Middin

Reviews voor Middin in Den Haag

Leuke plek
Hele lieve mensen die het beste met gehandicapte mensen kunnen werken
Goede zorg door een goed e organisatie.
Een leuke sfeer en doorgroei mogelijkheden. Heel goed georganiseerd. Ik had bij Middin al 4 jaar gewerkt. Ik heb daar heel veel geleerd en veel interessante mensen ontmoeten. Middin bied een goede zorg voor hun cliënten. Er bestaat uit verschillende organisaties die bieden zorg voor mensen met alle soorten beperkingen. Goede aandacht voor medewerkers, leuke teamuitjes en leerzame vergaderingen.
Pluspunten
Genoeg diensten
Minpunten
wisselende dinsten
Middin
Was zwaar lichamelijk werk , vooral de mensen met een NAH. De begeleidende mensen zaten aan de overkant en hier was je alleen als verpleegkundige.
Pluspunten
Leuke doelgroep
Minpunten
MVG lichamelijk zwaar
De beste collega's
Het is een waanzinnig sterk, leuk en begripvol team wat hart voor het werk heeft.
Goede werkgever alleen weinig doorgroeimogelijkheden
Fijn bedrijf met een goede visie en doelstelling. Ik heb alleen maatschappelijk werk gestudeerd en werk nu iets
Onder mijn niveau. Ik heb bij middin weinig doorgroeimogelijkheden. Ik zou meer willen werken in mijn eigen vakgebied- maarschappelijk werk.

Op het moment doe ik gezinsondersteuning en ambullant werk. Ik ondersteun mensen met een verstandelijke beperking en complexe hulpvraag in de opvoeding en ben gespecialiseerd in moeilijk verstaanbaar gedrag.
Dynamisch bedrijf met veel aandacht voor de client en reorganisaties om toekomstproof te blijven sin
Met veel plezier heb ik gewerkt in Middin. Ik heb de kans gekregen om in veel diverse functies te werken. Heb op veel diverse locaties gewerkt met enthousiaste collega's. H
Heb mijzelf kunnen ontwikkelen en veel geleerd door de praktijk en de feedback van klanten, medewerkers en collega's maar ook dankzij ontelbare interne trainingen op het gebied van leiderschap.
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Hoge werkdruk
Fijne werksfeer
prettige werkgever met veel cursussen en eventuele opleidingen.
Het is een groot bedrijf maar heb mij nooit een nummer gevoeld.

Fijne collega's die altijd voor je klaarstaan.
Aangezien in flexwerker ben zijn mijn ervaringen wisselend.
Ik werk als flexwerker bij middin. Een leuke functie waarmee je op veel verschillende locaties komt. Per locatie verschilt de doelgroep en het team waarmee je werkt. Mijn ervaring is dat het wisselend is hoe je wordt ontvangen, wegwijs gemaakt en begeleid Om deze rede heb ik zelf veel vaste locaties aangehouden waar ik een goede ervaring mee had.
Pluspunten
Flaxibiliteit, divers
middin
uhm waar moet ik beginnen het is een iedeale werkplek voor mensen die alleen kunnen werken . ik echter had er wat meer moeite mee ik werk l;iever in een team voor als er wat is dat ik op iemand anders terug kan vallen .

leukste van de baan is de contact met mensen en moeilijkste was dat er niet altijd iemand was waar je op kon terug vallen.

myn collaga's waren vooral aardig en oprecht kon er goed mee samen werken
Pluspunten
10 jarige bestaan meegemaakt
Minpunten
langer werkte dan nodig
een dag op het werk is constant begeleiden van mensen met een versandelijke beperking. De mensen het regie geven over hun eigen leven en daardoor groei en waardering en inclusie in de samenleving.
Een directe samenwerking met leidinggevende en collega's zorgen voor een sterk teamverband, en een prettige werksfeer.

Een werkdag kan heel intensief zijn door de wisselende stemmingen van de clienten en elke dag is anders.

het mooiste van dit werk is de waardering van de client.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
werkdruk soms hoog
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Middin. Onze community staat klaar om te antwoorden.