Bekijk alle 1.797 reviews
Het was een fijne tijd bij Mars. Leuke collega's. Veel geleerd.
Tegen uitzendkrachten zijn ze onaardig en opdringerig alof je alles in een dag moet weten terwijl vaste medewerker daar jaren lang werken. Er word onderscheid gemaakt tussen buitenlanders die werken vaak samen in een team en ander ploeg. Probeer maar Lijn 3 als buitelander in een nederlandse ploeg knikkeren ze jou er zo uit om geen reden word je gekleineerd en slecht behandeld. De teamleider word met leugens overgehaald dingen worden gezegd die niet overheeen komen en hij gelooft ze ook eens
Pluspunten
No!
Minpunten
Slecht ingewerkt
Zeker aan te raden om hier te gaan werken. Je kunt hier goed doorgroei meemaken
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Vooral in begin moet je vaak als reserve werken en nee zeggen is not done, maar zodra je gekoppeld wordt aan een ploeg heb je regelmatig werk en een goed inkomen
Mars was bekend om haar goede voorzieningen en sociaal beleid. Helaas is hier weinig tot niets van over. Je bent bij Mars gewoon een nummer. De fabriek is erg verouderd. Het kantoor is niet van deze tijd. Sober, sfeerloos en slecht klimaat. Er wordt niet geïnvesteerd in betere arbeidsomstandigheden. Naar de buitenwereld wordt het bedrijf mooi verkocht, de praktijk is totaal anders. Het management is alleen gericht op cijfers. Intern is er onder de medewerkers veel geklaag maar daar wordt totaal niet naar geluisterd. Het is een cultuur van vriendjespolitiek en een angstcultuur. Slechte ondersteuning van P&O. Veel verzuim. Ze hanteren 5 principes. In theorie heel mooi maar in de praktijk wordt dit niet nageleefd. Jammer dat ooit zo'n mooi bedrijf zo aan het aftakelen is.
Pluspunten
Vaste baan
Minpunten
Slechte kantine, slechte sfeer, slecht management, slechte arbeidsomstandigheden
Mars is een groot bedrijf waar gewerkt wordt met een 5-ploegen systeem, maar waar ook mogelijkheden zijn om in dag-dienst te werken. Het fijne aan dit bedrijf is dat er genoeg ruimte is voor afwisseling. Heb je wensen om door te leren? Dat kan!

Dit is een ervaring van een oud-medewerkster uit te fabriek als uitzendkracht. Ik heb gemerkt dat het voor iedereen heel anders kan zijn, dat geldt ook voor de plus- en minpunten.
Pluspunten
ploegen, doorgroeimogelijkheden, goed geregeld, flexibel, grote kantine
Minpunten
zelf ook flexibel zijn (als UZK zijnde), ploegen.
Surekli yeni elemanlar alinmakta bu da demek oluyor ki hic bir zaman isin guvence altinda olmuyor.
Een groot bedrijf waar het merk Mars e.d. wordt uitgedragen. Als vertegenwoordiger heb je een eigen rayon en krijg je veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen.
Minpunten
lange werkdagen
Een groot bedrijf met geweldige reclame campagnes.
Heel goed bedrijf.
Goede werksfeer en goed geregeld
Doordat de productie terugloopt. Bezuinigen ze op onderhoud machinepark. Doorgroeimogelijkheden zijn er nauwelijks sinds de nieuwe organisatiestructuur
Pluspunten
Salaris en interne opleidingen zijn van hoog niveau
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Mars is opzich een heel leuk bedrijf om voor te werken, mits je gewend bent aan 5 ploegen.

De reden dat ik niet meer bij de Mars wil werken is omdat mijn inzet daar niet echt word gewaardeerd en vaak andere mensen (vast personeel) met de eer gingen strijken op het moment dat ik een storing had opgelost die zij zelf niet konden oplossen.

Hierdoor word het mij erg moeilijk gemaakt om een vaste baan te krijgen binnen de mars.

Daarnaast is het werk zeer onzeker in rustige periodes gezien het feit dat ik als flexkracht voor tempo-team
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onzekerheid
A company with a long-term view driven by fundamental principles in every aspect of the business. A company that is committed to quality and exerts mutuality throughout the value chain.
Een leuk bedrijf om bij te werken. Ik heb hier veel geleerd en mezelf erg goed kunnen ontwikkelen.
Minpunten
Er heerst een gezellige werksfeer waarbij functionaliteit, assertiviteit, communicatie en aanpassingsvermogen gevraagd word. Iedere dag is anders, en je leert iedere dag ook nieuwe mensen kennen. Het moeilijkste van de baan is vooral in het begin waarin je voor de leeuwen word gegooid en de logistieke zaken zo snel mogelijk moet leren. De ontwikkelingsmogelijkheden om doortegroeien binnen het bedrijf was het meest interessante.
Talent development is encourage and the opportunity is given. There is an open space work atmosphere that creates a good work and fun balance.
geen aanrader voor uitzendkrachten er wordt echt misbruik van gemaakt .
Pluspunten
het betaald goed.
Minpunten
je wordt niet begeleid naar je werk plek als je daar begint, heel slecht
Werkomgeving gezellig, vanwege de collega's.
Eentonig werk, verveeld snel.

Een bedrijf dat goed is voor hen werknemers.
Zeer prettig bedrijf om te werken. Groot bedrijf waar men de kans krijgt om te groeien.
Veel geleerd over de voedselindustrie en hygiëne waarbij efficiënt werken voorop stond
werkte via een uitzendbureau bij Mars is anders als in vaste dienst.
De dag indeling is controle van het product wikkel en dozen.

Het oplossen van storingen van de machines.

Het schoonhouden van de werkplek en het bewaken van de

voedselveiligheid.
Pluspunten
ploegentoeslag
Minpunten
geen vaste aanstelling