Medisch Spectrum Twente

Medisch Spectrum Twente Reviews

Geen enkele werkdag is hetzelfde. Er wordt veel gevraagd qua flexibiliteit. Je moet om kunnen gaan met veel vertrouwelijke informatie. Complexe agendabeheersing.
Pluspunten
13e maand
Minpunten
Gevoel van weinig begrip
Prima opleidingsziekenhuis. Veel specialisaties. Ruime mogelijkheden.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Het werken binnen het MST is leuk en uitdagend. Het voordeel van het werken op de OK is dat je een eigen eilandje bent binnen het grote ziekenhuis. Waarin het samen met de andere collega's een uitdaging is om iedere patiënt zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Pluspunten
gezellig team
Minpunten
weinig contact met andere afdelingen.
Heb na jarenlang op het laboratorium gewerkt te hebben besloten iets anders te willen en ben me gaan verdiepen in de geneesmiddelen research. Heb daar alle medewerking van het MST in gekregen. Nu mijn eigen onderzoeksbureau opgezet.
MIjn dag begint met patiente ontvangen aan de balie, inclusief oogmetingen. Dit is altijd een drukke ochtend, patienten moeten ook gedruppeld worden voor bepaalde onderzoeken (LASER/FAG/OCT)
Rond 12.00 uur hebben we pauze en als ik terug kom heb ik of telefoondienst of ik kan aan mijn eigen administratie werken of ik maak een OK planning voor de oogarts waarvoor ik werk. De Ok planning wordt gemaakt in OR-Suite.

Als ik mijn werk af heb ga ik opruimen en evt wat voorbereidingen treffen voor de volgende dag.

Ik maak per week zo'n 6 gezichtsveldonderzoeken, dit is een leuek onderbreking van de dag en een leuke toevoeging.

Bij ons is de leiding niet erg goed, waardoor het vaak erg chaotisch is en er veel dingen langs elkaar heen gaan, wat ik niet prettig vindt. Mijn collega's zijn erg leuk en we gaan goed met elkaar om.

Het moeilijkste vanmijn baan is de chaos die er vaak is, ik hou van orde en dat is soms best lastig met zo'n groot team (20 secretaresses) en slechte leiding.

Mijn baan is wel erg afwisselend en dat maakt dat elke dag wel een uitdaging is, toch ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik werk hier nu al 7 jaar en ben net 30 jaar, ben toe aan iets nieuws in mijn leven en sta nu steviger in mijn schoenen. Ik weet beter wat ik wil en kan duidelijk mijn wensen en grenzen aangeven.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
te veel collega;s waardoor er vaak wat langs elkaar heen loopt