Maandag
Maandag heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Goed geholpen en coaching
Goed ontvangen bij Maandag, Ik ben een beginnende docent en word geholpen in mijn loopbaan. Ik heb de mogelijkheid om verschillende cursussen en workshops volgen. Daarnaast informeert mijn recruiter vaak hoe het met mij gaat. Op werkgebied maar ook op privégebied.

De secundaire voorwaarden zijn ook goed. En helpen je om verder door te groeien. Daarnaast begeleiden ze je goed tijdens sollicitatie gesprekken bij mogelijke opdrachten.
Pluspunten
Goed contact, goede voorwaarden.
Minpunten
Afwisselend werkplaatsen (niet voor iederen negatief)
Leuke collegas
Altijd leuke collegas veezijdige functie. Leuke uitjes of bedrijfs feestjes. Wel veel competitie onderling maar hoort bij de detachering maar daar moet je tegen kunnen. Werkdruk is altijd hoog dus ook stressbestendig zijn.
Geweldig
Het sollicitatiegesprek verliep geweldig, ik was volledig op de hoogte van hun bedrijf en wat ze hun werknemers verder kunnen bieden. Ik ben blij dat ik bij Maandag heb gesolliciteerd en kijk er naar uit om met hen samen te werken en die start van mijn carrièrepad mogelijk te maken
Alleen maar targets
Het is eigenlijk geen gezonde omgeving waarin je terechtkomt of je moet ervan houden om constant de targets te halen.

Zo ook hier gesolliciteerd voor een functie maar het lijkt erop dat het bedrijf meer gericht is op het binnenhalen van personeel en cv's. Het gaat erom dat zulke bedrijven zo veel mogelijk inschrijvingen wil.

Cv's worden letterlijk verzonnen om je binnen te krijgen en tijdens het sollicitatiegesprek wordt er niet echt naar je geluisterd.

Ja natuurlijk heeft het bedrijf veel functies op zijn website, maar dat zijn niet altijd vacatures die open staan.

En beetje jammer is dat je tijd in iets steekt waarvan je later eigenlijk niets meer gaat horen zoals bij veel anderen die niet tevreden zijn over dit bedrijf. En het is een dat al en tijdje aan de gang is met zulke handelswijzen.

Ik wil anderen ook adviseren om erop te letten niet zomaar iets te onderteken. Altijd contract goed lezen voordat je eraan begint.
Allerbeste werkgever van Nederland!
Goed werkgeverschap staat hoog in het vaandel bij Maandag® en dat is niet alleen richting de professionals maar ook voor intern.

Geen dag is hetzelfde bij Maandag® en dat maakt het voor mij erg leuk. Ga je in je werk uitdagingen niet uit de weg, dan ben je hier echt op je plek.
Ik heb eindelijk mijn plek gevonden
Als Finance Professional ben ik sinds oktober 2019 begonnen bij Maandag. Wat ik prettig vind is dat ik zo de mogelijkheid heb om voor diverse opdrachtgevers aan de slag te gaan.

De sfeer bij Maandag is altijd heel prettig wanneer ik langskom. Communicatie is helder en open.

April start ik met een cursus die wordt aangeboden door Maandag, nadat ik aangaf te willen studeren zodat ik mezelf kan blijven ontwikkelen en kan doorgroeien als Professional.

Je persoonlijke groei en welzijn wordt gestimuleerd, en tevens voel ik me zeer gewaardeerd.

Je bent geen nummer maar echt een collega! Ik voel me echt op mijn plek bij Maandag, en dat sinds het allereerste kennismakingsgesprek.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden
Nooit meer iets van gehoord.
Eerstegraads docent wiskunde, veel ervaring, goede referenties. Wilde nog wel een paar dagen per week werken in het onderwijs. Men had mij al gewaarschuwd om niet bij Maandag aan te kloppen, maar tja, toch maar proberen.
Sollicitatiebrief geschreven en Maandag zou mij bellen voor een afspraak (via de mail aangekondigd). Nooit meer iets van gehoord. Werk genoeg voor mij, maar Maandag maakt er een potje van.

Tja...
Productief, soms hectisch, open cultuur
Gemoedelijke sfeer binnen ons team. Iedereen kan zichzelf zijn. Tijd voor een lolletje maar ook voor opbouwende (gevraagd en ongevraagde) kritiek naar elkaar toe. Fijne aansturing en eye-openers vanuit onze VD.
Veel te commercieel
Vreselijk bedrijf om voor te werken. het draait hier niet om mensen maar alleen om geld! Aan het begin wordt dit ontkent, maar later komt de ware aard naar boven
I love Monday :)
Ik heb alleen maar fijne ervaringen bij Maandag. Accountmanagers luisteren naar wat voor jou als medewerker belangrijk is en ze denken met je mee. Ze komen hun afspraken na en je proeft dat de sfeer relaxt is. Alles is tot in de puntjes toppie georganiseerd! De baan die ze voor mij gevonden hebben bij de Gemeente past ook prima bij mij. Dit was voor mij na 15 jaar buitenland een schot in de roos om weer te mogen starten in Nederland. Fijne collega’s en een goede sfeer zorgen er tevens voor dat ik iedere dag weer met veel plezier naar mijn werk ga!
Goede werkgever
Fijne werksfeer, de mensen van maandag staan altijs voor je klaar.
Drukke dagen met een gezellige sfeer
Ik wist niet goed wat ik kon verwachten, maar gaandeweg kon ik goed meekomen. Nu zijn mijn dagen zó druk dat ik echt goed moet leren plannen. Op zich is dat niet erg maar er komt veel kijken bij het werk, het multi tasken is uitdagend en de intakes leuk om te doen. Er wordt veel van je gevraagd maar het werk zelf is heel leuk en de sfeer is ook gezellig. Iedereen is vanaf het begin heel behulpzaam, mits je er wel om vraagt. Maar dat stukje initiatief tonen vind ik ook wel bij Maandag horen.
Pluspunten
bonus regeling die beter wordt voor recruiters
Minpunten
soms te weinig uren in een dag, cv's uitwerken is een hel
Productieve werkomgeving met zo nu en dan eens tafelvoetballen
Het is een tof bedrijf, waar je samen in een groep gedreven mensen mag werken. Commercie speelt een grote rol, maar ook is er tijd voor humor en zo nu en dan een potje tafelvoetbal. De doorgroeimogelijkheden zijn groot en krijg je daar ook alle ruimte en vrijheid voor. Het is hard werken om je gestelde doelen te behalen, maar hierin wordt je ook goed begeleid en is er tijd om met het team te sparren en dingen te verbeteren. Ik ben zeer blij dat ik deel mag uitmaken van het Maandag team!
Uitstekende werkgever
Vanaf het eerste gesprek voelde ik me als werknemer zeer gewaardeerd. Alles wordt eraan gedaan om je zo prettig mogelijk te laten werken.
Goede warme ontvangst, goede intake, nooit meer wat gehoord..
Inderdaad warme ontvangst en een positieve intake. Ik kwam met veel freelance ervaring, prachtige referenties en had recente groep 1/2 ervaring als herintreder vanwege een tijdelijke aanstelling. Nooit meer iets van Maandag gehoord.. Hoezo, we zitten te springen om leerkrachten?
Warm ontvangst!
Bij Maandag wordt je warm ontvangen en als ergens mee zit wordt er meteen gewerkt aan een oplossing daarvoor.
Pluspunten
Leuke opdrachten
Minpunten
Lange werkdagen
zin in Maandag
Als we op vrijdagmiddag de week met zn allen afsluiten tijdens de borrel, heb ik stiekem al weer zin in Maandag.
Pluspunten
verantwoordelijk voor je eigen toko
Minpunten
zittend werk
Productieve, veilige en gezellige werkomgeving.
Maandag voelt voor mij als een productieve, veilige en gezellige werkomgeving. Maandag geeft je de ruimte en de tijd om jezelf te ontwikkelen. De trainingen dragen bij aan het leren kennen en kunnen van je functie en de daarbij behorende werkzaamheden.
Maandag is een goede werkgever.
Pluspunten
Leuk team.
Minpunten
Weinig beweging.
Maandag heeft mij positief verrast
Vorig jaar kwam ik in contact met Maandag, een organisatie met vooral jonge accountmanagers en jonge recruiters. Ik kwam er ook achter dat het verloop toch wel vrij groot was. Nauwelijks kennisgemaakt met een accountantmanager of hij/zij was al weer weg. Maar dit weerhield me er niet van om dit jaar opnieuw een opdracht via Maandag te starten met een accountmanager die er na bijna een jaar nog steeds is, ze zijn er dus nog wel!!!
Met deze accountantmanager toch wel een mooie band op gebouwd en naar elkaar vertrouwen uitgesproken. Dit wederzijdse vertrouwen resulteerde in een contract voor onbepaalde tijd en dat voor een "60 jarige".

Maar wat mij zo goed bevalt aan Maandag zijn de afspraken die ze nakomen, is het keurig op tijd betalen van mijn salaris, zijn de ontwikkelmogelijkheden die ik krijg aangeboden. Niet dat ze me nog heel veel kunnen leren maar er zijn nog een aantal witte vlekken.

Dus ik zou zeggen, wordt mijn collega, je krijg er geen spijt van en misschien kan ik je nog het nodige leren!!!,
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Verloop onder accountmanagers
Ideaal voor commerciële salestijgers
Als recruiter/accountmanager binnen Maandag bevindt je je in een extreem commerciële omgeving waar over lijken wordt gegaan voor een bonus. Hier pas je goed als jij een salestijger bent die hier geen problemen mee heeft. Het is een typisch detacheringsbureau dat zich weinig bekommert om de emotionele staat van mensen waarmee ze samenwerken. Bij het uit dienst gaan van interne medewerkers (wat érg regelmatig gebeurd) wordt helaas onderscheid gemaakt. Sommigen worden vriendelijk uitgezwaaid met cadeaus, bloemen, borrels en handgeschreven kaartjes. Anderen worden de hand geschud en gedag gezegd... Voor mij een gemiste kans, vandaar geen aanbeveling.
Pluspunten
Ideaal voor commerciële individuen
Minpunten
Bonus gaat voor integriteit, weinig transparant
Ideaal om te beginnen
Maandag had snel een leuke uitdaging voor mij gevonden. Hierna kwam er ook snel een nieuwe misschien wel leukere uitdaging. Toen dit bedrijf erg tevreden over mij was en ik intern door kon groeien begonnen de irritaties bij mij. Maandag wilde niet meewerken aan een overname ondanks mijn persoonlijke groeimogelijkheden. Het salaris wat ik via Maandag verdien is beduidend minder dan bij de functie die ik binnen het bedrijf bekleed. Na meerdere keren gevraagd te hebben aan Maandag hoe het overnameproces verloopt, heb ik dit maar opgegeven omdat er nooit antwoord op is gekomen.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.