Media Markt Reviews

222 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.016 reviews
Altijd gezellig in de mediamarkt voraal in de magazijn
Logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht12 september 2019
Leuke winkel producten voor een mooie prijzen.....
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Nvp
Leuke collega's, slecht bedrijf
Verkoper (voormalige medewerker) –  Ekkersrijt6 september 2019
Media Markt houdt zich slecht aan gemaakte afspraken, alles draait om targets halen die lang niet altijd redelijk waren. Met bonus was het salaris goed, waren de targets niet gehaald kreeg je geen bonus en werk je voor het minimumloon (dit kwam regelmatig voor). Minder focus op Budget Energie en Ziggo zou het werkplezier aanzienlijk vergroten, zeker omdat zij vaak zelf niet aanwezig waren (of de halve dag in de kantine zaten) waardoor we de dienst niet aan klant konden aanbieden en je daardoor je targets én bonus misloopt. Het team was gezellig maar ze zouden beter naar de expertise van iemand moeten kijken i.p.v. iedereen aannemen die solliciteert, omdat ze het rooster rond moeten krijgen. Mijn teamleider probeerde altijd alles weer recht te trekken maar het management verpeste het iedere keer weer. Dit bedrijf kan beter! Ik raad het af om hier te gaan werken, ze zorgen slecht voor het personeel.
Top
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Breda3 september 2019
Aangenomen toen ik zwanger was en ondertussen bevallen. Weer na terug na me verlof en ontzettend naar me zin! Hardwerkende mensen die een doel in zicht hebben. En dat is verbeteren. Klanten staan op nummer 1 en goeie leiding over het personeel. Er kan altijd iets Fouts gaan..dat proberen ze dan ook meteen op te lossen. Voor zover mogelijk.
Pluspunten
Ze nemen de tijd voor je
Minpunten
Het kan soms wat lang duren
Kennis is niet meer belangrijk
Verkoper (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 augustus 2019
een heel decennia gewerkt bij Media Markt. door de jaren is Media Markt van een afwisselende werkgever met groei en ontwikkelings mogelijkheden gegaan naar een werkgever die werknemers ziet als noodzakelijk kwaad. helaas geen prettig bedrijf meer om te werken
Leuke collega's, leuke klanten, slecht management.
Verkoper (voormalige medewerker) –  Heerlen4 augustus 2019
Ik heb hier 4 jaar gewerkt, leuk team van collega's, hele leuke klanten, maar het management heeft alleen cijfers in het hoofd. Je bent inderdaad een nummer, minimaal betaald en de focus ligt op leads voor Ziggo en Budget Energie. Haal je je target niet, dan mag je de kantine poetsen!
Bij een 13-32 contract mag je in goede tijden 45 uur komen, en maanden na de actie weken 13 uur per week. Hoe jij je gezin onderhoud is hun een zorg. Oude directeur wordt ontslagen, nieuwe directeur is een onnozel broekie van 26 jaar, die geleid wordt door een gedumpte sales leider. Het verloop is heel erg hoog, daardoor daalt de kennis. Bestaat de Mediamarkt nog over 5 jaar? Ik hoop het voor mijn leuke collega's van wel.
Niet solliciteren.
Verkoopadviseur afdeling (voormalige medewerker) –  Tilburg3 augustus 2019
Al doe je nog zo hard je best (bijna 2 jaar lang) ,dan pleuren ze je er nog uit als een keer 5min. te laat komt
Nooit voor gaan werken
Sales Representative (voormalige medewerker) –  Tilburg29 juli 2019
het bedrijf hecht meer waarde aan klanten door sturen naar een budget energie en een ziggo dan product kennis en de winkel zelf en vaste contracten geven ze niet.
Leuke bij baan
Logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Den Haag18 juli 2019
Leuke bijbaan , je doet veel verschillende dingen wat geen enkele dag hetzelfde maakt.
Medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven12 juni 2019
Het management steekt hun koppen in het zand bij weerstand.Staan niet tot nauwelijks open voor verandering. Praten veel maar ondernemen weinig actie.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Roddelcultuur, angstcultuur, waardeloze externe partners zoals BudgetEnergie
meest trieste werkervaring
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom31 mei 2019
slechtste werkervaring ooit, leiding gevende die het eigen systeem niet kent, totaal geen waardering, haal je 3 van de 4 targets? niet goed genoeg je kan aan de 4e werken (erg onrealistisch dus). na indienen ontslag werd het nog erger, je word respectloos behandeld ondanks je je best gewoon doet tot de laatste dag. belachelijke targets zodat ze minder bonus hoeven betalen, aansmeer gedrag is verplicht anders word je op het matje geroepen. en er word duidelijk gesjoemeld met salaris dus hou dat goed in de gaten voor jezelf. met klanten werken was fijn, maar dat kan ook elders, beste beslissing ooit om daar weg te gaan, ik koop er zelfs niets meer nu ik weet wat voor bedrijf het is. ow en de directeur doet poeslief maar geloof me, die heeft 2 gezichten durft zelf geen negatief ding te zeggen, laat ie allemaal over aan zn floormanagers. hou ook alles maar voor je in bergen op zoom iedereen werkt voor zich en proberen je te naaien waar het maar kan.
Pluspunten
klanten
Minpunten
al het bovenstaande
fijne samenwerking met heelveel collega's
Adviseur Witgoed / witgoed inbouw (voormalige medewerker) –  Breda21 april 2019
goede sfeer onder de collega's, maar het management heeft zelf lak aan de regels en maar op de juiste manier leiding geven zoals ze volgens de nieuwe manier WOW. is heel ver te zoeken
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
management
Leuke collega’s. Zinkend schip
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Heerlen1 februari 2019
Super collega’s maken het waard om daar te werken. Klant contact ook super. Van de tijd dat ik er gewerkt hebt 4,5 jaar 3 jaar super tijd gehad. Nu bezuinigen ze alles er iedereen weg waardoor je onderbezetting hebt en klanten boos weglopen. Niet leuk voor klant en medewerker! Slechte zaak. Ben zelf opgestapt omdat met zoon zielig loontje je heel veel op je bord krijgt en geen waardering!? Geen ja helemaal geen. Ze zien je liever vertrekken dan komen want dat scheelt ze weer wat geld. Wat ze uitgeven aan weet god wat. Vlaggetjes om mensen WoW factor te geven. Niet gek dat er in mijn tijd bijna 5 mensen van vaste crew opstappen. Dus al met al een zinkend schip geen moeite om daar een carrière op te bouwen behalve als je vrijwillig komt werken. Dan mag je wel komen haha
Pluspunten
Leuke collega's, meestal leuke klanten
Minpunten
Slechte directie, slechte communicatie, weinig waardering, onderbezetting
Hard werken - geen gezonde leidinggevende -Ede
Verkoper detailhandel (voormalige medewerker) –  Ede23 januari 2019
De meest slechte werk-ervaring ooit.
Diverse managers en verkoopleider zonder opleiding, omdat ze werkervaring hebben worden ze verhoogd tot manager of verkoopleider, maar opleiding weinig aanwezig.
Bedrijfskundige bedrijfsleider ontbreekt, hierdoor non- destructive leadership. Gevolg: Veel medewerkers met psychische, stress & burn-out klachten.Veel communicatie-problemen op de werkvloer.
Pluspunten
Goede catering
Minpunten
Ongezond leiderschap, slechte communicatie, hard werken, laag salaris
Leuke bijbaan verder afrader
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Mediamarkt29 december 2018
Mediamarkt is een leuk bedrijf om kennis te maken met sales. Wie echter langer blijft hangen ervaart dat het steeds meer draait om een lijstjes cultuur die niks meer met echt verkopen te maken heeft. Leads genereren is belangrijker dan de klantbehoefte echt te vervullen. Door de veranderende management lagen is er ook nauwelijks nog tijd om echt te groeien aangezien er geen echte mogelijkheid voor begeleiding is van uit het management.
De centralisatie van alle winkels heeft voor een totale chaos op alle punten gezorgt. Ik ben benieuwd waar mediamarkt over 5 jaar staat.

Leuk als korte bijbaan, maar zeker geen bedrijf om een toekomst op te bouwen.
Pluspunten
Leuk team, leuke producten, leren verkopen
Minpunten
Salaris, cultuur vanuit management
bij baantje
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, NL16 december 2018
voor mij was media markt een tussenstop, opzoek naar iets wat beter bij mij pastte als persoon.
gezellige collega's
Verkoop medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht, NL10 december 2018
Door veel vraag naar producten leer je sneller hoe alles werkt. Het management in Utrecht HC is helaas niet sterk en je bent daar bijna een slaaf, en als je je zegje doet doen zij er alles aan om je weg te werken. moeilijkste van de baan is dat je bijna niks te zeggen hebt in Utrecht en het leukste zijn de collega's
Inkoper/manager (voormalige medewerker) –  Arnhem15 november 2018
Geweldig bedrijf om voor gewerkt te hebben, als je kansen ziet binnen Media markt kan je ze pakken!
Fijn bedrijf, leuk personeel
Promotiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven25 oktober 2018
Heb altijd met veel plezier gewerkt hier! Helaas na een paar maanden werd ik nog maar 13 uur ingepland. Collega's waren top en veel vrijheid.
Pluspunten
Vrijheid en collega's
Minpunten
Leads
Hongerloon
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 oktober 2018
Werken bij de Mediamarkt en soortgelijke bedrijven is als werken in een slavenkamp. Je loon is zo laag mogelijk, weinig vrijheid, hoge werkdruk en inzet lijkt niet gewaardeerd te worden, dan nog niet gesproken over de recruiters. Nee, echt niet aan beginnen. Niemand zou eigenlijk nog zo een absurt laag loon moeten accepteren, bij dit soort bedrijven moet echt verandering komen en snel.
Pluspunten
Minpunten
Laag loon, hoge werkdruk en gebruikt worden als deurmat
Leuke baan
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht19 juli 2018
Ik vond het leuke baan maar is en blijft winkel dus weinig salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.