Maxaro Reviews

Maxaro heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een mooie start van mijn carrière
Salesmedewerker (huidige medewerker) –  Roosendaal1 november 2018
Ik ben bij Maxaro gestart na mijn HBO opleiding. Na een aantal afwijzingen omdat ik 'te weinig ervaring' had voelde het bij Maxaro gelijk anders. Ik heb hier de kans gekregen om te leren en mezelf te ontwikkelen. Het bedrijf groeit hard en dat maakt het soms hectisch, maar wel uitdagend! Er wordt best veel van je verwacht, maar na een paar weken raak je daar wel aan gewend. Er is hier veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en dat vind ik erg prettig. Ik ben blij met de kans die ik twee jaar geleden heb gekregen. Ik ben hier nog lang niet uitgeleerd!
Pluspunten
+ Een kans om je als starter te bewijzen, veel uitdaging, goed salaris
Minpunten
- Soms hectisch, veel leren in korte tijd
Slechte werkgever
Diverse functies (voormalige medewerker) –  Oud Gastel6 oktober 2019
Erg onaangenaam management. Machtsmisbruik. Denken niet mee aan welzijn medewerkers.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Super job bij een werkgever die veel uitdaging biedt!
HR medewerker (huidige medewerker) –  Roosendaal21 maart 2019
Een hele fijne werkgever waar je je vanaf dag 1 echt welkom voelt. Je wordt goed opgenomen in de groep en tijdens het inwerktraject leer je direct alle andere nieuwe medewerkers kennen. Je krijgt hier tijdens het inwerken een goede basis mee waardoor je met vertrouwen van start gaat.

Na de inwerkperiode wordt ook echt stil gestaan bij je ontwikkeling. Er zijn ook veel medewerkers die zijn doorgegroeid binnen het bedrijf. Binnen Maxaro blijf je niet stil staan, ook omdat het hier erg dynamisch is door groei en uitbreiding.

Verder is het werk goed te combineren naast privé. Dit omdat voor veel functies de uren en dagen in overleg bespreekbaar zijn. Handig ook voor naast je studie!
Pluspunten
Werken voor een groeiende onderneming, persoonlijke waardering en doorgroeimogelijkheden, uren flexibel in te vullen
Minpunten
Het bedrijf is erg dynamisch en verandert snel dit is iets dat bij je moet passen
Jonge groeiende organisatie met veel doorgroeimogelijkheden
Allround Commercieel Medewerker (huidige medewerker) –  Roosendaal8 november 2018
Bij Maxaro krijg je de kans om direct na het afronden van je studie te starten op de Sales afdeling en vanuit daar jezelf verder te ontwikkelen en eventueel door te groeien naar verschillende functies binnen de organisatie. Als je gedreven, enthousiast en leergierig bent zit je bij Maxaro goed!

De Maxaro Academy en de trainers zorgen ervoor dat je snel voldoende productkennis opdoet en sales vaardigheden onder de knie krijgt. Het leuke van de sales functie is dat deze heel afwisselend is, je bent namelijk zowel bezig met verkopen in de showroom als met back office werkzaamheden!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, enthousiaste collega's, goed salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maxaro. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Maxaro gesorteerd op locatie