Meijers Assurantiën Reviews

Grote verschillen
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Amstelveen19 mei 2019
Alhoewel het een grote familiebedrijf is, merk je dat er per afdeling grote verschillen zijn in manier van werken en doen.

Er wordt heel snel op je neergekeken en je krijgt niet de kans om je te ontwikkelen (zo ging dat in ieder geval op mijn afdeling).

Andere krijgen meer kansen dan andere (groot verschil per afdeling).
Pluspunten
Geweldige (team) lunch voor een prikkie
Minpunten
Gelijke kansen
Hirarchie merkbaar
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Amstelveen22 maart 2019
Er wordt veel op je vingers gekeken. Er is weinig tijd om tussendoor vragen te stellen.
Pluspunten
Goede lunch
Minpunten
Weinig vrijheid
Mensen Eerst!
Manager IT (huidige medewerker) –  Amstelveen23 oktober 2018
Of het om klanten of collega's gaat bij Meijers komen mensen eerst! De uitdagende wereld van verzekeringen draait ook om mensen. Wij helpen mensen juist wanneer zij verliezen wat ze het meest waarderen - of het nu gaat om je gezondheid, oudedag of een nieuwe auto.
Work hard play hard
Schadebehandelaar (huidige medewerker) –  Amstelveen15 oktober 2018
Het is cliché, maar wel waar. De omgeving is dynamisch, geen dag is hetzelfde. Er wordt veel gedaan voor de medewerkers, in de meest uiteenlopende vormen. Van de lunch, tot de uitjes en borrels, tot de griepprik, tot de sportlessen, er is van alles mogelijk. Het is aan jou hoever je daar in mee wil gaan.

Er wordt hard gewerkt, vrijwel iedereen is bezig met klanten. Zowel het behouden, als het uitbreiden van de bestaande portefeuille. Veel ruimte voor het nemen van eigen verantwoordelijkheid, er wordt van uit gegaan dat je die neemt. Als die vrijheid je aanspreekt het geweldig.
Pluspunten
Vrijheid, verzorgde lunch, sportlessen, uitjes, borrels.
Minpunten
Lange werkdagen, niet gestructureerd
Je proeft de familiesfeer in het bedrijfscultuur
Medewerker Marketing & Communicatie (huidige medewerker) –  Amstelveen15 oktober 2018
Ik werk sinds augustus bij Meijers en ik werk hier inmiddels vier maanden. Geen dag is hetzelfde, maar dat maakt het zo leuk. In het bedrijf heb je goede interactie tussen collega's. Hierdoor leer je als werknemer heel snel wat het bedrijf precies doet.

Bij Meijers kan je echt zien dat het management zich hard maakt voor hun werknemers. Je kan denken aan gezamenlijke lunch, goede arbeidsvoorwaarden, vrijmiddagborrel en een gezellige personeelsfeest.

Hetgene dat mij aansprak bij Meijers was dat familie nog steeds actief is binnen het bedrijf. Daarnaast is de bedrijfscultuur heel erg laagdrempelig. De directie is bijna altijd aanspreekbaar, mocht je vragen hebben. Er is een mooie hierachie in dit bedrijf.
Pluspunten
Gezamenlijke lunch, gratis parkeerplekken
Minpunten
Openbaar vervoer
Professioneel & gezellig familiebedrijf met ambities
Account beheerder (huidige medewerker) –  Amstelveen1 oktober 2018
Ik werk al 7 jaar bij Meijers in diverse functies. Het is een betrokken organisatie, de klant staat altijd op 1 maar het management luistert ook naar de medewerkers. Ook bij de directie staat de deur altijd open voor vragen of ideeën en dat maakt het prettig communiceren. De dagen zijn altijd afwisselend en soms wat hectisch van karakter, maar dit vind ik juist leuk. Doorgroeien is heel goed mogelijk en ook het doen van opleidingen wordt gestimuleerd. Meijers is de afgelopen jaren sterk gegroeid naar ruim 200 medewerkers en dat is soms nog wel even wennen.
Pluspunten
Fijne werksfeer, fantastich lunchbuffet, goede beloning en veel ontwikkelmogelijkheden.
Minpunten
De werkdruk kan soms hoog zijn.
Professioneel familiebedrijf
Manager Marketing & Communicatie (huidige medewerker) –  Amstelveen25 september 2018
Bij Meijers is geen dag hetzelfde. Het tempo ligt hoog en de klant komt altijd van rechts. Daarom loopt mijn schema vaak anders dan gepland. Flexibiliteit is het toverwoord op mijn afdeling, maar zeker ook in de rest van het bedrijf.
Pluspunten
Samen sporten zoals bootcamp, kickboksen, yoga en mindfulness
Minpunten
Door snelle groei moeilijk om de namen te onthouden van nieuwe mensen
Zeer betrokken en platte organisatie
Medewerker servicedesk Verzuim en WIA Support (voormalige medewerker) –  Amstelveen20 mei 2016
Meijers Assurantien B.V. is een platte organisatie die zeer betrokken is bij de medewerkers en de klant.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Meijers Assurantiën. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Meijers Assurantiën gesorteerd op locatie