Media Markt Reviews

205 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 739 reviews
Hongerloon
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 oktober 2018
Werken bij de Mediamarkt en soortgelijke bedrijven is als werken in een slavenkamp. Je loon is zo laag mogelijk, weinig vrijheid, hoge werkdruk en inzet lijkt niet gewaardeerd te worden, dan nog niet gesproken over de recruiters. Nee, echt niet aan beginnen. Niemand zou eigenlijk nog zo een absurt laag loon moeten accepteren, bij dit soort bedrijven moet echt verandering komen en snel.
Pluspunten
Minpunten
Laag loon, hoge werkdruk en gebruikt worden als deurmat
un día tipico en el trabajo
empleado de servicio (voormalige medewerker) –  Roermond Holanda10 juli 2018
el trabajo me dio satisfacción para poder ayudar y asesorar a los clientes
goede werkgever
Teamleider (voormalige medewerker) –  Deventer27 juni 2018
een werkgever waar ik enorm veel heb geleerd en ook de kans heb gekregen om mij te ontwikkelen. een dynamisch en leuk leerbedrijf.
1 nadeel, mocht je ergens anders willen werken word het al snel saai :). geen dag is hetzelfde en het management is relaxt en laat je erg vrij. leuke collega's om je heen. nadelen: hoge werkdruk, veel klanten, en met gekke acties vraagt het heel veel van je. vaak avonden werken en weekenden niet super goed te combineren met een jong gezin.
Goed leerbedrijf
Verkoopmedewerker Media Markt Drachten (voormalige medewerker) –  Drachten2 juni 2018
Prima leerbedrijf.
Helaas zeer slechte arbeidsvoorwaarden
Ballentent
Medewerker (voormalige medewerker) –  Hoorn26 mei 2018
Helaas heb ik weinig positiefs te melden over dit bedrijf.
Als personeel zijnde word je continue in de gaten gehouden door de directeur. Dit gebeurd door middel van camera beelden. Jezelf inzetten voor 100% heeft geen zin. Je wordt er niet voor gewaardeerd. Het contract wat ze je vaak aanbieden is gebaseerd op een 13-32 uur. In het begin roosteren ze je vaak voor 32 uur in. Vervolgens kijken ze naar je omzet en leads. Op de tweede plaats kijken ze naar je gedrevenheid. Als ze merken dat dit naarmate afzwakt, dan roosteren ze je direct minder in. De werkgever oefent om de zoveel tijd een propaganda uit op zijn/haar personeel. Hierbij moet je denken aan een klassikale vorm van indoctrinatie. Tijdens deze hoorzitting worden er allerlei vreemde vragen aan je gesteld. Kortom, je bent een slaaf van het bedrijf of beter gezegd, een slaaf van de bedrijfsleider.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Management, Salaris, Werkomstandigheden
Medewerker (voormalige medewerker) –  Bedrijf14 mei 2018
Grijze pas was niet aangevraagd En salaris niet overgemaakt ...advocaat op de zaak moeten zetten
Slechte werkplek voor een goeie ultieme beveiliger
Gezellige werksfeer met doorgroeimogelijkheden
Sales Manager (huidige medewerker) –  Zoetermeer11 mei 2018
Meer dan genoeg doorgroeimogelijkheden op het punt dat je deze kansen zelf wilt pakken. Top werkplaats voor beginnende salesmen.
Fijne werklokatie midden in het centrum
Afdelingsverantwoordelijke administatie (voormalige medewerker) –  Eindhoven17 april 2018
11 jaar met veel plezier gewerkt vanaf dag 1 met dezelfde collega's welke je door en door kent. Veel mensen zouden de werkzaamheden als een sleur ervaren. Mail, telefoon, stapel facturen, stapel pakbonnen, je pc en aan de slag. Controleren opbergen controleren opbergen en tussendoor koffie een praatje en een lolletje op zijn tijd. Bij mooi weer een broodje op het dakterras.
Pluspunten
flexibele werktijden fijne directe collegas
Minpunten
weinig waardering en communicatie
gezellige sfeer, met leuke collega's
Kassa medewerkster, informatie balie (voormalige medewerker) –  Alkmaar5 april 2018
fijne werkomgeving, flexibele werktijden en leuke collega's.
Redelijk
Informatiemedewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam4 april 2018
Mijn ervaring bij de Media Markt was in het begin echt goed, ik was toen ook zeer tevreden. Maar met de tijd werden mijn uren uit het niets minder en had ik het gevoel alsof ik niet gewaardeerd werd voor het werk dat ik extra deed. Vandaar dat ik dus weg ga daar
Pluspunten
gezellig
Minpunten
onderbetaald werk
Duidelijke werkomgeving, prettige werksfeer.
Verkoopmedewerker,AV (voormalige medewerker) –  Hoofddorp3 april 2018
Voor opening een duidelijke briefing met de nieuwe dag bezigheden.
Pluspunten
kantine
Minpunten
Hypocriet vestigingsmanagement maakt er een potje van
Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  Bergen op Zoom3 april 2018
Net als bij veel andere grote bedrijven ben je als werknemer bij MediaMarkt een nummertje. Voor jou 10 anderen is een realistische uitspraak die het management en de leiding ook daadwerkelijk zo hanteert. Ze doen er geen enkele moeite voor dit onder stoelen of banken te schuiven. De dagelijkse leiding op de winkelvloer maakt soms onbegrijpelijke en hypocriete keuzes die een 1e jaars HBO student voor een vergelijkbare functie niet zou maken omdat hij/zij geleerd krijgt dat dit niet kan. Daarnaast wordt er geen enkele moeite gestoken in het gemotiveerd houden van werknemers. Complimenten zijn zeer zeldzaam omdat er 'altijd wel iets te zeiken is'.
Pluspunten
Vergoedingen speciale werkuren
Minpunten
Vestigingsmanagement is een drama met mislukte accountmanagers en popie jopies
uitbuiting
Planner/administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer29 maart 2018
Helaas is het concern Media-Saturn volledig verziek door de manier van sturing geven vanuit de holding.

Men bespaart op gebieden waar dit commercieel gezien alleen maar tegen kan vallen. Zo wil men besparen op personeelskosten, maar is je personeel niet het gezicht vn het bedrijf en juist de reden dat Media Markt nog bestaat? Men koop steeds meer online, juist door het persoonlijke contact en advies blijft men terug keren naar de "stenen" wikel.
Pluspunten
elke dag anders
Minpunten
geen duidelijke sturing
Hoop geleerd
Afdelingsleider Sales (voormalige medewerker) –  Hoofddorp27 maart 2018
Mediamarkt is een bedrijf waar je heel erg zelfstandig bent en werkt. Omdat ik in de afgelopen jaren veel zelf heb moeten uitvinden heb ik een hoop geleerd over hoe je een winkel moet runnen
Een best gezellige werkomgeving
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Heerhugowaard21 maart 2018
De mediamarkt is een fijn bedrijf waar je veel doorgroei mogelijkheden hebt
groot aanbod
Medewerker kassa en informatiebalie (voormalige medewerker) –  Hengelo OV1 maart 2018
Bij de Mediamarkt heb ik gewerkt als medewerker kassa en informatiebalie. Destijds was het vanwege de ruime openingstijden erg goed te combineren met mijn studie en stage.
Verkopen
Verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort15 februari 2018
Bij de Saturn of tegenwoordig de Mediamarkt sta je elke dag klaar voor de klant en zijn wensen. Klant is koning.
Er wordt een beroep gedaan op je productkennis. Jij weet wat er in de winkel ligt en kan het juiste persoon aan het juiste product koppelen.

Klanten komen met het idee te snuffelen of voor een specifiek product de winkel in lopen. Aan mij was het de taak om die klanten te woord te staan en te helpen met mogelijke vragen.

Teamleiders waren altijd paraat voor een vraag. Veelal gaat dat over voorraad.

Helaas zijn de webshops aan het concurreren met de vaste winkels. Dit zorgt er voor dat er shop in shops zijn die jij als verkoper aan de klant moet dienen die daar eigenlijk niet op zit te wachten.
Pluspunten
Klanten tevreden geholpen maakt voor een leuke dag
Minpunten
Actua en dergelijke verkopen.
goede werksfeer, laag salaris
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Bergen op Zoom31 januari 2018
leuk team, leuke sfeer, leuke werkzaamheden, slecht salaris
xx
Kassa / service medewerker (huidige medewerker) –  Dordrecht24 januari 2018
het is een fijn bedrijf om te werken
je hebt alleen niet echt heel veel mogelijkheden om door te groeien
goed werk voor sommige mensen
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  almere24 januari 2018
ik heb z'n 9 a 10 maanden voor mediamarkt gewerkt en idd het eenigste waar het bij mediamarkt om draait is de leads ( ziggo en nu budget energie). ze roepen altijd heel hard de klant staat op nr1 maar in de ogen van mij en veel andere (ex)werknemers van deze mediamarkt weten dat dat helemaal niet het geval is. in mijn ogen is het leads, marge, omzet, de klant. toch moet ik wel zeggen dat je veel over verkoop leert in de tijd dat je daar werkt maar als je zoals mij er niet van houdt mensen producten aan te smeren is het voor geen baan voor jou. het management is idd ook veel over te zeggen die leiding geeft niks om hun medewerkers want die komen op de laatste plaats. heel jammer had meer van ze verwacht!
Pluspunten
verkoop skills leren
Minpunten
al het boven genoemde

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Media Markt. Onze community staat klaar om te antwoorden.