Review over Matchd van een werknemer

Bekijk alle reviews over Matchd

Gezellig en hard werkend bedrijf
Recruiter (huidige medewerker) –  Hoevelaken4 mei 2018
Ik werd erg goed ingewerkt en werd goed door collega's opgevangen. Inmiddels voel ik me thuis op mijn werk en heb ik het erg naar mijn zin. Mijn collega's zijn gezellig en het werk is uitdagend!
Pluspunten
Gezelligheid, doorgroeimogelijkheden, uitdaging

Andere reviews over Matchd van werknemers

Jong bedrijf met prima kansen en goede sfeer
accountmanager (huidige medewerker) –  Hoevelaken16 mei 2018
In 4 jaar tijd heeft het Matchd zich hard ontwikkeld en daardoor is een blijvende positie ingenomen in de bemiddelingsmarkt. Bijna vanaf de start heb ik veel ruimte gekregen om hier een bijdrage aan te mogen leveren (zowel in de uitvoering als in de inrichting van de werkzaamheden). Dit heeft mij enorm gestimuleerd waardoor er ook een grote betrokkenheid is ontstaan naar het bedrijf en naar de collega's waar je mee samenwerkt. Ook de waardering vanuit het bedrijf klinkt goed door zowel in de dagelijkse omgang met elkaar als ook in financiële zin (o.a. door een bonusuitkering gerelateerd aan bedrijfsresultaat). Tot slot worden er ook regelmatig leuke uitjes georganiseerd (zoals buiten de deur lunchen, zomeruitjes, bijeenkomsten met kandidaten en het kerstdiner).
Pluspunten
veel ruimte voor eigen- en bedrijfsontwikkeling
Minpunten
nieuwe collega's vinden
Mooi jong ambitieus bedrijf met een goede visie op de toekomst
Relatiemanager (huidige medewerker) –  Hoevelaken16 mei 2018
Een ambitieus jong bedrijf met veel potentie in een groeiende markt. Resultaatgericht team met een persoonlijke interesse. Goede werksfeer, gezamenlijke lunch.

Stand van zaken wordt regelmatig besproken en de focus voor de komende tijd gedeeld. Eigen input wordt gewaardeerd.
Pluspunten
Goede sfeer, groeiend bedrijf
Minpunten
nvt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Matchd. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7