Maandag Reviews

96 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 99 reviews
Maandag heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Goed geholpen en coaching
Vervangend Wiskunde docent (huidige medewerker) –  Eindhoven29 januari 2018
Goed ontvangen bij Maandag, Ik ben een beginnende docent en word geholpen in mijn loopbaan. Ik heb de mogelijkheid om verschillende cursussen en workshops volgen. Daarnaast informeert mijn recruiter vaak hoe het met mij gaat. Op werkgebied maar ook op privégebied.

De secundaire voorwaarden zijn ook goed. En helpen je om verder door te groeien. Daarnaast begeleiden ze je goed tijdens sollicitatie gesprekken bij mogelijke opdrachten.
Pluspunten
Goed contact, goede voorwaarden.
Minpunten
Afwisselend werkplaatsen (niet voor iederen negatief)
werkvloer collegiaal en vriendelijk
woonbegeleider verstandelijk gehandicapten (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 maart 2019
Alleen het werk was leuk, niet de organisaties eromheen.
Pluspunten
overuren
Minpunten
lopen over je heen wanneer het maar kan
Een informele werkomgeving waar medewerkers de ruimte krijgen zich volledig te ontwikkelen
Accountmanager Primair onderwijs (huidige medewerker) –  Zwolle12 maart 2019
Per 1 februari j.l. begonnen;

Maandag is een organisatie waarin persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Elke dag word je uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen. Trainingen, cursussen.. Noem maar op! Maandag geeft je deze mogelijkheid. Enige wat je hoeft te doen is deze kans aangrijpen.

Het gehele team is betrokken en zorgt ervoor dat jij je direct thuis voelt!
Pluspunten
Betrokken &, persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
Nog geen minpunten mogen ontdekken
Fantastische werkomgeving
Recruiter (huidige medewerker) –  Den Haag12 maart 2019
Werken bij Maandag betekent leren en werken in een stimulerende omgeving! Een omgeving waar de focus ligt op ontplooiing en het vinden van professionals. De juiste mensen op de juiste plaats, waar zij het hardste nodig zijn!
Pluspunten
Werkgeluk
Met een lach de werkdag beginnen!
Recruiter (huidige medewerker) –  Den Haag11 maart 2019
Met een lach begin ik iedere ochtend mijn werkdag. Samen met mijn collega's stem ik de werkzaamheden voor deze dag af en streven wij ernaar om successen te behalen. Geen dag is het zelfde en juist deze afwisseling zorgt voor genoeg uitdaging in mijn werk. Als team zetten wij ons in, om onze professionals in hun kracht te zetten en het beste uit zich zelf te halen. Als dit lukt, is mijn werkdag compleet en vertrek ik net zoals ik de werkdag begon, met een lach op mijn gezicht!
Slecht georganiseerd
Gedetacheerd via Maandag (voormalige medewerker) –  Arnhem9 maart 2019
Ik vind Maandag slecht georganiseerd. Ze zijn niet transparant. Ze doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze doen. Je wordt van hot naar her gestuurd en de recruiters doen net alsof ze 'boven' je staan. Ik raad het niemand aan om voor Maandag te gaan werken! Misschien is het bij anderen anders, maar ze hebben vooral veel mooie praatjes. Als puntje bij paaltje komt, is er niks van waar en kiezen ze enkel voor zichzelf. Zo zijn contractverlengingen van tijdelijke aard en willen ze geen extra moeite doen voor hun medewerkers. Ik ben slecht gefaciliteerd in de praktische zaken die ik nodig had voor het werk.
Pluspunten
Je komt op verschillende plekken via detachering en leert veel.
Minpunten
Er wordt weinig rekening gehouden met je wensen
Maandag®
Accountmanager Zorg & Welzijn (huidige medewerker) –  Breda7 maart 2019
In een typische dag kun je met veel zaken te maken krijgen; aansluiten bij een intake van een van de recruiters, professionals begeleiden op project, sollicitatiegesprekken, een acquisitie gesprek bij een potentiële klant, raamovereenkomsten, evaluatieformulieren en nieuwe projecten aanmaken, meedenken in persoonlijke ontwikkeling van een professional, oprechte interesse tonen in de mensen die voor je werken en de band die je hiermee met ze opbouwt. Heel divers en dynamisch, wat het dus ook heel leuk maakt. Je bent zowel accountmanager, mental coach, begeleider en soms zelfs recruiter. Ik heb vooral meer mensenkennis opgedaan, time management verbeterd, mezelf goed leren kennen, grenzen leren stellen en bovenal geleerd om naar de behoeften en wensen te kijken van de mensen die in dienst komen. Zij zijn het visitekaartje en verdienen oprechte aandacht. Bedrijfscultuur is naar mijn mening al sterk verbeterd. Er heerst geen haantjesgedrag, we gaan samen over de eindstreep. Teambelang is aanwezig en wordt nagestreefd. Het moeilijke is soms dat je natuurlijk met targets werkt en als het goed gaat is dat heel fijn. Als het even minder gaat, moet je daar wel tegen kunnen en positief blijven. Geduld en transparantie zijn voor mij belangrijke zaken die bijdragen aan de relaties die ik opbouw met de klanten. En de balans tussen werk en gezin kan lastig zijn in de functie van accountmanager, vind ik persoonlijk. Maar het is maar net hoe je erin staat. Soms is goed ook goed genoeg. Al met al een heel leuk en gezellig bedrijf met toffe uitjes en betrokkenheid voor zowel interne medewerkers  meer... als onze professionals!  minder
Pluspunten
Leuke werkuitjes, betrokkenheid, humor samen en professionaliteit
Minpunten
Klein puntje; niet thuis kunnen werken (al is de toelichting begrijpelijk)
Top bedrijf
Accountmanager (huidige medewerker) –  Enschede7 maart 2019
Ik werk nu ongeveer 3 jaar voor Maandag en tot op de dag van vandaag geniet ik nog steeds iedere dag.

Als Accountmanager heb ik een enorm uitdagende baan, de sfeer binnen ons team en de vrijheid die je krijgt bevallen me enorm goed.
Pluspunten
Cultuur
Echte meedenkers
Docent Nederlands (huidige medewerker) –  Eindhoven7 maart 2019
Echte meedenkers, dat is voor mij typerend Maandag.

Ze denken niet alleen in hun eigen belang, maar denken juist aan wat voor mij de beste plek zou zijn. Daarnaast adviseren ze ook met enige regelmaat over cursussen en trainingen die ik kan volgen bij hun eigen Academy.
Pluspunten
Persoonlijk
Tot Maandag, fijne werkgever!
Servicedesk medewerker (voormalige medewerker) –  Purmerend hoofdkantoor7 maart 2019
Tot Maandag is een fijn bedrijf! De sfeer, collega's, trainingen, cursussen en teamuitjes maken het een fijn bedrijf.
Maandag geeft veel om zowel de professionals als de interne medewerkers. Maandag investeert ook continue in zijn of haar interne medewerkers en professionals (trainingen). (erg goed!)

Bij Maandag staat werkgeluk en werkplezier op nummer 1!
Pluspunten
Fijne sfeer + collega's
Minpunten
kantoor (weinig beweging op een dag)
Fijn bedrijf om voor te werken
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam7 maart 2019
Fijn bedrijf om voor te werken met volop doorgroeimogelijkheden.
Het beste uit jezelf halen!
Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam7 maart 2019
We hebben oog voor onze professionals en ook intern zijn er mogelijkheden om continue het beste uit jezelf te halen. Middels cursussen, trainingen en club Maandag®, motiveren wij professionals om het beste uit hunzelf te halen. Werkgeluk staat voorop.

Het binden met professionals vind ik het leukste aan mijn baan. Luisteren waar jij jouw werkgeluk uit haalt en waar je graag wilt ontwikkelen.
Pluspunten
Betrokkenheid, doorgroeimogelijkheden, fijne werksfeer
Fijn bedrijf om voor te werken
HR Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam7 maart 2019
Voor mij is Maandag een energiek en dynamisch bedrijf met heel veel leuke collega’s, goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden. Ik krijg veel vrijheid in mijn werk en de kans om mezelf te ontwikkelen. Aanrader!
Pluspunten
Leuke collega’s, onbeperkte vakantiedagen en veel vrijheid
Maandag staat open voor nieuw talent
Facilitair Coördinator (huidige medewerker) –  Purmerend7 maart 2019
Maandag is een organisatie die open staat voor nieuw talent. De vele persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden hebben ervoor gezorgd dat ik nu op een afdeling werk, waar ik altijd al interesse in heb gehad. Het is hard werken, maar de gezellige collega's om mij heen zorgen ervoor dat het elke dag een feestje is!
Perfecte balans tussen gezelligheid en productiviteit.
ICT Trainee (huidige medewerker) –  Amsterdam7 maart 2019
Ik ben 2 jaar werkzaam bij maandag en ervaar dit zeer goed.

Het leuke van mijn werk vind ik dat geen 1 dag hetzelfde is, een dynamische groeiende organisatie wat zeker in mijn vakgebied leuke en ook uitdagende werkzaamheden met zich mee brengt.

Als IT medewerker zijn mijn collega's ook mijn klanten. Door deze verhouding verloopt het contact heel soepel en dat brengt een leuke werksfeer met zich mee.
Pluspunten
Gezellig, Jong bedrijf, dynamisch, doorgroeimogelijkheden, Onbeperkt verlofdagen
Flexibiliteit is belangrijk
ICT Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam6 maart 2019
Voor mensen die erg flexibel zijn en iedere dag nieuwe uitdagingen zoeken is maandag een goede keuze.
Pluspunten
onbeperkte vakantiedagen
Minpunten
managment
Maandag® is een fijne werkgever!
Recruiter (huidige medewerker) –  Middelburg6 maart 2019
Maandag® is een fijne werkgever! We hebben oog voor onze professionals en ook intern zijn er mogelijkheden om continue het beste uit jezelf te halen.

Middels cursussen en trainingen blijven we up to date en ontwikkelen we onszelf. Geen dag is hetzelfde en samen met een gezellig en gemotiveerd team maakt dit Maandag® zo'n leuk bedrijf om te werken.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, afwisseling, fijne werksfeer
Met plezier naar je werk
ICT trainee (huidige medewerker) –  Purmerend6 maart 2019
Maandag is een bedrijf waarin werkgeluk voorop staat. Wanneer jij happy bent op je werk ga je vanzelf je best doen. Ik vind het werken voor maandag leuk omdat er een gezonde afwisseling is qua werk en veelvuldig in aanraking komt met mensen. Ik kan me hiernaast op werk en persoonlijk vlak ontwikkelen.
Pluspunten
Trainingen, Uitjes, flexibiliteit
Fijne werkgever met goede balans tussen plezier en werkdruk
Office Manager (huidige medewerker) –  Den Haag6 maart 2019
Ik zit nu bijna 2 jaar op mijn plek bij Maandag als Office manager bij onderwijs Den Haag. En ik kan eerlijk zeggen dat het een van mijn leukste banen is tot nu toe!. Binnen mijn functie heb ik enorm veel vrijheid om mijn functie naar eigen hand te zetten wat ik als zeer prettig ervaar. Ook zijn de collega's erg fijn om mee te werken en krijg ik ook veel waardering voor wat ik doe.

En dan hebben we het nog niet gehad over alle goede feestjes die maandag organiseerd ;)
Pluspunten
mega positieve sferen op de werkvloer
Minpunten
de doorgroeimogelijkheden voor Office manager in mijn beleving zijn er niet heel veel.
Tof bedrijf, fijne werksfeer
Online Marketing (huidige medewerker) –  Purmerend6 maart 2019
Ik werk inmiddels een goede 4,5 maand voor Maandag® en moet zeggen dat ik nog niet eerder bij een werkgever zo'n fijne sfeer heb gehad. De mogelijkheid om je dag zelf in te delen en de vrijheid die je krijgt om jezelf te ontwikkelen is zeer fijn. Heb je een goed idee, voer het maar uit. Get it done. Dit, samen met het team van leuke collega's en leuke werkzaamheden zorgen ervoor dat ik voorlopig nog niet weg zal gaan bij Maandag®
Pluspunten
Ontwikkelingsmogelijkheden, vrijheid, leuk team, goed geregeld
Fijne werkgever
Promotie (voormalige medewerker) –  Amsterdam6 maart 2019
Maandag® is voor mij een fijne werkgever om voor te werken. Ik ervaar vrijheid en mijn werk en betrokkenheid van mijn collega's. Dit zijn zaken die ik belangrijk vind in mijn werk.
Pluspunten
Vakantiedagen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.