Video afspelen via YouTube-knop
Maandag
Review over Maandag van een medewerker

Ideaal om te beginnen

8 september 2019
Maandag had snel een leuke uitdaging voor mij gevonden. Hierna kwam er ook snel een nieuwe misschien wel leukere uitdaging. Toen dit bedrijf erg tevreden over mij was en ik intern door kon groeien begonnen de irritaties bij mij. Maandag wilde niet meewerken aan een overname ondanks mijn persoonlijke groeimogelijkheden. Het salaris wat ik via Maandag verdien is beduidend minder dan bij de functie die ik binnen het bedrijf bekleed. Na meerdere keren gevraagd te hebben aan Maandag hoe het overnameproces verloopt, heb ik dit maar opgegeven omdat er nooit antwoord op is gekomen.
Vergelijkbare reviews
1 augustus 2019
Dezelfde functie
Docent (huidige medewerker) - Arnhem
Het werken bij Maandag ervaar ik als zeer prettig. Het is een werkgever die mij steeds weer een afwisselend en uitdagend project weet te geven. Daarbij zijn de arbeidsvoorwaarden erg goed te noemen. Het team staat achter je en moedigd je op een positieve manier aan om jezelf te blijven ontwikkelen. De scholingen spelen goed in op je behoeftes. Ik ben heel blij met Maandag!
8 februari 2019
Dezelfde functie
Docent (voormalige medewerker) - Nijmegen
Ik heb met veel plezier voor Maandag gewerkt. Toen het er echter op aan kwam dat ik een kans op een baan kon krijgen, werd gezegd dat Maandag 1 jaar recht heeft op jou als je dezelfde functie krijgt. Dat betekent dat ik als invaller voor het onderwijs nu scholen heb waar ik een jaar lang niet mag solliciteren op dezelfde functie. 1 jaar in het onderwijs is mega lang. Daarom ook gestopt met werken voor Maandag. Alleen rijke scholen kunnen zich dit veroorloven. Dat zijn er niet direct veel. Erg jammer, want er werken vriendelijke behulpzame mensen.
7 maart 2019
Dezelfde locatie
Accountmanager Zorg & Welzijn (huidige medewerker) - Breda
In een typische dag kun je met veel zaken te maken krijgen; aansluiten bij een intake van een van de recruiters, professionals begeleiden op project, sollicitatiegesprekken, een acquisitie gesprek bij een potentiële klant, raamovereenkomsten, evaluatieformulieren en nieuwe projecten aanmaken, meedenken in persoonlijke ontwikkeling van een professional, oprechte interesse tonen in de mensen die voor je werken en de band die je hiermee met ze opbouwt. Heel divers en dynamisch, wat het dus ook heel leuk maakt. Je bent zowel accountmanager, mental coach, begeleider en soms zelfs recruiter. Ik heb vooral meer mensenkennis opgedaan, time management verbeterd, mezelf goed leren kennen, grenzen leren stellen en bovenal geleerd om naar de behoeften en wensen te kijken van de mensen die in dienst komen. Zij zijn het visitekaartje en verdienen oprechte aandacht. Bedrijfscultuur is naar mijn mening al sterk verbeterd. Er heerst geen haantjesgedrag, we gaan samen over de eindstreep. Teambelang is aanwezig en wordt nagestreefd. Het moeilijke is soms dat je natuurlijk met targets werkt en als het goed gaat is dat heel fijn. Als het even minder gaat, moet je daar wel tegen kunnen en positief blijven. Geduld en transparantie zijn voor mij belangrijke zaken die bijdragen aan de relaties die ik opbouw met de klanten. En de balans tussen werk en gezin kan lastig zijn in de functie van accountmanager, vind ik persoonlijk. Maar het is maar net hoe je erin staat. Soms is goed ook goed genoeg. Al met al een heel leuk en gezellig bedrijf met toffe uitjes en betrokkenheid voor zowel interne medewerkers - meer...
Pluspunten
Leuke werkuitjes, betrokkenheid, humor samen en professionaliteit
Minpunten
Klein puntje; niet thuis kunnen werken (al is de toelichting begrijpelijk)
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.