MANFIELD
een mooie bijbaan
Manfield bied jongeren de mogelijkheid om op een gezellige manier bij te verdienen. Het is makkelijk te combineren met studie.
leuke colleg's, jammer dat er en rare manager is
eentonig werk
manager gaf je niet het gevoel dat je welkom was.

Ze speelde voor moederkloek , daarom waren er allen jongere meisjes in dienst , met mensen die iets ouder waren kon ze niks mee omdat die niet als een hondje achter haar aan liepen
Pluspunten
Minpunten
alles
Vreselijk
Heb hier gewerkt en ze gaven je geen moment om te rusten. De store-manager zat de hele tijd op je lip en gaf onnodige kritiek over kleine foutjes. Ze geven je geen kans om te leren van je fouten maar je alleen te kritiseren. Ze laten de nieuwe medewerkers alles doen en zelfs doen ze de minimale. Verder oordelen ze je in je gezicht zoveel vieze blikken gekregen en draaiende ogen. Verder als je niet goed presteert dan is het heel per
Pluspunten
Minpunten
Bijna alles
stressvolle werkomgeving
Een typische werkdag bij de manfield begon altijd rustig, maar het bouwde zich altijd wel op naar veel drukte en lawaai. Er waren veel onbeschofte klanten die soms dachten dat je op een knie schoenen bij ze aan zou doen. De collega's waren wel leuk, maar niemand blijft lang werken, aangezien het salaris heel laag is en je er veel voor moet doen. Ook wordt het werk niet altijd even eerlijk verdeeld. Vaak was ik bezig met 5 klanten en was bijna het hele team koffie aan het drinken in het magazijn, terwijl ik over een paar minuten pauze zou moeten hebben.
Pluspunten
Eventuele vergoeding van avondeten
Minpunten
De werkdruk en de stress
Fijn bedrijf en leuke samenwerking
Altijd met veel plezier aan het werk geweest bij Manfield Goes. Fijne werksfeer en afwisselende werkzaamheden.
Heb in dit bedrijf veel geleerd, heb me kunnen ontwikkelen op het gebied van productkennis, maar ook het leidinggeven.

De klant staat altijd centraal, waardoor je ook veel klantcontact hebt, dit maakt het werk erg leuk. Hiernaast zijn er genoeg andere werkzaamheden op een wat rustiger moment.

Het team in Goes is klein, maar zeker gezellig! Dit maakt dat de sfeer op de werkvloer goed is.
Super gezellig team
Ik heb met veel plezier gewerkt bij de Manfield. Je wordt met respect behandeld en er is kans voor doorgroeimogelijkheden. Je staat met een topteam en er is altijd veel gezelligheid.
Pluspunten
Fijne luchtige werksfeer
Minpunten
Salaris is minimumloon
Leuk bedrijf
Heb met veel liefde en plezier gewerkt bij manfield, leuk bedrijf
Leuke werksfeer alleen heel eentonig
Hoop dat het bedrijf blijft groeien en ziet wat haar werknemers ervoor over hebben omdat te laten gebeuren.
Een heel fijn bedrijf om voor te werken
Ik werk nu alles bij elkaar 20 jaar voor dit bedrijf. De laatste vijf jaren als storemanager. Het fijne is dat je zelf je team om je heen samensteld. Samen met mijn team hebben we altijd een fijne sfeer in onze winkel. Elke klant verwelkomen we met een vriendelijk woord en n kopje koffie. Onze nieuwe najaarscollectie ziet er prachtig uit! Heel fijn dat we twee jaar geleden over zijn genomen door de familie Termeer. Nu we bij een familiebedrijf behoren zijn de lijntjes heel kort naar HK en de eigenaar. Tot ziens in één van onze prachtige winkels!
Pluspunten
‘Eigen baas’ zijn
Minpunten
Fijne werksfeer, waarbij betrokkenheid en persoonlijke aandacht centraal staat
Ik werk met veel plezier voor het bedrijf, omdat er een hele fijne bedrijfscultuur is. Openheid, betrouwbaarheid en betrokkenheid staan hierin onder andere centraal. Dit is erg motiverend en zorgt dat je iedere dag met veel plezier naar je werk gaat om weer te gaan knallen! Er wordt daarnaast veel aandacht besteed aan je persoonlijke ontwikkeling, waardoor je kunt groeien als persoon of in je carrière.
Het bedrijf staat daarnaast commercieel voor het bieden van service en kwaliteit wat mij erg aanspreekt en wat het werk ook extra uitdagend maakt.
Pluspunten
Werksfeer, servicegericht
Informeel familiebedrijf met liefde voor werknemers
Manfield, onderdeel van de Termeer Group, is een familiebedrijf waar echt oog is voor het inidividu! Er liggen kansen genoeg, maar deze moet je wel zelf grijpen. Er wordt met man en macht gewerkt om elke dag weer tot een nieuw succes te maken, van de weekendhulp tot aan het MT. Iedereen staat voor elkaar klaar en probeert te helpen waar mogelijk. Service staat voorop en wordt naar iedereen uitgedragen.

Passie voor de detailhandel en liefde voor de (interne) klant.
persoonlijke aandacht voor collega's en klanten
Manfield is een heel klantgericht bedrijf, niet alleen voor de externe klanten maar ook voor de interne klanten, de werknemers. Er wordt niet alleen naar je prestatie gekeken maar ook naar je persoonlijkheid. Collega's zijn er voor elkaar en trekken een lijn ! Dat vind ik het leukste bij Manfield.
Pluspunten
persoonlijke opleidingsmogelijkheden gratis
leuk werksfeer.
Heb 11 jaar met hart en ziel gewerkt.
een winkel waar ik me meteen thuis voelde als ik binnen kwam.

met leuke en minder leuke collega's.ik liet niets in de weg staan en ging door met mijn werk.

jammer dat ze failliet zijn gegaan .

had gehoopt tot mijn pensioen daar te werken.

helaas zat er niet in..
Pluspunten
reiskosten werd vergoed
Minpunten
geen pauze als het druk werd
gezellige werkomgeving waar het team hecht is.
gezellige werksfeer, met een baas die je niet ziet als een werknemer, maar als een collega. Als je goed je best doet, doet het team ook zijn best voor jou.
veel geleerd bij Manfield
Manfield is een rustige winkel waarbij je vooral veel met de winkel bezig bent,, alles schoonmaken rechtzetten etc

I
Pluspunten
kortingen
Eerste werk ervaring op 17 de levensjaar
Eentonige dagen. Leuk om mensen te adviseren. Sfeer was niet fijn voornamelijk door de toenmalige bedrijfsleider. Geen doorgroei mogelijkheden.
Dit was ook een goede baas
Hier was ik beter op mijn plaats omdat ze wat minder formeel met het personeel omgingen, maar na heel veel zweetvoeten wilde ik toch een andere baan zoeken.
Pluspunten
Veel moderner
Minpunten
Ook weer avondverkoop
Bekijk meer reviews over MANFIELD
Stel een vraag over solliciteren of werken bij MANFIELD. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over MANFIELD gesorteerd op locatie