MARTINI ZIEKENHUIS

MARTINI ZIEKENHUIS Reviews

Als secretaresse ben ik een spil voor de gipskamer/ collega’s gipsverbandmeesters, hier komt veel bij kijken zowel het werk voor de collega’s en patienten regelen als contacten met interne en externe disciplines .
Pluspunten
Centrale functie
Minpunten
Werkdruk
leuke tijd gehad. ik heb er kort gewerkt omdat ik ook nog in een ander ziekenhuis werkte en dat werd mij te veel.
Ik vind daar wel beste leuk hoor maar ik wil vooral avonddienst in het ziekenhuis werken dus ik wil steeds graag verpleegkundige of wat ander die ziekte mensen wil helpen. In het restaurant vind ik wel prima. Daar ben ik wel blij mee omdat zij doet ook niets moeilijk over wat moet jij doen, dat leer ik het alles zelf dus vraag ik meestal vragen om een voorbeeld geven dan doe ik alles zelf. Ik vind ook prettig dat ik moet niet hele dag met de bestek opruimen omdat ik doe verschillend opdracht dat vind ik echt fijn. Daar ben ik ook blij want ik kan goede opschieten met eigen stagebegeleider en fijn communiceren met elkaar. Daar vind ik ook fijn om goed samenwerken voor de werktempo!
goede scholingsmogelijkheden
staan open voor wensen werkgever

goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals computer aanschaffen prive, fietsplan, kortingen restaurants/winkels

Goed verzorgde kerstmarkt voor kerstkado

Goede werksfeer, persoonlijk
Het was een leuke tijd om hier te werken, veel geleerd en nieuwe mensen leren kennen.
Pluspunten
Leuke Collega's
Ik heb een geweldige en leerbare stage gehad bij de centrale balie en telefooncentrale van het Martini Ziekenhuis Groningen.
Werk als afdelingsassistent op de kinderafdeling en op verschillende afdelingen via de oproeppoule , BTP. Hierin heb ik de vrijheid om naast de vaste taken mijn werk naar eigen inzicht te doen en extra dingen aan te pakken.. Geen dag is hetzelfde dus flexibel zijn, goed om je heen kijken, luistern en aanpakken.
Pluspunten
Gewardeerd worden
Minpunten
Martini heeft me de kans gegeven om in het HR vak aan de slag te gaan, ondanks dat ik mijn diploma nog niet in de zak had werden mijn talenten gezien, gewaardeerd en ingezet.
Een mooi team van P&O adviseurs.

Ook heb ik de kans gekregen om 2 HR projecten te leiden.

Ook in 2017 heb ik een jaarcontract gekregen.
Pluspunten
Gericht op de dialoog tussen leidinggevende en werknemer; talenten worden aangewend
Ik heb op de afdeling alle kansen gekregen om mijn persoonlijke talenten te ontwikkelen. Ben gegroeid van medewerker tot leidinggevende op de afdeling.
Het werk wat ik doe is niet bepaald hogere wiskunde. Desalniettemin heerst er een prima werksfeer en wordt je redelijk betaald. Doorgroeimogelijkheden zijn er niet of nauwelijks binnen mijn afdeling. Wanneer je door hebt hoe alles werkt, valt er ook niks meer te leren.
Elke dag ziet hetzelfde eruit, tegen veranderingen kunnen de meeste mensen niet goed.
Pluspunten
Gratis lunches
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden
Het Martini Ziekenhuis geeft mij in de functie als Farmaceutisch consulent een functioneel leidinggevende functie, een functie met veel uitdagingen, regelmatig veranderingen en afwisselend werk.
Pluspunten
Nieuw ziekenhuis
Minpunten
Lange looproutes
Ik heb de ervaring mogen hebben om veel te leren, leuke collega's, goede werktijden, prima pauzes tussendoor.
Pluspunten
Genoeg tijd voor pauzes
Minpunten
Reistijd ivm dat ik toen nog in Drachten woonde
De collega's zijn bereidwillend om je de werkzaamheden uit te leggen.
Pluspunten
prima bereikbaar
Stel een vraag over solliciteren of werken bij MARTINI ZIEKENHUIS. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over MARTINI ZIEKENHUIS gesorteerd op locatie