Middin Reviews

Het werk is leuk maar fysiek zwaar.
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid23 mei 2018
Het constant te kort aan personeel zorgt ervoor dat werknemers fysiek overbelast raakt.
Je wordt onder druk gezet om zo veel mogelijk extra uren te maken, omdat invallers te duur zijn.
Maar uiteindelijk kost ziek personeel nog meer geld....
Goede zorg door een goed e organisatie.
Begeleider niveau 3 (voormalige medewerker) –  Den Haag Segbruk23 mei 2018
Een leuke sfeer en doorgroei mogelijkheden. Heel goed georganiseerd. Ik had bij Middin al 4 jaar gewerkt. Ik heb daar heel veel geleerd en veel interessante mensen ontmoeten. Middin bied een goede zorg voor hun cliënten. Er bestaat uit verschillende organisaties die bieden zorg voor mensen met alle soorten beperkingen. Goede aandacht voor medewerkers, leuke teamuitjes en leerzame vergaderingen.
Pluspunten
Genoeg diensten
Minpunten
wisselende dinsten
op locaties een geweldige samenwerking en sfeer
Activiteitenbegeleider (voormalige medewerker) –  Rijswijk28 november 2017
op de locaties waar ik gewerkt heb was altijd een geweldige samenwerking, echt complematief
ook een fijne sfeer
Leuke baan
Begeleider gehandicaptenzorg (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid23 juli 2017
Leuke zware baan die ik lichamelijk niet meer aankom
Pluspunten
Fijne sfeer
Minpunten
Slecht magement
Middin
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Den Haag19 juni 2017
Was zwaar lichamelijk werk , vooral de mensen met een NAH. De begeleidende mensen zaten aan de overkant en hier was je alleen als verpleegkundige.
Pluspunten
Leuke doelgroep
Minpunten
MVG lichamelijk zwaar
Werken met mensen altijd fijn, organisatie voelt niet als 'zorg'.
Woonbegeleidster (flexmederwerker) (voormalige medewerker) –  Regio Rijnmond7 juni 2017
Middin heeft veel locaties.
Waarvan sommige veel meer aandacht lijken te krijgen dan anderen.
Ik vind Middin niet helder in hun doelen.
Middin voert al geruime tijd aan de lopende band veranderingen door, stapsgewijs, waarbij het de uiteindelijke uitkomst zelf al weet, maar niet deelt met haar medewerkers.
Middin maait goedwerkende medewerkers langs alle kanten weg, en steeds minder zorg is beschikbaar voor de cliënt, waarbij dit gebracht wordt als 'vooruitgang'.
Prachtige verhalen over Visie en participatie, wat uiteindelijk allemaal neerkomt op dat zowel de cliënten als de mensen op de werkvloer er niet beter van worden.
Pluspunten
Er zijn locaties die ruim en netjes zijn
Minpunten
Vaagheid, personeelstekort, weinig expressie van waardering voor medewerker
De beste collega's
Begeleider gehandicaptenzorg (huidige medewerker) –  Den Haag30 maart 2017
Het is een waanzinnig sterk, leuk en begripvol team wat hart voor het werk heeft.
Medewerker maatschappelijke zorg (huidige medewerker) –  Rotterdam14 november 2016
Middin is een leuke leerzame organisatie. Ik werk er met veel plezier.
Goede werkgever alleen weinig doorgroeimogelijkheden
Gezinscoach (huidige medewerker) –  Den Haag6 september 2016
Fijn bedrijf met een goede visie en doelstelling. Ik heb alleen maatschappelijk werk gestudeerd en werk nu iets
Onder mijn niveau. Ik heb bij middin weinig doorgroeimogelijkheden. Ik zou meer willen werken in mijn eigen vakgebied- maarschappelijk werk.
Op het moment doe ik gezinsondersteuning en ambullant werk. Ik ondersteun mensen met een verstandelijke beperking en complexe hulpvraag in de opvoeding en ben gespecialiseerd in moeilijk verstaanbaar gedrag.
gezellig team
chauffeur bestelauto (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs22 juni 2016
heb het altijd naar mijn zin gehad,,maar er zijn geen uren meer,,binnenkort
Pluspunten
goede collegas
Minpunten
Dynamisch bedrijf met veel aandacht voor de client en reorganisaties om toekomstproof te blijven sin
Zorgmanager (voormalige medewerker) –  Den Haag21 juni 2016
Met veel plezier heb ik gewerkt in Middin. Ik heb de kans gekregen om in veel diverse functies te werken. Heb op veel diverse locaties gewerkt met enthousiaste collega's. H
Heb mijzelf kunnen ontwikkelen en veel geleerd door de praktijk en de feedback van klanten, medewerkers en collega's maar ook dankzij ontelbare interne trainingen op het gebied van leiderschap.
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden
Minpunten
Hoge werkdruk
Veel veranderingen in teams
woonbegeleider lvb/vg (huidige medewerker) –  Rotterdam28 februari 2016
Gedurende de 6 jaar dat ik hier werk heb ik 3 verschillende teams gehad met wisselende kwaliteiten.
Pluspunten
zelfstandig werken
Minpunten
Werkdruk hoog door verandering in de zorg
Een gezellig en goede werksfeer
begeleider niveau 3 (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, ZH9 mei 2015
Het is een hectische werkgelegenheid dit vanwege de tijdsdruk die je in de ochtend heb voor de cliënt. veel en diverse handelingen in de zorg de big handelingen en de begeleiding is divers vanwege de verschillende cliënten qua leeftijd maar ook denk niveau.

ik heb hier veel geleerd zoals omgaan met tijdsdruk, stress, maar ook de big handelingen met verschillende cliënten omgaan en dus ook met verschillende problematiek.

mijn collega's waren erg leuk en gezellig en we probeerde elkaar ook echt bij te staan, we maakte wel eens een grapje, maar stonden ook open voor opbouwende kritiek/ feedback.

het moeilijkste aan de baan is de tijdsdruk het weinig tijd hebben voor de cliënt, om bijvoorbeeld als de cliënt verdrietig is er gelijk op in te gaan dit i.v.m. tijdsdruk.

het leukste aan deze baan is de diversiteit van cliënten, de waardering van de cliënt omdat je iets voor ze gedaan hebt, diversiteit in werkzaamheden zorg / begeleiding / huisartsenbezoek/ enz.
Heerlijk om met oude mensen om te gaan, maar ook de sfeer die je zelf creëert.
Gastvrouw op PG afdeling (huidige medewerker) –  Rotterdam2 april 2015
s'morgens alles klaar zetten voor het ontbijt, koffie en thee zetten.
Een voor een komen de bewoners aan tafel en gaan eten, sommige eten zelfstandig en andere weer moeten geholpen worden. Diegene die al klaar zijn zet ik voor de televisie en zet een leuke DVD op.
Tussentijds ga ik afwassen en opruimen.
Dan komt de soep, vooraf heb ik de mensen weer aan tafel gezet en een schortje voor gedaan en dan gaan ze lunchen.

Weer afwassen en opruimen, vegen en eventueel dweilen. Bewoners nu voor het grote bioscoop doek neergezet en een DVD van Andre Rieu of iets anders op gezet. Voor de rest als alles aan kant is ga ik lekker bij de bewoners zitten en later een drankje aanbieden. Als het half vier is ga ik de etenskar beneden uit de keuken ophalen en het eten in de oven zetten.
Het leukste en het liefste aan deze baan is de BEWONERS en het moeilijkste van deze baan dat is niet moeilijk als je het maar met je HART doet.

Met mijn collega's gastvrouwen was leuk, maar met collega's in de zorg minder, ze kijken op ons neer.
leuke werk omgeving
Begeleider niveau 1 keuken assistent (voormalige medewerker) –  Rubroek, ZH25 januari 2015
goed te combineren met thuis situatie
veel zelfstandigheid
ideale werktijden
goede cao
Zorgzame maar gedreven werkomgeving
Zorgmarketeer (huidige medewerker) –  Rijswijk3 november 2014
Een dynamische omgeving en betrokken organisatie dat ondanks de transitie zich voor de 100% inzet voor voor hun cliënten.
Fijne werksfeer
Flexwerker gehandicaptenzorg niveau 3 (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH26 augustus 2014
prettige werkgever met veel cursussen en eventuele opleidingen.
Het is een groot bedrijf maar heb mij nooit een nummer gevoeld.
Fijne collega's die altijd voor je klaarstaan.
Aangezien in flexwerker ben zijn mijn ervaringen wisselend.
Begeleidster (huidige medewerker) –  Den Haag26 mei 2014
Ik werk als flexwerker bij middin. Een leuke functie waarmee je op veel verschillende locaties komt. Per locatie verschilt de doelgroep en het team waarmee je werkt. Mijn ervaring is dat het wisselend is hoe je wordt ontvangen, wegwijs gemaakt en begeleid Om deze rede heb ik zelf veel vaste locaties aangehouden waar ik een goede ervaring mee had.
Pluspunten
Flaxibiliteit, divers
Gezellige bewoners
Helpende plus (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH7 december 2013
Leuke woongroep, moeilijkste van de baan is het overlijden van de bewoners en het leukste van de baan is, is mensen kunnen helpen waar ze zelf niet meer in staat zijn.
Heerlijk om met ouderen te werken.
Gastvrouw op PG afdeling (huidige medewerker) –  Rotterdam9 november 2013
Mijn werk geeft mij veel voldoening als ik merk dat de dementerende bewoners het fijn vinden als ik in de buurt ben, ik ben zoal bijna de hele dag op een woonkamer met een aantal bewoners, ik verzorg daar het ontbijt, lunch en avondeten, maar ook schoonmaken hoort daar bij. Er zijn soms van die dagen dat je even van de afdeling moet om zelf even je hoofd leeg te maken, dementerende mensen hebben niet in de gaten dat zij wel tig keren het zelfde vragen of soms boos reageren. Met mijn Collega's, zowel de verzorgende en andere gastvrouwen kan ik heel goed mee samen werken.
Ook onze zorgmanager was ik heel dankbaar dat hij mij nog aannam met mij 50e jaar. Ik ben nu 52 jaar en waarschijnlijk wordt door overheids- bezuinigheden mijn contract niet meer verlengd, wat ik heel erg betreurd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Middin. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Middin gesorteerd op locatie