Marqt
Chaotisch geregeld maar gemiddeld fijne collega's
De mensen zijn jong (van geest) en energiek. Helaas gaat het van binnen erg warrig en ondanks dat er wel degelijk een systeem in zit, verlopen sommige dingen niet soepel, onafhankelijk van of dit door de werkgever of nemer komt.
Gezellige werkplek
Gezellige werkomgeving waar rekening met je wordt gehouden
Bio is the way to go
Als u opzoek bent naar een leuke supermarkt waar mensen daadwerkelijk de tijd voor u nemen en niet vies zijn van een babbeltje dan is Marqt zeker the place to be!
leuke collegas en werk,maar geen goede waardering.
Ik heb wel leuke collegas ge had en had naar mij zin,maar het contract van bedrijf vind ik niet leuk.
Hard voor veel te weinig
Keihard werken, je uiterste best doen, elke dag weer.

Nooit de kantjes eraflopen absoluut klantgericht zijn, en genoeg kennis en kunde in huis hebben. En óók Marqt als bedrijf altijd goed hebben vertegenwoordigd naar buiten toe.

En alsnog geen contractverlenging omdat ik niet "snel" genoeg zou zijn qua produktie
Productieve en gezellige werkomgeving
Top plekje om te werken, gezellige collega's en een leuke werkomgeving.
Pluspunten
avondeten vergoed
Minpunten
lunch is niet gratis
Gezellige werkomgeving maar slecht management
Erg gezellig met collega's en je krijgt veel vrijheid in het uitoefenen van je werk, maar er zitten op het vlak van management en hoofdkantoor wel wat rotte appels tussen. Marqt draagt een sfeer uit van duurzaamheid en eerlijkheid maar tov zijn eigen medewerkers in de winkels wordt dit beleid niet gehandhaafd. Medewerkers die er al lang werken worden heel makkelijk opeens tot 0 uren gezet of naar een andere winkel overgeplaatst, dit allemaal zonder overleg.
Pluspunten
Gratis lunch, gezellige collega's
Minpunten
Slechte winkelmanager, wanbeleid vanuit hoofdkantoor, grillig beleid met telkens weer een andere aanpak
Gezellige en rustige omgeving om te werken
Een goede werkgever met een goed salaris, erg vriendelijke collega's ook.
Teveel aan je hoofd
Er wordt veel verwacht van je op je eerste productieve werkdag. Wat veel stress zorgt vooral als je alleen bij het brood werkt. Management is aan de min kant. Gaat niet lekker met vrij vragen en spreken je vaak aan met een grove toon. Er is ook geen leuke sfeer tussen de collega's.
Pluspunten
Leuke winkel, klanten zijn aardig, Het bedrijf heeft een goed doelwit
Minpunten
Collega's zijn afstandelijk, Teveel gezeur, Verder doorwerken dan normaal, Vrij vragen gaat heel moeilijk, Alle verantwoordelijkheid ligt op jou
Ontspannen werkomgeving, maar hygiëne kon beter
Bij Marqt wist ik altijd wat er van mij verwacht werd, er werden nooit onrealistische standaarden gezet. De collega's en leidinggevenden waren prettig in de omgang.
Het was op dat moment nog een heel jong bedrijf, dus de structuur was niet zo duidelijk als bij sommige andere bedrijven en het was niet zo hiërarchisch.

Het was wel een beetje rommelig en ongestructureerd.

De hygiëne was minder omdat de schoonmaker was opgestapt en er nog geen vervanging was geregeld.
Pluspunten
fijne werksfeer
Minpunten
Erg stoffig en vies op sommige plekken
Consumenten service
Organisatie in filiaal valt tegen bedrijfleider schiet te kort ,hangt teveel op de prestaties van de afdelings managers,vooral in de haag is dat het geval zij loopt met de eer weg die anderen doen
Totale organisatie is nog niet volledig ,vooral de versafdelingen ( groenten en fruit) is nog erg amateuristisch Seizoen inkoop mist daar regelmatig de boot.
Pluspunten
Gezeligge onderlinge sfeer
Minpunten
Te weinig mensen
Veel mogelijkheden voor ondernemerschap in een duurzame wereld
Fantastische hooggeschoolde collega's die allemaal werken aan een doel. Dat is Marqt groter maken. Een wereld voor goed eten, waarbij respect voor mens, dier en milieu de kern is.
Pluspunten
Hoge betrokkenheid collega's
Minpunten
start-up fase nog niet voorbij
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Marqt. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Marqt gesorteerd op locatie