Meijers Assurantiën
Review over Meijers Assurantiën van een medewerker

Zeer betrokken en platte organisatie

20 mei 2016
Meijers Assurantien B.V. is een platte organisatie die zeer betrokken is bij de medewerkers en de klant.
Vergelijkbare reviews
29 april 2020
Specialist (huidige medewerker) - Amstelveen
Bij Meijers is elke dag anders. Het management bemoeit zich actief met de business en dit geeft een dynamische draai aan de bedrijfscultuur. Dit heeft uiteraard zijn voor en zijn tegens.

Als je je 110% inzet, dan is er veel mogelijk binnen het bedrijf en kan je doorgroeien naar elke functie die je wenst. Mits je je maar bewijst en inzet.

Ze hebben daarnaast diverse talentenprogramma's draaien en doen veel aan de persoonlijke ontwikkeling van haar medewerkers.

Het is wel een groeiend bedrijf en je merkt dat het bedrijf nu in een fase zit dat ze echt groot worden, maar dat de infrastructuur hier nog niet op ingericht is. In die overgang zitten ze volop.

Als je de mogelijkheid hebt en je bent een aanpakker, dan zou ik het zeker overwegen!
16 maart 2020
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amstelveen
Niet te vertrouwen, ieder voor zich en komen afspraken niet na
Officiële reactie van Meijers Assurantiën
1 mei 2020
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Meijers anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt. We willen hier graag nog een keer met je over praten. Als je dit ook wil, stuur dan een mailtje naar hr@meijers.nl.
Met vriendelijke groet,

Meijers
7 februari 2020
Specialist (huidige medewerker) - Amstelveen
Meijers is een platte organisatie waar je de ruimte krijgt om eigen ideeen in te brengen. En daar wordt vaak gehoor aan gegeven. Meijers is ondertussen uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 240 medewerkers. maar toch kent iedereen elkaar en is de betrokkenheid groot. Je moet geen negen tot vijf mentaliteit hebben.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Meijers Assurantiën. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Meijers Assurantiën gesorteerd op locatie