McDonald's
Nederland1.027 reviews
1.027 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Bekijk alle 186.698 reviews
Alleen relevant als je van plan bent er voor langere tijd te werken zodat je sociale contacten kan leggen en doorgetraind kan worden op meerdere stations. Alleen mcdrive staan is heel eentonig en geestdodend.
Pluspunten
korting op lunches, lange diensten, werkkleding, goed salaris
Minpunten
eentonig
het is leuk om daar te werken je leert van alles en mensen zijn gezellig.
Pluspunten
50 procent korting op je eten
Minpunten
je heb maar 1 half uur pauze
Tijdens mijn eerste werkdag niet eens voorgesteld aan iedereen, niet eens een rondleiding door de keuken. Ik werd meteen bij de friet gezet. Daar heb ik 9 uur lang gestaan, met maar 1 pauze van een half uur. Manager was ook niet al te aardig, als je iets verkeerd deed werd je boos aangekeken en werd er een boze opmerking gemaakt. Het werk is erg zwaar en tijdens de spits (17-19) is iedereen gestresst. Als je iets aan de manager wil vragen wordt je gewoon afgewimpeld. Door deze redenen heb ik na deze dag meteen ontslag genomen.
Pluspunten
Korting op eten
Minpunten
Lange werkdagen, Maar 1 pauze, Geen afwisseling
Het werk is niet per sé leuk; eerder stressvol en fysiek inspannend vanwege het lange staan op één plek en geen mogelijkheden om tussendoor te zitten. In de rushes is het erg hard aanpoten en is het volledig van het management afhankelijk hoe deze rush uiteindelijk verloopt: is de manager niet stressbestendig, dan is de hele werksfeer beladen en onplezierig.

Van buitenaf wordt erg denigrerend gedaan over de werkzaamheden bij McDonald's. De gemiddelde McDonald's-gast is erg asociaal en luistert niet of nauwelijks naar aanwijzigingen van het personeel. Ook dit komt de werksfeer niet ten goede.

Fijn aan McDonald's is dat het werk erg goed te combineren is met bijvoorbeeld een studie. Als je een gezin hebt, is het al een stuk minder voordelig: je hebt bijna nooit hetzelfde werkrooster en kunt, mits je ouder bent dan 18, op elk dagdeel worden ingepland, ook in de avonden of 's nachts. Het verschilt per vestiging of je verplicht bent om elk weekend te werken.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Lang staan, fysiek zwaar, asociale restaurantgasten, verplicht in de weekenden werken
Het is er erg leuk om te werken ik geniet er elke dag om er te werken
Ik zou zelf nooit meer in er macspnalds willen werken wegens hoe je behandeld wordt en hoe er gecommuniceerd wordt echt niet normaal.
Pluspunten
Minpunten
aleen maar vooral macdonalds Kurhausweg
Als je bij Mcdonalds wil werken, maak je diensten van minimaal 4 uur en vaak 8 uur. Je moet een persoon zijn die hard wil werken en met omstandigheden zoals chaos en hitte kunnen omgaan. Na mijn mening wordt je te weinig betaald voor het harde werk dat je moet verrichten. Ik spreek wel van het jaar 2017-2018
Pluspunten
Mcdonalds eten meekrijgen
Minpunten
Lange werkdagen, geen gezelligheid en hard werkend.
Het is een goed bedrijf met een leuke werksfeer. Het bedrijf heeft flexibele uren
Elke dag is een andere werkdag, je ervaart elke dag iets anders.
Een normale dag op het werk is gezellig , meestal gewoon lekker druk maar op een manier dat te overzien is.
Heb er kort gewerkt maar het was het waard leuke mensen altijd wel leuk werk
er hing altijd een gezellige sfeer . en het was altijd leuk daar
Tijdens mijn tijd hier heb ik merendeels gewerkt in de keuken. Het werk zelf is snel aan te leren waardoor je je al snel op je gemak voelt.
Ook zijn er veel jonge collega's waarmee je al snel een band opbouwt. Er word veel gelet op je werkhouding. Als jij kan laten zien dat je een snelle werker ben volgens de regels, geven zij jou ook de mogelijkheid om meer te leren en hoger op te komen in het bedrijf. Dit vind ik een groot pluspunt van dit bedrijf.
ik ben hier gestopt met werken omdat je steeds meer werd behandeld als een klein kind als een volwaardige medewerker
McDonald's is een perfect bijbaantje voor jongeren. Je leert heel veel en het team is geweldig. Zeker een aanrader voor jongeren/studenten.
Leuke medewerkers die helpen met de tijd doden.
Voor de hoeveelheid werk die je doet voelt het soms alsof je te weinig betaald word. De management is ok, sommige managers weten niet wat ze doen, wat irritant kan zijn.

Je krijgt een laag salaris, maar zodra je een promotie krijgt verdien je veel meer. Promotie krijgen is wel een probleem, de ene medewerker krijgt snel promotie en de andere krijgt nooit een kans voor promotie.

samengevat:

Leuk werk mist je de goede mindset hebt, en weet waaraan je begint.
Over het algemeen is het goed te doen op de werkvloer maar het management kan veel beter.
Ik vond het erg leuk en zal dan ook heel graag terug komen bij de MC Donald's omdat een supermarkt is niks voor mij
De sfeer onder de collega's was erg gezellig, maar helaas moet ik toch mensen afraden om bij deze McDonald's te gaan werken. Een kort en krachtig argument hiervoor is dat de managers mensen voortrekken, voornamelijk meisjes. Tevens geven managers maar al te graag de schuld aan anderen wanneer er fouten worden gemaakt en wijzen ze erg snel met hun vinger wegens eigen vooroordelen.
Jaa ik vond het geweldig om daar te werken maar het was beetje te veel
Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, alleen de werktijden vielen tegen. Heel erg onregelmatig
Stel een vraag over solliciteren of werken bij McDonald's. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9