Middin

Reviews voor Begeleider (m/v) bij Middin

Prettige werkgever. Werkgever met oog voor zijn cliënten en werknemer.
Altijd fijn bij Middin gewerkt , fijne collega’s management schort het wel eens aan Maar op de werkvloer heerst er een fijne sfeer
Gezellige, opbouwende werkcultuur
Alle betrokken lagen van het team waar ik werkte, zijn goed aan elkaar gewaagd, halen het beste uit elkaar. Veel waardering en respect.
Goede zorg door een goed e organisatie.
Een leuke sfeer en doorgroei mogelijkheden. Heel goed georganiseerd. Ik had bij Middin al 4 jaar gewerkt. Ik heb daar heel veel geleerd en veel interessante mensen ontmoeten. Middin bied een goede zorg voor hun cliënten. Er bestaat uit verschillende organisaties die bieden zorg voor mensen met alle soorten beperkingen. Goede aandacht voor medewerkers, leuke teamuitjes en leerzame vergaderingen.
Pluspunten
Genoeg diensten
Minpunten
wisselende dinsten
Leuke baan
Leuke zware baan die ik lichamelijk niet meer aankom
Pluspunten
Fijne sfeer
Minpunten
Slecht magement
De beste collega's
Het is een waanzinnig sterk, leuk en begripvol team wat hart voor het werk heeft.
Een gezellig en goede werksfeer
Het is een hectische werkgelegenheid dit vanwege de tijdsdruk die je in de ochtend heb voor de cliënt. veel en diverse handelingen in de zorg de big handelingen en de begeleiding is divers vanwege de verschillende cliënten qua leeftijd maar ook denk niveau.

ik heb hier veel geleerd zoals omgaan met tijdsdruk, stress, maar ook de big handelingen met verschillende cliënten omgaan en dus ook met verschillende problematiek.

mijn collega's waren erg leuk en gezellig en we probeerde elkaar ook echt bij te staan, we maakte wel eens een grapje, maar stonden ook open voor opbouwende kritiek/ feedback.

het moeilijkste aan de baan is de tijdsdruk het weinig tijd hebben voor de cliënt, om bijvoorbeeld als de cliënt verdrietig is er gelijk op in te gaan dit i.v.m. tijdsdruk.

het leukste aan deze baan is de diversiteit van cliënten, de waardering van de cliënt omdat je iets voor ze gedaan hebt, diversiteit in werkzaamheden zorg / begeleiding / huisartsenbezoek/ enz.
leuke werk omgeving
goed te combineren met thuis situatie
veel zelfstandigheid

ideale werktijden

goede cao
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Middin. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Middin gesorteerd op locatie