Matchpartner Reviews

Vooral jezelf zijn en blijven
Managing Consultant (huidige medewerker) –  Leiden28 december 2018
Bij Matchpartner zijn we open een eerlijk naar elkaar waarbij je jezelf mag en kan zijn.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je business waarbij je volledig de vrijheid krijgt om dit in te vullen.

Kan het anders? Inbreng en nieuwe ideeën worden gewaardeerd.

Ieder jaar gaan we een weekend weg naar het buitenland waar we elkaar nog beter leren kennen en waar we veel lachen. Tevens sluiten we de week altijd af op vrijdag met borrelen waar ex-collega's nog graag bij aansluiten.
Pluspunten
fijne werkgever die graag met je meedenkt
Erg prettige werksfeer, direct en open.
Consultant (huidige medewerker) –  Leiden18 december 2018
Wij doen het met ze alle, kruisbestuiving is dan ook een van de pijlers van Matchpartner.
Pluspunten
Gratis Lunch
Minpunten
lange werkdagen
Ambitieuze organisatie met ruimte voor eigen inbreng en doorgroeimogelijkheden
Consultant (huidige medewerker) –  Leiden17 december 2018
Voor Matchpartner werken staat gelijk aan afwisseling, waarin geen dag hetzelfde is. De combinatie van de vrijheid die er is om zelf je ding te doen, maar anderzijds het werken met professionals waardoor je iedere dag weer leert is perfect.

Het leukste aan werken bij Matchpartner is de dynamische omgeving, waar veel ruimte is voor eigen inbreng en respectvol wordt omgegaan met elkaar, zowel met kandidaten als het personeel intern.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, Informele sfeer
Prettige bedrijfscultuur met uitstekende arbeidsvoorwaarden
Consultant (huidige medewerker) –  Leiden11 december 2018
Matchpartner heeft een hele prettige bedrijfscultuur. Bij Matchpartner is echt oog voor de kandidaat en de opdrachtgever. Je krijgt er veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Pluspunten
Prettige bedrijfscultuur, veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
Prettige werksfeer, ruimte voor eigen inbreng
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Leiden13 juni 2017
Bij Matchpartner heerst een prettige werksfeer. Collega's hebben oprechte interesse in elkaar en in hun kandidaten en opdrachtgevers.

Het team is flink gemengd. Er zijn meerdere collega's die een achtergrond hebben in het werkveld waar zij bemiddelen, maar ook collega's met een flinke commerciele achtergrond.

Naast dat er hard gewerkt wordt, zelfstandig en met elkaar, wordt er ook veel gelachen.

Tevens is er ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
Pluspunten
Goed bereikbaar
Inhoud gedreven consultants bepalen de goede sfeer en betrokkenheid.
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Leiden1 juni 2017
"Verdien met je hobby je brood en je hoeft geen dag meer te werken."

én:

"Nobody said recruitment is easy, in fact it is hard.....but deeply satisfying."

Dat kenmerkt de cultuur van Matchpartner. Authenticiteit, passie in het netwerken, plezier en inhoud gedreven, dat is de dagelijkse beleving hier. Want doen waar je goed in bent, betekent ook vaak dat je uitblinkt.

Matchpartner is in 15 jaar uitgegroeid tot dé kwaliteitsspeler als het gaat om arbeidsbemiddeling binnen de zorg, welzijn, decentrale overheden en bij andere arbeidsbemiddelaars.

De 20 consultants zijn hier succesvol omdat ze vaak zelf werkzaam zijn geweest in de bedrijfstak die zij bedienen. Daarnaast zijn het ook vaak mensen die snel kunnen schakelen, kansen zien en grijpen en goed in staat zijn om opdrachtgevers en kandidaten mee te nemen in ontwikkelingen in hun specifieke segment van de arbeidsmarkt. Tenslotte beschouwen zij:"nee", als een uitgestelde "ja" zonder over de schreef te gaan.

Inhoudelijke drive, zelfstandigheid, ondernemersvrijheid en heel veel humor bepalen je dag. Doorgroeimogelijkheden zijn net als in ieder ander bedrijf wat je er zelf van maakt. Bij Matchpartner betekent dit dat je iedere dag leert een betere ondernemer te worden. Work-Life balans is prima in orde, maar het recruitment vak vraagt nu eenmaal betrokkenheid bij je opdrachtgevers en kandidaten. Je bepaalt tenslotte je eigen succes, maar wel met behulp van uitstekende randvoorwaarden.
Pluspunten
Inhoudelijke drive, collegialiteit, authenticiteit, gezelligheid
Minpunten
De lunch is niet helemaal gratis

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Matchpartner. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Matchpartner gesorteerd op locatie