Review over Mango van een medewerker

Bekijk alle reviews over Mango

sfeer en collegas perfect
clothing (voormalige medewerker) –  Holland21 november 2016
Over het algemeen niks te melden . Geen klachten. Goede omgeving, leuke collegas ,werksfeer is prima en indeling is ook goed gedaan(taken)

Andere reviews over Mango van medewerkers

Rotterdam Mango
Satış danışmanı (voormalige medewerker) –  Rotterdam4 november 2019
Hollanda Rotterdam şehrinde yaklaşık dokuz ay boyunca mağazacılık yaptım Mango mağazasına girdim ve çalıştım çok memnun kaldım severek üzülerek ayrıldım cok yoğun bir zamanda işe başlamıştım aralık ayı cok indirimler vardı koşuyorduk resmen mağazada fakat herkes ingilizce konuşuyordu ingilizcemide geliştirmiş oldum menejer ile arkadaş gibiydik resmiyet yok ismiyle hitap edersin:)
Gezellige werkomgeving behalve de manager is een probleem
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede10 december 2018
Manager van Mango Enschede is heel onprofessioneel en maakt altijd onderscheid tussen collega's. Ik vind haar geen manager waardig op het werkgebied. Zij nam alles te persoonlijk. Ik hoop oprecht dat men een nieuwe manager aanneemt in de toekomst en inziet wat voor slechte houding zij heeft! Iemand die wel weet wat hij/zij doet. Een woord om haar te beschrijven is achterbaks. Daarnaast vond ik het wel leuk en had ik leuke collega's. Leuke winkel om in te werken.
Pluspunten
Leuke vriendinnen aan over gehouden!
Minpunten
Geen reiskosten, onprofessionele manager

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Mango. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Mango gesorteerd op locatie