Media Markt Reviews

210 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 760 reviews
gezellige collega's
Verkoop medewerker (huidige medewerker) –  Utrecht, NL10 december 2018
Door veel vraag naar producten leer je sneller hoe alles werkt. Het management in Utrecht HC is helaas niet sterk en je bent daar bijna een slaaf, en als je je zegje doet doen zij er alles aan om je weg te werken. moeilijkste van de baan is dat je bijna niks te zeggen hebt in Utrecht en het leukste zijn de collega's
Zwaar onderbetaald salaris voor heel veel taken als beveiliger in de mediamarkt
Beveiligingsmedewerker (voormalige medewerker) –  Rijswijk30 november 2018
Als beveiliger heb je heel veel taken die je moet doen voor heel weinig salaris dan kan je netzo goed als vakkenvuller werken bij de ah of jumbo zelf die krijgen nog meer.

Spijt dat ik hier ooit gekomen ben.
Pluspunten
Niks
Minpunten
Te veel werkdruk te veel taken die je moet doen en zwaar onderbetaald werk heel weinig salaris
Inkoper/manager (voormalige medewerker) –  Arnhem15 november 2018
Geweldig bedrijf om voor gewerkt te hebben, als je kansen ziet binnen Media markt kan je ze pakken!
Fijn bedrijf, leuk personeel
Promotiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven25 oktober 2018
Heb altijd met veel plezier gewerkt hier! Helaas na een paar maanden werd ik nog maar 13 uur ingepland. Collega's waren top en veel vrijheid.
Pluspunten
Vrijheid en collega's
Minpunten
Leads
Hongerloon
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 oktober 2018
Werken bij de Mediamarkt en soortgelijke bedrijven is als werken in een slavenkamp. Je loon is zo laag mogelijk, weinig vrijheid, hoge werkdruk en inzet lijkt niet gewaardeerd te worden, dan nog niet gesproken over de recruiters. Nee, echt niet aan beginnen. Niemand zou eigenlijk nog zo een absurt laag loon moeten accepteren, bij dit soort bedrijven moet echt verandering komen en snel.
Pluspunten
Minpunten
Laag loon, hoge werkdruk en gebruikt worden als deurmat
Leuke baan
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht19 juli 2018
Ik vond het leuke baan maar is en blijft winkel dus weinig salaris
un día tipico en el trabajo
empleado de servicio (voormalige medewerker) –  Roermond Holanda10 juli 2018
el trabajo me dio satisfacción para poder ayudar y asesorar a los clientes
goede werkgever
Teamleider (voormalige medewerker) –  Deventer27 juni 2018
een werkgever waar ik enorm veel heb geleerd en ook de kans heb gekregen om mij te ontwikkelen. een dynamisch en leuk leerbedrijf.
1 nadeel, mocht je ergens anders willen werken word het al snel saai :). geen dag is hetzelfde en het management is relaxt en laat je erg vrij. leuke collega's om je heen. nadelen: hoge werkdruk, veel klanten, en met gekke acties vraagt het heel veel van je. vaak avonden werken en weekenden niet super goed te combineren met een jong gezin.
Goed leerbedrijf
Verkoopmedewerker Media Markt Drachten (voormalige medewerker) –  Drachten2 juni 2018
Prima leerbedrijf.
Helaas zeer slechte arbeidsvoorwaarden
Ballentent
Medewerker (voormalige medewerker) –  Hoorn26 mei 2018
Helaas heb ik weinig positiefs te melden over dit bedrijf.
Als personeel zijnde word je continue in de gaten gehouden door de directeur. Dit gebeurd door middel van camera beelden. Jezelf inzetten voor 100% heeft geen zin. Je wordt er niet voor gewaardeerd. Het contract wat ze je vaak aanbieden is gebaseerd op een 13-32 uur. In het begin roosteren ze je vaak voor 32 uur in. Vervolgens kijken ze naar je omzet en leads. Op de tweede plaats kijken ze naar je gedrevenheid. Als ze merken dat dit naarmate afzwakt, dan roosteren ze je direct minder in. De werkgever oefent om de zoveel tijd een propaganda uit op zijn/haar personeel. Hierbij moet je denken aan een klassikale vorm van indoctrinatie. Tijdens deze hoorzitting worden er allerlei vreemde vragen aan je gesteld. Kortom, je bent een slaaf van het bedrijf of beter gezegd, een slaaf van de bedrijfsleider.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Management, Salaris, Werkomstandigheden
Medewerker (voormalige medewerker) –  Bedrijf14 mei 2018
Grijze pas was niet aangevraagd En salaris niet overgemaakt ...advocaat op de zaak moeten zetten
Slechte werkplek voor een goeie ultieme beveiliger
Gezellige werksfeer met doorgroeimogelijkheden
Sales Manager (huidige medewerker) –  Zoetermeer11 mei 2018
Meer dan genoeg doorgroeimogelijkheden op het punt dat je deze kansen zelf wilt pakken. Top werkplaats voor beginnende salesmen.
Fijne werklokatie midden in het centrum
Afdelingsverantwoordelijke administatie (voormalige medewerker) –  Eindhoven17 april 2018
11 jaar met veel plezier gewerkt vanaf dag 1 met dezelfde collega's welke je door en door kent. Veel mensen zouden de werkzaamheden als een sleur ervaren. Mail, telefoon, stapel facturen, stapel pakbonnen, je pc en aan de slag. Controleren opbergen controleren opbergen en tussendoor koffie een praatje en een lolletje op zijn tijd. Bij mooi weer een broodje op het dakterras.
Pluspunten
flexibele werktijden fijne directe collegas
Minpunten
weinig waardering en communicatie
gezellige sfeer, met leuke collega's
Kassa medewerkster, informatie balie (voormalige medewerker) –  Alkmaar5 april 2018
fijne werkomgeving, flexibele werktijden en leuke collega's.
Redelijk
Informatiemedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam4 april 2018
Mijn ervaring bij de Media Markt was in het begin echt goed, ik was toen ook zeer tevreden. Maar met de tijd werden mijn uren uit het niets minder en had ik het gevoel alsof ik niet gewaardeerd werd voor het werk dat ik extra deed. Vandaar dat ik dus weg ga daar
Pluspunten
gezellig
Minpunten
onderbetaald werk
Duidelijke werkomgeving, prettige werksfeer.
Verkoopmedewerker,AV (voormalige medewerker) –  Hoofddorp3 april 2018
Voor opening een duidelijke briefing met de nieuwe dag bezigheden.
Pluspunten
kantine
Minpunten
Hypocriet vestigingsmanagement maakt er een potje van
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Bergen op Zoom3 april 2018
Net als bij veel andere grote bedrijven ben je als werknemer bij MediaMarkt een nummertje. Voor jou 10 anderen is een realistische uitspraak die het management en de leiding ook daadwerkelijk zo hanteert. Ze doen er geen enkele moeite voor dit onder stoelen of banken te schuiven. De dagelijkse leiding op de winkelvloer maakt soms onbegrijpelijke en hypocriete keuzes die een 1e jaars HBO student voor een vergelijkbare functie niet zou maken omdat hij/zij geleerd krijgt dat dit niet kan. Daarnaast wordt er geen enkele moeite gestoken in het gemotiveerd houden van werknemers. Complimenten zijn zeer zeldzaam omdat er 'altijd wel iets te zeiken is'.
Pluspunten
Vergoedingen speciale werkuren
Minpunten
Vestigingsmanagement is een drama met mislukte accountmanagers en popie jopies
uitbuiting
Planner/administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer29 maart 2018
Helaas is het concern Media-Saturn volledig verziek door de manier van sturing geven vanuit de holding.

Men bespaart op gebieden waar dit commercieel gezien alleen maar tegen kan vallen. Zo wil men besparen op personeelskosten, maar is je personeel niet het gezicht vn het bedrijf en juist de reden dat Media Markt nog bestaat? Men koop steeds meer online, juist door het persoonlijke contact en advies blijft men terug keren naar de "stenen" wikel.
Pluspunten
elke dag anders
Minpunten
geen duidelijke sturing
Hoop geleerd
Afdelingsleider Sales (voormalige medewerker) –  Hoofddorp27 maart 2018
Mediamarkt is een bedrijf waar je heel erg zelfstandig bent en werkt. Omdat ik in de afgelopen jaren veel zelf heb moeten uitvinden heb ik een hoop geleerd over hoe je een winkel moet runnen
Een best gezellige werkomgeving
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Heerhugowaard21 maart 2018
De mediamarkt is een fijn bedrijf waar je veel doorgroei mogelijkheden hebt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.