Media Markt
Review over Media Markt van een medewerker

meest trieste werkervaring

31 mei 2019
slechtste werkervaring ooit, leiding gevende die het eigen systeem niet kent, totaal geen waardering, haal je 3 van de 4 targets? niet goed genoeg je kan aan de 4e werken (erg onrealistisch dus). na indienen ontslag werd het nog erger, je word respectloos behandeld ondanks je je best gewoon doet tot de laatste dag. belachelijke targets zodat ze minder bonus hoeven betalen, aansmeer gedrag is verplicht anders word je op het matje geroepen. en er word duidelijk gesjoemeld met salaris dus hou dat goed in de gaten voor jezelf. met klanten werken was fijn, maar dat kan ook elders, beste beslissing ooit om daar weg te gaan, ik koop er zelfs niets meer nu ik weet wat voor bedrijf het is. ow en de directeur doet poeslief maar geloof me, die heeft 2 gezichten durft zelf geen negatief ding te zeggen, laat ie allemaal over aan zn floormanagers. hou ook alles maar voor je in bergen op zoom iedereen werkt voor zich en proberen je te naaien waar het maar kan.
Pluspunten
klanten
Minpunten
al het bovenstaande
Vergelijkbare reviews
1 juli 2020
Zelfde functie
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - -
Deze vestiging is gebaseerd op vriendjespolitiek. Er zijn hier een aantal mensen die het voor het zeggen hebben. De mening van de rest is niet interessant en word achter je rug om besproken.
Als medewerker heb ik ervaren dat er een hoop loze beloftes zijn gedaan ( denk aan doorgroei mogelijkheden). Slechte arbeidsvoorwaarden en ook het bijna verplichten tot het aanbieden van diensten waar je als medewerker niet achter staat. Hier hebben ze absoluut geen boodschap aan, je doet het maar of je knikkerd eruit.

Je moet een redelijke ruggengraat hebben om hier te werken. Onder de afdelingen word genoeg achter je rug om gepraat, als je dit aangeeft word dit absoluut niet serieus genomen. Ook nieuw personeel word in het diepe gegooid zonder enige hulp.
Pluspunten
+ salaris is alleen leuk als je bonus verisnet
Minpunten
- loze bel
21 juni 2020
Zelfde functie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - 2e etage Eindhoven centrum
Na 7 maanden geen enkel voortgangsgesprek gehad, mededeling dat mijn contract niet verlengd werd. In het begin prima begeleiding, zwakte vrij snel af waardoor je niet lekker ingewerkt bent. Ze rekenen je zogenaamd niet af op verkoop inzet (budget energie en ziggo), maar in werkelijkheid wordt je dat wel degelijk aangerekend.
Pluspunten
Aardige collega’s
Minpunten
Slechte communicatie management
3 april 2018
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopadviseur (huidige medewerker) - Bergen op Zoom
Net als bij veel andere grote bedrijven ben je als werknemer bij MediaMarkt een nummertje. Voor jou 10 anderen is een realistische uitspraak die het management en de leiding ook daadwerkelijk zo hanteert. Ze doen er geen enkele moeite voor dit onder stoelen of banken te schuiven. De dagelijkse leiding op de winkelvloer maakt soms onbegrijpelijke en hypocriete keuzes die een 1e jaars HBO student voor een vergelijkbare functie niet zou maken omdat hij/zij geleerd krijgt dat dit niet kan. Daarnaast wordt er geen enkele moeite gestoken in het gemotiveerd houden van werknemers. Complimenten zijn zeer zeldzaam omdat er 'altijd wel iets te zeiken is'.
Pluspunten
Vergoedingen speciale werkuren
Minpunten
Vestigingsmanagement is een drama met mislukte accountmanagers en popie jopies