Reviews voor Begeleider (m/v) bij Middin

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 27 reviews
Leuke baan
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid23 juli 2017
Leuke zware baan die ik lichamelijk niet meer aankom
Pluspunten
Fijne sfeer
Minpunten
Slecht magement
De beste collega's
Begeleider gehandicaptenzorg (huidige medewerker) –  Den Haag30 maart 2017
Het is een waanzinnig sterk, leuk en begripvol team wat hart voor het werk heeft.
Een gezellig en goede werksfeer
begeleider niveau 3 (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, ZH9 mei 2015
Het is een hectische werkgelegenheid dit vanwege de tijdsdruk die je in de ochtend heb voor de cliënt. veel en diverse handelingen in de zorg de big handelingen en de begeleiding is divers vanwege de verschillende cliënten qua leeftijd maar ook denk niveau.

ik heb hier veel geleerd zoals omgaan met tijdsdruk, stress, maar ook de big handelingen met verschillende cliënten omgaan en dus ook met verschillende problematiek.

mijn collega's waren erg leuk en gezellig en we probeerde elkaar ook echt bij te staan, we maakte wel eens een grapje, maar stonden ook open voor opbouwende kritiek/ feedback.

het moeilijkste aan de baan is de tijdsdruk het weinig tijd hebben voor de cliënt, om bijvoorbeeld als de cliënt verdrietig is er gelijk op in te gaan dit i.v.m. tijdsdruk.

het leukste aan deze baan is de diversiteit van cliënten, de waardering van de cliënt omdat je iets voor ze gedaan hebt, diversiteit in werkzaamheden zorg / begeleiding / huisartsenbezoek/ enz.
leuke werk omgeving
Begeleider niveau 1 keuken assistent (voormalige medewerker) –  Rubroek, ZH25 januari 2015
goed te combineren met thuis situatie
veel zelfstandigheid
ideale werktijden
goede cao

Zie meer reviews over Middin

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Middin. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Middin gesorteerd op locatie