Maandag

Maandag Reviews

121 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 124 reviews
Maandag heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Goed geholpen en coaching
Vervangend Wiskunde docent (huidige medewerker) –  Eindhoven29 januari 2018
Goed ontvangen bij Maandag, Ik ben een beginnende docent en word geholpen in mijn loopbaan. Ik heb de mogelijkheid om verschillende cursussen en workshops volgen. Daarnaast informeert mijn recruiter vaak hoe het met mij gaat. Op werkgebied maar ook op privégebied.

De secundaire voorwaarden zijn ook goed. En helpen je om verder door te groeien. Daarnaast begeleiden ze je goed tijdens sollicitatie gesprekken bij mogelijke opdrachten.
Pluspunten
Goed contact, goede voorwaarden.
Minpunten
Afwisselend werkplaatsen (niet voor iederen negatief)
I love Monday :)
Tijdelijk als medewerker frontoffice Ruimte & Groen (voormalige medewerker) –  Gemeente Scherpenzeel9 januari 2020
Ik heb alleen maar fijne ervaringen bij Maandag. Accountmanagers luisteren naar wat voor jou als medewerker belangrijk is en ze denken met je mee. Ze komen hun afspraken na en je proeft dat de sfeer relaxt is. Alles is tot in de puntjes toppie georganiseerd! De baan die ze voor mij gevonden hebben bij de Gemeente past ook prima bij mij. Dit was voor mij na 15 jaar buitenland een schot in de roos om weer te mogen starten in Nederland. Fijne collega’s en een goede sfeer zorgen er tevens voor dat ik iedere dag weer met veel plezier naar mijn werk ga!
Goede werkgever
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Alkmaar1 januari 2020
Fijne werksfeer, de mensen van maandag staan altijs voor je klaar.
Drukke dagen met een gezellige sfeer
recruiter (huidige medewerker) –  amsterdam12 december 2019
Ik wist niet goed wat ik kon verwachten, maar gaandeweg kon ik goed meekomen. Nu zijn mijn dagen zó druk dat ik echt goed moet leren plannen. Op zich is dat niet erg maar er komt veel kijken bij het werk, het multi tasken is uitdagend en de intakes leuk om te doen. Er wordt veel van je gevraagd maar het werk zelf is heel leuk en de sfeer is ook gezellig. Iedereen is vanaf het begin heel behulpzaam, mits je er wel om vraagt. Maar dat stukje initiatief tonen vind ik ook wel bij Maandag horen.
Pluspunten
bonus regeling die beter wordt voor recruiters
Minpunten
soms te weinig uren in een dag, cv's uitwerken is een hel
Productieve werkomgeving met zo nu en dan eens tafelvoetballen
Accountmanager (huidige medewerker) –  Middelburg2 december 2019
Het is een tof bedrijf, waar je samen in een groep gedreven mensen mag werken. Commercie speelt een grote rol, maar ook is er tijd voor humor en zo nu en dan een potje tafelvoetbal. De doorgroeimogelijkheden zijn groot en krijg je daar ook alle ruimte en vrijheid voor. Het is hard werken om je gestelde doelen te behalen, maar hierin wordt je ook goed begeleid en is er tijd om met het team te sparren en dingen te verbeteren. Ik ben zeer blij dat ik deel mag uitmaken van het Maandag team!
Uitstekende werkgever
Adviseur Informatievoorziening (huidige medewerker) –  Amsterdam Centrum13 november 2019
Vanaf het eerste gesprek voelde ik me als werknemer zeer gewaardeerd. Alles wordt eraan gedaan om je zo prettig mogelijk te laten werken.
Goede warme ontvangst, goede intake, nooit meer wat gehoord..
Groepsleekracht (voormalige medewerker) –  Utrecht20 oktober 2019
Inderdaad warme ontvangst en een positieve intake. Ik kwam met veel freelance ervaring, prachtige referenties en had recente groep 1/2 ervaring als herintreder vanwege een tijdelijke aanstelling. Nooit meer iets van Maandag gehoord.. Hoezo, we zitten te springen om leerkrachten?
Warm ontvangst!
Professional (huidige medewerker) –  Rotterdam14 oktober 2019
Bij Maandag wordt je warm ontvangen en als ergens mee zit wordt er meteen gewerkt aan een oplossing daarvoor.
Pluspunten
Leuke opdrachten
Minpunten
Lange werkdagen
zin in Maandag
recruiter (huidige medewerker) –  Amsterdam10 oktober 2019
Als we op vrijdagmiddag de week met zn allen afsluiten tijdens de borrel, heb ik stiekem al weer zin in Maandag.
Pluspunten
verantwoordelijk voor je eigen toko
Minpunten
zittend werk
Productieve, veilige en gezellige werkomgeving.
Recruiter (huidige medewerker) –  Purmerend9 oktober 2019
Maandag voelt voor mij als een productieve, veilige en gezellige werkomgeving. Maandag geeft je de ruimte en de tijd om jezelf te ontwikkelen. De trainingen dragen bij aan het leren kennen en kunnen van je functie en de daarbij behorende werkzaamheden.
Maandag is een goede werkgever.
Pluspunten
Leuk team.
Minpunten
Weinig beweging.
Maandag heeft mij positief verrast
Financieel medewerker (huidige medewerker) –  Westervoort1 oktober 2019
Vorig jaar kwam ik in contact met Maandag, een organisatie met vooral jonge accountmanagers en jonge recruiters. Ik kwam er ook achter dat het verloop toch wel vrij groot was. Nauwelijks kennisgemaakt met een accountantmanager of hij/zij was al weer weg. Maar dit weerhield me er niet van om dit jaar opnieuw een opdracht via Maandag te starten met een accountmanager die er na bijna een jaar nog steeds is, ze zijn er dus nog wel!!!
Met deze accountantmanager toch wel een mooie band op gebouwd en naar elkaar vertrouwen uitgesproken. Dit wederzijdse vertrouwen resulteerde in een contract voor onbepaalde tijd en dat voor een "60 jarige".
Maar wat mij zo goed bevalt aan Maandag zijn de afspraken die ze nakomen, is het keurig op tijd betalen van mijn salaris, zijn de ontwikkelmogelijkheden die ik krijg aangeboden. Niet dat ze me nog heel veel kunnen leren maar er zijn nog een aantal witte vlekken.
Dus ik zou zeggen, wordt mijn collega, je krijg er geen spijt van en misschien kan ik je nog het nodige leren!!!,
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Verloop onder accountmanagers
Ideaal voor commerciële salestijgers
Recruiter (voormalige medewerker) –  Amsterdam23 september 2019
Als recruiter/accountmanager binnen Maandag bevindt je je in een extreem commerciële omgeving waar over lijken wordt gegaan voor een bonus. Hier pas je goed als jij een salestijger bent die hier geen problemen mee heeft. Het is een typisch detacheringsbureau dat zich weinig bekommert om de emotionele staat van mensen waarmee ze samenwerken. Bij het uit dienst gaan van interne medewerkers (wat érg regelmatig gebeurd) wordt helaas onderscheid gemaakt. Sommigen worden vriendelijk uitgezwaaid met cadeaus, bloemen, borrels en handgeschreven kaartjes. Anderen worden de hand geschud en gedag gezegd... Voor mij een gemiste kans, vandaar geen aanbeveling.
Pluspunten
Ideaal voor commerciële individuen
Minpunten
Bonus gaat voor integriteit, weinig transparant
Ideaal om te beginnen
Docent (voormalige medewerker) –  Breda8 september 2019
Maandag had snel een leuke uitdaging voor mij gevonden. Hierna kwam er ook snel een nieuwe misschien wel leukere uitdaging. Toen dit bedrijf erg tevreden over mij was en ik intern door kon groeien begonnen de irritaties bij mij. Maandag wilde niet meewerken aan een overname ondanks mijn persoonlijke groeimogelijkheden. Het salaris wat ik via Maandag verdien is beduidend minder dan bij de functie die ik binnen het bedrijf bekleed. Na meerdere keren gevraagd te hebben aan Maandag hoe het overnameproces verloopt, heb ik dit maar opgegeven omdat er nooit antwoord op is gekomen.
Een warme werkomgeving waar je jezelf kunt ontplooien
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam1 september 2019
Na al eerder een baan te hebben gehad in arbeidsbemiddeling, kwam ik niet volledig bleu binnen bij Maandag®. Toch heb ik hier zo enorm veel geleerd in een korte tijd.

In de functie van Recruiter of Accountmanager begint jouw tijd bij Maandag® met een trainingsweek. Je krijgt alle nodige kennis over de organisatie en jouw functie. Dit wordt op een interactieve manier gedaan. Door de intensieve trainingsweek, kom je ook direct in contact met collega's vanuit het hele land. Je leert elkaar gauw kennen, wat je ook direct meer (zelf)vertrouwen geeft voor wanneer je op je eigen vestiging aan de slag gaat.

Ook op de vestiging krijg je een warm welkom en genoeg handvatten om je te ontplooien. Er heerst wel een stevige cultuur binnen de organisatie en de vestigingen. Dit moet je leuk vinden, anders wordt het pittig. Ik ben oprecht iemand die nu uitkijkt naar de maandagen, omdat ik naast het werk, mijn collega's en de werkomgeving echt als ideaal ervaar voor dit stadium in mijn leven.
Maandag leuke organisatie om voor te werken
Financieel administratief medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam12 augustus 2019
Maandag is een sociale organisatie met een groot netwerk voor je nieuwe baan. Ze denken met je mee en geven je zelfvertrouwen. Ze doen wat ze beloven en komen afspraken na. Gezellige ontspannen cultuur met regelmatig bijeenkomsten en de mogelijkheid om cursussen te volgen.
Goed meegedacht met wensen
ANW Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Zwolle1 augustus 2019
Er is goed meegedacht in de wensen wat ik heb voor mijn werk. Er is goed contact en er worden goed contact onderhouden.
Fijne werkgever
Docent (huidige medewerker) –  Arnhem1 augustus 2019
Het werken bij Maandag ervaar ik als zeer prettig. Het is een werkgever die mij steeds weer een afwisselend en uitdagend project weet te geven. Daarbij zijn de arbeidsvoorwaarden erg goed te noemen. Het team staat achter je en moedigd je op een positieve manier aan om jezelf te blijven ontwikkelen. De scholingen spelen goed in op je behoeftes. Ik ben heel blij met Maandag!
De balans tussen hard werken en presteren en werkgeluk
Recruiter (huidige medewerker) –  Eindhoven11 juli 2019
Bij Maandag staat de professional centraal dat werkt heel fijn. Zo heerst er ook een goede cultuur bij Maandag. Aan de ene kant moet je scoren en presteren, maar plezier in je werk en doen wat goed voelt is ook heel belangrijk. Maandag staat aan jou kant en denkt met je mee over ontwikkeling en jezelf blijven verbeteren. Dat maakt Maandag een hele fijn werkgever.
Pluspunten
Veel opleidingsmogelijkheden en heel veel kansen
Fijne samenwerking
Begeleider (huidige medewerker) –  Groningen7 juli 2019
Binnen het kantoor van Maandag in Groningen word er goed voor de werknemers gezorgd. Je mening is van waarde, je aanwezigheid bij cursussen, trainingen maar ook borrels, worden ontzettend gewaardeerd. Ik voel mij onderdeel van het team en weet dat ik altijd bij mijn recruiter en accountant terecht kan. Zelf ben ik enthousiast over Maandag als werkgever en kan ik het een ieder aanraden.
Mandag is een fijne, mensgerichte detacheerder
sr consultant / portfolio manager projecten (huidige medewerker) –  Amsterdam Nieuw-West1 juli 2019
Maandag detacheert in onderwijs, zorg en gemeenten. Dat laatste is mijn pakkie-an, en ze bieden leuke jobs die goed aansluiten op mijn lange ervaring.
Ik ervaar de warme, betrokken benadering als heel plezierig, is ook qua contract-opzet veel mogelijk, en er is een goed aanbod voor degenen die zich verder willen scholen en voor hen die een nauwere band willen met de organisatie zelf.
Aanrader, indien je kiest voor het detacheringsvak en je thuisvoelt in de Maandag-markt.
Pluspunten
zie review
Minpunten
geen idee
Gezellig en hard werken met eigen verantwoordelijkheid
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam13 mei 2019
Ruim een maand geleden begonnen bij Maandag en ik zit helemaal op mijn plek. Leuke collega's die mij vanaf dag één hebben betrokken bij het team en de verschillende werkzaamheden. Iedereen staat voor je klaar als je vragen hebt en dit vindt ik persoonlijk erg fijn.

Er wordt je de kans gegeven om op je eigen tempo alles op te pakken. Binnen de kaders ben je ook helemaal vrij om je werkzaamheden te vervullen en wordt er op basis van vertrouwen een hoop verantwoordelijkheid gegeven. Dit vindt ik prettig werken.

Naast hard werken worden prestaties ook gevierd en dit draagt ook bij aan een positieve werksfeer. Kleine en grote successen. En uiteraard wordt er na een week hard werken afgesloten met een borrel.
Pluspunten
Team en Collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.