeeld van Missetam. Zo houd je je geld in je zak) Mijn contract is (uiteraard) niet verlengd vlak voor mijn verlof. Ben nog nooit zo blij geweest om van mijn werkever verlost te zijn en kon genieten van twee weken extra verlof.
Pluspunten
In het begin was het best gezellig.
Minpunten
Lijkt me duidelijk
Top collega's met veel leermogelijkheden
Een team, een taak! Fantastische ervaring gehad binnen deze organisatie.
ik heb met plazier daar gewerkt
leuk collega's- goede samenwerking- gezelig- vriendelijk
Pluspunten
leuk collega's en goede samen werking
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Miss Etam. Onze community staat klaar om te antwoorden.