Middin

Reviews voor Gastheer/Gastvrouw (m/v) bij Middin

Heerlijk om met oude mensen om te gaan, maar ook de sfeer die je zelf creëert.
s'morgens alles klaar zetten voor het ontbijt, koffie en thee zetten.
Een voor een komen de bewoners aan tafel en gaan eten, sommige eten zelfstandig en andere weer moeten geholpen worden. Diegene die al klaar zijn zet ik voor de televisie en zet een leuke DVD op.

Tussentijds ga ik afwassen en opruimen.

Dan komt de soep, vooraf heb ik de mensen weer aan tafel gezet en een schortje voor gedaan en dan gaan ze lunchen.

Weer afwassen en opruimen, vegen en eventueel dweilen. Bewoners nu voor het grote bioscoop doek neergezet en een DVD van Andre Rieu of iets anders op gezet. Voor de rest als alles aan kant is ga ik lekker bij de bewoners zitten en later een drankje aanbieden. Als het half vier is ga ik de etenskar beneden uit de keuken ophalen en het eten in de oven zetten.

Het leukste en het liefste aan deze baan is de BEWONERS en het moeilijkste van deze baan dat is niet moeilijk als je het maar met je HART doet.

Met mijn collega's gastvrouwen was leuk, maar met collega's in de zorg minder, ze kijken op ons neer.
Heerlijk om met ouderen te werken.
Mijn werk geeft mij veel voldoening als ik merk dat de dementerende bewoners het fijn vinden als ik in de buurt ben, ik ben zoal bijna de hele dag op een woonkamer met een aantal bewoners, ik verzorg daar het ontbijt, lunch en avondeten, maar ook schoonmaken hoort daar bij. Er zijn soms van die dagen dat je even van de afdeling moet om zelf even je hoofd leeg te maken, dementerende mensen hebben niet in de gaten dat zij wel tig keren het zelfde vragen of soms boos reageren. Met mijn Collega's, zowel de verzorgende en andere gastvrouwen kan ik heel goed mee samen werken.
Ook onze zorgmanager was ik heel dankbaar dat hij mij nog aannam met mij 50e jaar. Ik ben nu 52 jaar en waarschijnlijk wordt door overheids- bezuinigheden mijn contract niet meer verlengd, wat ik heel erg betreurd
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Middin. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Middin gesorteerd op locatie