MeanderGroep
het werk is leuk. Alleen jammer dat er een redelijke vriendjes politieke sfeer hangt. Deste dieper je gaat, deste hoger kom je. En er lopen mensen rond met een politiepet op die dat eigenlijk niet zouden moeten hebben. Kijk uit voor zulke mensen zoals de coordinator van de I&A bijvoorbeeld, misselijk makend.
Pluspunten
leuke sfeer
Minpunten
machtsmisbruik
Ik werk hier nu 11 jaar,heb veel kunnen proeven van verschillende zorgcentra,en verpleeghuizen.Het is overal anders,maar het fijne is je werkt met verschillende collega's.En hier is iedereen hetzelfde ,word geen verschil gemaakt.Of je nou verpleegkundige,verzorgende of helpende bent.
Fijne baan leuke collegas Ik had toen graag meer uren gewerkt maar was destijds niet mogelijk hellaas
alles gaat nu goed heel fijn ik heb geen klacht van het bedrijf
Je werkt zelfstandig De omgang met de mensen is super leuk en nooit hetzelfde
Pluspunten
Eigen werk indeling
Minpunten
??
Alles is digitaal geregeld wat het werk gemakkelijker maakt.
Pluspunten
Zelfstandig werk
Minpunten
Slechte controle
Te weten dat je met open armen verwacht werd bij de mensen thuis,maakte dat ik deze baan geweldig vond. Een combinatie ,waar de nadruk natuurlijk op schoonmaakwerkzaamheden ligt,van werken en een sociaal contact. Immers werk je als HbH alleen op adressen waar de mensen thuis aanwezig moeten zijn. Helaas is het voor vele werkgevers moeilijk om mensen een vast contract te geven. Zodat ik helaas eind december mijn baan kwijt geraakt ben,na anderhalf jaar.
Pluspunten
goed contact met klanten, overal op kunnen inspelen.
Minpunten
heb ik niet meegemaakt
Bij Meander heb ik geleerd hoe ik moet omgaan met andere mensen. Je moet het vertrouwen winnen van veel mensen waar je schoonmaakt. Ook heb ik geleerd flexibel te zijn en je moet geduld hebben met ouderen mensen. Maar je moet ook respect hebben voor ze. Dit heb ik nu ook.
Voorbeeld van 1 dag:om 07u begint de vroege dienst, rapportage lezen, medicatie uitdelen, controles doen , wond en decubitus zorg geven.ev arts overleg.dossiers bijwerken waarvan ik evv,er ben ( 9 mensen)grote pauze, evt artsen visites lopen , rapporteren, overdragen 15.30u einde dienstgeleerd dat elk mens anders is en andere aanpak nodig heeft.directie is streng maar rechtvaardigmijn collega's zijn divers, ook omdat we 2 teams hebben.op tijd naar huis, einde dienst, blijft moeilijk.geen enkele dag is hetzelfde, en werken met mensen blijft boeiend.in augustus 2013 ben ik 35 jaar wekzaam in de verzorging/verpleging
Pluspunten
diversiteit
Minpunten
tijddruk