MANFIELD

Reviews voor Verkoper (m/v) bij MANFIELD

Verkoper (m/v)10 reviews
een mooie bijbaan
Manfield bied jongeren de mogelijkheid om op een gezellige manier bij te verdienen. Het is makkelijk te combineren met studie.
leuke colleg's, jammer dat er en rare manager is
eentonig werk
manager gaf je niet het gevoel dat je welkom was.

Ze speelde voor moederkloek , daarom waren er allen jongere meisjes in dienst , met mensen die iets ouder waren kon ze niks mee omdat die niet als een hondje achter haar aan liepen
Pluspunten
Minpunten
alles
Vreselijk
Heb hier gewerkt en ze gaven je geen moment om te rusten. De store-manager zat de hele tijd op je lip en gaf onnodige kritiek over kleine foutjes. Ze geven je geen kans om te leren van je fouten maar je alleen te kritiseren. Ze laten de nieuwe medewerkers alles doen en zelfs doen ze de minimale. Verder oordelen ze je in je gezicht zoveel vieze blikken gekregen en draaiende ogen. Verder als je niet goed presteert dan is het heel per
Pluspunten
Minpunten
Bijna alles
stressvolle werkomgeving
Een typische werkdag bij de manfield begon altijd rustig, maar het bouwde zich altijd wel op naar veel drukte en lawaai. Er waren veel onbeschofte klanten die soms dachten dat je op een knie schoenen bij ze aan zou doen. De collega's waren wel leuk, maar niemand blijft lang werken, aangezien het salaris heel laag is en je er veel voor moet doen. Ook wordt het werk niet altijd even eerlijk verdeeld. Vaak was ik bezig met 5 klanten en was bijna het hele team koffie aan het drinken in het magazijn, terwijl ik over een paar minuten pauze zou moeten hebben.
Pluspunten
Eventuele vergoeding van avondeten
Minpunten
De werkdruk en de stress
Super gezellig team
Ik heb met veel plezier gewerkt bij de Manfield. Je wordt met respect behandeld en er is kans voor doorgroeimogelijkheden. Je staat met een topteam en er is altijd veel gezelligheid.
Pluspunten
Fijne luchtige werksfeer
Minpunten
Salaris is minimumloon
Leuke werksfeer alleen heel eentonig
Hoop dat het bedrijf blijft groeien en ziet wat haar werknemers ervoor over hebben omdat te laten gebeuren.
gezellige werkomgeving waar het team hecht is.
gezellige werksfeer, met een baas die je niet ziet als een werknemer, maar als een collega. Als je goed je best doet, doet het team ook zijn best voor jou.
veel geleerd bij Manfield
Manfield is een rustige winkel waarbij je vooral veel met de winkel bezig bent,, alles schoonmaken rechtzetten etc

I
Pluspunten
kortingen
Eerste werk ervaring op 17 de levensjaar
Eentonige dagen. Leuk om mensen te adviseren. Sfeer was niet fijn voornamelijk door de toenmalige bedrijfsleider. Geen doorgroei mogelijkheden.
Dit was ook een goede baas
Hier was ik beter op mijn plaats omdat ze wat minder formeel met het personeel omgingen, maar na heel veel zweetvoeten wilde ik toch een andere baan zoeken.
Pluspunten
Veel moderner
Minpunten
Ook weer avondverkoop
Stel een vraag over solliciteren of werken bij MANFIELD. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over MANFIELD gesorteerd op locatie