Middin Reviews

Aangezien in flexwerker ben zijn mijn ervaringen wisselend.
Begeleidster (huidige medewerker) –  Den Haag26 mei 2014
Ik werk als flexwerker bij middin. Een leuke functie waarmee je op veel verschillende locaties komt. Per locatie verschilt de doelgroep en het team waarmee je werkt. Mijn ervaring is dat het wisselend is hoe je wordt ontvangen, wegwijs gemaakt en begeleid Om deze rede heb ik zelf veel vaste locaties aangehouden waar ik een goede ervaring mee had.
Pluspunten
Flaxibiliteit, divers
Gezellige bewoners
Helpende plus (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH7 december 2013
Leuke woongroep, moeilijkste van de baan is het overlijden van de bewoners en het leukste van de baan is, is mensen kunnen helpen waar ze zelf niet meer in staat zijn.
Heerlijk om met ouderen te werken.
Gastvrouw op PG afdeling (huidige medewerker) –  Rotterdam9 november 2013
Mijn werk geeft mij veel voldoening als ik merk dat de dementerende bewoners het fijn vinden als ik in de buurt ben, ik ben zoal bijna de hele dag op een woonkamer met een aantal bewoners, ik verzorg daar het ontbijt, lunch en avondeten, maar ook schoonmaken hoort daar bij. Er zijn soms van die dagen dat je even van de afdeling moet om zelf even je hoofd leeg te maken, dementerende mensen hebben niet in de gaten dat zij wel tig keren het zelfde vragen of soms boos reageren. Met mijn Collega's, zowel de verzorgende en andere gastvrouwen kan ik heel goed mee samen werken.
Ook onze zorgmanager was ik heel dankbaar dat hij mij nog aannam met mij 50e jaar. Ik ben nu 52 jaar en waarschijnlijk wordt door overheids- bezuinigheden mijn contract niet meer verlengd, wat ik heel erg betreurd
middin
zorghulp (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH18 oktober 2013
uhm waar moet ik beginnen het is een iedeale werkplek voor mensen die alleen kunnen werken . ik echter had er wat meer moeite mee ik werk l;iever in een team voor als er wat is dat ik op iemand anders terug kan vallen .

leukste van de baan is de contact met mensen en moeilijkste was dat er niet altijd iemand was waar je op kon terug vallen.

myn collaga's waren vooral aardig en oprecht kon er goed mee samen werken
Pluspunten
10 jarige bestaan meegemaakt
Minpunten
langer werkte dan nodig
begeleider niveau 4 (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH13 juni 2013
een dag op het werk is constant begeleiden van mensen met een versandelijke beperking. De mensen het regie geven over hun eigen leven en daardoor groei en waardering en inclusie in de samenleving.
Een directe samenwerking met leidinggevende en collega's zorgen voor een sterk teamverband, en een prettige werksfeer.
Een werkdag kan heel intensief zijn door de wisselende stemmingen van de clienten en elke dag is anders.
het mooiste van dit werk is de waardering van de client.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
werkdruk soms hoog
In de weer voor mensen met een beperking.
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Rijswijk18 maart 2013
Een leuke sfeer met leuke en betrokken collega's. Voldoende begeleiding en vakkennis en ervaring aanwezig. Veel geleerd.
Pluspunten
sfeer. collega's.
Minpunten
weinig ontwikkelingsmogelijkheden en groei naar vaste baan.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Middin. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Middin gesorteerd op locatie