Maandag Reviews

110 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 113 reviews
Maandag heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Goed geholpen en coaching
Vervangend Wiskunde docent (huidige medewerker) –  Eindhoven29 januari 2018
Goed ontvangen bij Maandag, Ik ben een beginnende docent en word geholpen in mijn loopbaan. Ik heb de mogelijkheid om verschillende cursussen en workshops volgen. Daarnaast informeert mijn recruiter vaak hoe het met mij gaat. Op werkgebied maar ook op privégebied.

De secundaire voorwaarden zijn ook goed. En helpen je om verder door te groeien. Daarnaast begeleiden ze je goed tijdens sollicitatie gesprekken bij mogelijke opdrachten.
Pluspunten
Goed contact, goede voorwaarden.
Minpunten
Afwisselend werkplaatsen (niet voor iederen negatief)
Ideaal om te beginnen
Docent (voormalige medewerker) –  Breda8 september 2019
Maandag had snel een leuke uitdaging voor mij gevonden. Hierna kwam er ook snel een nieuwe misschien wel leukere uitdaging. Toen dit bedrijf erg tevreden over mij was en ik intern door kon groeien begonnen de irritaties bij mij. Maandag wilde niet meewerken aan een overname ondanks mijn persoonlijke groeimogelijkheden. Het salaris wat ik via Maandag verdien is beduidend minder dan bij de functie die ik binnen het bedrijf bekleed. Na meerdere keren gevraagd te hebben aan Maandag hoe het overnameproces verloopt, heb ik dit maar opgegeven omdat er nooit antwoord op is gekomen.
Een warme werkomgeving waar je jezelf kunt ontplooien
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam1 september 2019
Na al eerder een baan te hebben gehad in arbeidsbemiddeling, kwam ik niet volledig bleu binnen bij Maandag®. Toch heb ik hier zo enorm veel geleerd in een korte tijd.

In de functie van Recruiter of Accountmanager begint jouw tijd bij Maandag® met een trainingsweek. Je krijgt alle nodige kennis over de organisatie en jouw functie. Dit wordt op een interactieve manier gedaan. Door de intensieve trainingsweek, kom je ook direct in contact met collega's vanuit het hele land. Je leert elkaar gauw kennen, wat je ook direct meer (zelf)vertrouwen geeft voor wanneer je op je eigen vestiging aan de slag gaat.

Ook op de vestiging krijg je een warm welkom en genoeg handvatten om je te ontplooien. Er heerst wel een stevige cultuur binnen de organisatie en de vestigingen. Dit moet je leuk vinden, anders wordt het pittig. Ik ben oprecht iemand die nu uitkijkt naar de maandagen, omdat ik naast het werk, mijn collega's en de werkomgeving echt als ideaal ervaar voor dit stadium in mijn leven.
Maandag leuke organisatie om voor te werken
Financieel administratief medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam12 augustus 2019
Maandag is een sociale organisatie met een groot netwerk voor je nieuwe baan. Ze denken met je mee en geven je zelfvertrouwen. Ze doen wat ze beloven en komen afspraken na. Gezellige ontspannen cultuur met regelmatig bijeenkomsten en de mogelijkheid om cursussen te volgen.
Goed meegedacht met wensen
ANW Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Zwolle1 augustus 2019
Er is goed meegedacht in de wensen wat ik heb voor mijn werk. Er is goed contact en er worden goed contact onderhouden.
Fijne werkgever
Docent (huidige medewerker) –  Arnhem1 augustus 2019
Het werken bij Maandag ervaar ik als zeer prettig. Het is een werkgever die mij steeds weer een afwisselend en uitdagend project weet te geven. Daarbij zijn de arbeidsvoorwaarden erg goed te noemen. Het team staat achter je en moedigd je op een positieve manier aan om jezelf te blijven ontwikkelen. De scholingen spelen goed in op je behoeftes. Ik ben heel blij met Maandag!
De balans tussen hard werken en presteren en werkgeluk
Recruiter (huidige medewerker) –  Eindhoven11 juli 2019
Bij Maandag staat de professional centraal dat werkt heel fijn. Zo heerst er ook een goede cultuur bij Maandag. Aan de ene kant moet je scoren en presteren, maar plezier in je werk en doen wat goed voelt is ook heel belangrijk. Maandag staat aan jou kant en denkt met je mee over ontwikkeling en jezelf blijven verbeteren. Dat maakt Maandag een hele fijn werkgever.
Pluspunten
Veel opleidingsmogelijkheden en heel veel kansen
Fijne samenwerking
Begeleider (huidige medewerker) –  Groningen7 juli 2019
Binnen het kantoor van Maandag in Groningen word er goed voor de werknemers gezorgd. Je mening is van waarde, je aanwezigheid bij cursussen, trainingen maar ook borrels, worden ontzettend gewaardeerd. Ik voel mij onderdeel van het team en weet dat ik altijd bij mijn recruiter en accountant terecht kan. Zelf ben ik enthousiast over Maandag als werkgever en kan ik het een ieder aanraden.
Mandag is een fijne, mensgerichte detacheerder
sr consultant / portfolio manager projecten (huidige medewerker) –  Amsterdam Nieuw-West1 juli 2019
Maandag detacheert in onderwijs, zorg en gemeenten. Dat laatste is mijn pakkie-an, en ze bieden leuke jobs die goed aansluiten op mijn lange ervaring.
Ik ervaar de warme, betrokken benadering als heel plezierig, is ook qua contract-opzet veel mogelijk, en er is een goed aanbod voor degenen die zich verder willen scholen en voor hen die een nauwere band willen met de organisatie zelf.
Aanrader, indien je kiest voor het detacheringsvak en je thuisvoelt in de Maandag-markt.
Pluspunten
zie review
Minpunten
geen idee
Gezellig en hard werken met eigen verantwoordelijkheid
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam13 mei 2019
Ruim een maand geleden begonnen bij Maandag en ik zit helemaal op mijn plek. Leuke collega's die mij vanaf dag één hebben betrokken bij het team en de verschillende werkzaamheden. Iedereen staat voor je klaar als je vragen hebt en dit vindt ik persoonlijk erg fijn.

Er wordt je de kans gegeven om op je eigen tempo alles op te pakken. Binnen de kaders ben je ook helemaal vrij om je werkzaamheden te vervullen en wordt er op basis van vertrouwen een hoop verantwoordelijkheid gegeven. Dit vindt ik prettig werken.

Naast hard werken worden prestaties ook gevierd en dit draagt ook bij aan een positieve werksfeer. Kleine en grote successen. En uiteraard wordt er na een week hard werken afgesloten met een borrel.
Pluspunten
Team en Collega's
Prettige werksfeer
Recruiter (huidige medewerker) –  Groningen9 mei 2019
Bij Maandag werk je in een omgeving met gedreven collega's. Bij het management wordt er met je mee gedacht en de doorgroeimogelijkheden zijn er in vele mogelijkheden. Wanneer je van snel schakelen houd en veranderingen niet een probleem vindt, zit je hier goed. Maandag is vernieuwend en snel. Als dit bij je past heb je een werkgever waar echt veel mogelijkheden liggen.
Pluspunten
Flexibele vakantieregeling
Buitengewoon sterke steun van Eline en Remco van Kantoor Middelburg
kandidaat bouwkundig toezichthouder (voormalige medewerker) –  Zeeuws-Vlaanderen3 mei 2019
In aanloop naar de funktie bouwkundig toezichthouder bij een gemeente in zeeuws-vlaanderen, heb ik zeer veel steun ondervonden van de professionals Eline en Remco van kantoor Middelburg. Dit heb ik bij andere kantoren van maandag nog nooit ondervonden.Ik zie met belangstelling de volgende samenwerking tegemoed.
Afwisselend werk
professional woningcorporaties (huidige medewerker) –  Utrecht19 april 2019
Als professional wordt je ingezet waar je nodig bent. Je kunt je wensen kenbaar maken en er wordt tot op zekere hoogte en redelijkerwijs rekening mee gehouden.
Met organisatie zelf heb je niet veel te maken want je zit er niet intern.
Vandaar dat ik werk-privé-balans voor Maandag niet kan beoordelen, want dit hangt grotendeels van je opdrachtgever af.

Zoals bij elk detacheerder wordt je "verkocht" op je kwaliteiten. Dit heeft als gevolg dat je wensen om door te groeien in andere functies er niet is. Dit is logisch want je bent een professional in want je beheert. Heb je doorgroei wensen dan moet je in korte tijd goed profileren bij je opdrachtgever en hopen dat het je gegund wordt.

Maandag heeft goede arbeidsvoorwaarden. Club Maandag is zeker van toegevoegde waarde. Je kunt ook onbeperkt online cursussen volgen.
Pluspunten
Afwisselend werkomgeving, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Geen/beperkt doorgroeimogelijkheid
Goede werksfeer
Recruiter Sociaal Domein (huidige medewerker) –  Groningen12 april 2019
De werksfeer bij Maandag® staat hoog in het vaandel en dat merk je.
Pluspunten
Onbeperkt verlof
Goede werkrelatie tijdens werk, daarna laten ze je in de kou staan!
Teamleider (voormalige medewerker) –  Maastricht25 maart 2019
Maandag detachering is heel betrokken en geïnteresseerd als jij voor hun komt te werken. Ga je echter uit dienst dan is van medewerking in het afronden van uitbetaling vakantiegeld, overige reiskosten etc. geen sprake. Vasthouden aan de regeltjes, niet luisteren, geen inleving. Ik zou het niemand aanraden!
Minpunten
Verschuilen achter regels
Officiële reactie van Maandag
4 april 2019

Onze excuses voor de onjuiste afhandeling van je uitdiensttreding. Wij streven er altijd naar om dit netjes te doen, maar helaas is hier blijkbaar iets misgegaan. We horen graag van je of er nog open eindjes zijn door een mailtje te sturen naar dingenbeterdoen@maandag.nl.

werkvloer collegiaal en vriendelijk
woonbegeleider verstandelijk gehandicapten (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 maart 2019
Alleen het werk was leuk, niet de organisaties eromheen.
Pluspunten
overuren
Minpunten
lopen over je heen wanneer het maar kan
Officiële reactie van Maandag
4 april 2019

Dank je wel voor je review. Werkplezier hebben we bij Maandag® hoog in het vaandel staan, en ook het contact met je Maandag® collega’s hoort daarbij. Het spijt ons dan ook dat dit contact voor jou niet goed was. Heb je wellicht suggesties hoe wij dit kunnen verbeteren? We horen het graag via dingenbeterdoen@maandag.nl

Een informele werkomgeving waar medewerkers de ruimte krijgen zich volledig te ontwikkelen
Accountmanager Primair onderwijs (huidige medewerker) –  Zwolle12 maart 2019
Per 1 februari j.l. begonnen;

Maandag is een organisatie waarin persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Elke dag word je uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. Trainingen, cursussen.. Noem maar op! Maandag geeft je deze mogelijkheid. Enige wat je hoeft te doen is deze kans aangrijpen.

Het gehele team is betrokken en zorgt ervoor dat jij je direct thuis voelt!
Pluspunten
Betrokken &, persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
Nog geen minpunten mogen ontdekken
Fantastische werkomgeving
Recruiter (huidige medewerker) –  Den Haag12 maart 2019
Werken bij Maandag betekent leren en werken in een stimulerende omgeving! Een omgeving waar de focus ligt op ontplooiing en het vinden van professionals. De juiste mensen op de juiste plaats, waar zij het hardste nodig zijn!
Pluspunten
Werkgeluk
Met een lach de werkdag beginnen!
Recruiter (huidige medewerker) –  Den Haag11 maart 2019
Met een lach begin ik iedere ochtend mijn werkdag. Samen met mijn collega's stem ik de werkzaamheden voor deze dag af en streven wij ernaar om successen te behalen. Geen dag is het zelfde en juist deze afwisseling zorgt voor genoeg uitdaging in mijn werk. Als team zetten wij ons in, om onze professionals in hun kracht te zetten en het beste uit zich zelf te halen. Als dit lukt, is mijn werkdag compleet en vertrek ik net zoals ik de werkdag begon, met een lach op mijn gezicht!
Slecht georganiseerd
Gedetacheerd via Maandag (voormalige medewerker) –  Arnhem9 maart 2019
Ik vind Maandag slecht georganiseerd. Ze zijn niet transparant. Ze doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze doen. Je wordt van hot naar her gestuurd en de recruiters doen net alsof ze 'boven' je staan. Ik raad het niemand aan om voor Maandag te gaan werken! Misschien is het bij anderen anders, maar ze hebben vooral veel mooie praatjes. Als puntje bij paaltje komt, is er niks van waar en kiezen ze enkel voor zichzelf. Zo zijn contractverlengingen van tijdelijke aard en willen ze geen extra moeite doen voor hun medewerkers. Ik ben slecht gefaciliteerd in de praktische zaken die ik nodig had voor het werk.
Pluspunten
Je komt op verschillende plekken via detachering en leert veel.
Minpunten
Er wordt weinig rekening gehouden met je wensen
Maandag®
Accountmanager Zorg & Welzijn (huidige medewerker) –  Breda7 maart 2019
In een typische dag kun je met veel zaken te maken krijgen; aansluiten bij een intake van een van de recruiters, professionals begeleiden op project, sollicitatiegesprekken, een acquisitie gesprek bij een potentiële klant, raamovereenkomsten, evaluatieformulieren en nieuwe projecten aanmaken, meedenken in persoonlijke ontwikkeling van een professional, oprechte interesse tonen in de mensen die voor je werken en de band die je hiermee met ze opbouwt. Heel divers en dynamisch, wat het dus ook heel leuk maakt. Je bent zowel accountmanager, mental coach, begeleider en soms zelfs recruiter. Ik heb vooral meer mensenkennis opgedaan, time management verbeterd, mezelf goed leren kennen, grenzen leren stellen en bovenal geleerd om naar de behoeften en wensen te kijken van de mensen die in dienst komen. Zij zijn het visitekaartje en verdienen oprechte aandacht. Bedrijfscultuur is naar mijn mening al sterk verbeterd. Er heerst geen haantjesgedrag, we gaan samen over de eindstreep. Teambelang is aanwezig en wordt nagestreefd. Het moeilijke is soms dat je natuurlijk met targets werkt en als het goed gaat is dat heel fijn. Als het even minder gaat, moet je daar wel tegen kunnen en positief blijven. Geduld en transparantie zijn voor mij belangrijke zaken die bijdragen aan de relaties die ik opbouw met de klanten. En de balans tussen werk en gezin kan lastig zijn in de functie van accountmanager, vind ik persoonlijk. Maar het is maar net hoe je erin staat. Soms is goed ook goed genoeg. Al met al een heel leuk en gezellig bedrijf met toffe uitjes en betrokkenheid voor zowel interne medewerkers  meer... als onze professionals!  minder
Pluspunten
Leuke werkuitjes, betrokkenheid, humor samen en professionaliteit
Minpunten
Klein puntje; niet thuis kunnen werken (al is de toelichting begrijpelijk)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.