Máxima Medisch centrum Reviews

Goede werkgever
Medewerker HRM (huidige medewerker) –  Veldhoven17 januari 2019
Máxima Medisch Centrum heeft een fijne en gemoedelijke bedrijfscultuur. Er zijn voldoende opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden. Ik werk al jaren met plezier in dit ziekenhuis!
Pluspunten
Gemoedelijke werkgever, voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden
reasonable workplace
Resident physician intensive care (voormalige medewerker) –  Gemeente Veldhoven5 augustus 2018
Actually it's too long ago for me to give a really good review. It's just one of these big Dutch hospitals that delivers a reasonable service to their patients.
Ziekenhuis ruimtes reinigen
Interieurverzorgster (voormalige medewerker) –  Veldhoven23 augustus 2017
Het ziekenhuis helpen bij het bestrijden van het VRE en MRSA . Via het bedrijf Sense heb ik een speciaal programma gevolgd en later ook een interne cursus. Zo heb ik de beste en meest efficiënte technieken geleerd om een ruimte bacterie en virus vrij temaken.
Pluspunten
Veel ervaring opgedaan. Diverse interne cursus mogelijkheden
Minpunten
Het vaak tekort aan personeel
Een positieve en mens gerichte werkomgeving.
Máxima Medisch Centrum (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB20 juni 2015
Het leukste van mijn werk is het omgaan met vrijwilligers die veelzijdig en over het algemeen zeer gemotiveerd zijn om hun werk te verrichten.
Het goed omgaan met collega's vind ik een belangrijk onderdeel van mijn werk en krijg daar ook veel voldoening uit.
Het moeilijkste van mijn baan blijven de slecht nieuws gesprekken en het begeleiden van de vrijwilliger daarin.
Pluspunten
Het veelzijdig omgaan met positieve mensen.
Minpunten
De afstand is groot en ik zou graag meer uren willen werken.
Hele prettige werksfeer, fijne collega's en genoeg doorgroeimogelijkheden.
poliklinieksecretaresse (huidige medewerker) –  Veldhoven, NB27 augustus 2014
Het is een bedrijf dat oog heeft voor de mensen, ik heb fijne collega's en het contact met patiënten staat toch altijd centraal.
Zowel telefonisch danwel persoonlijk aan de balie is het belangrijk dat mensen zich gehoord en gezien voelen. Het kan moeilijk zijn als iemand in paniek raakt en meteen nu een afspraak wil hebben, en dat het medisch gezien niet direkt noodzakelijk is om die persoon dat op een juiste manier duidelijk te maken zodat hij zich toch serieus genomen weet. Het is vaak heel hectisch en volle agenda's met steeds weer nieuwe aanvragen waarvan de huisarts vindt dat het spoed is. Een specialist kan daar soms een ander idee over hebben.
Harmonie behouden in het contact tussen alle personen is mijn belangrijkste streven.
Pluspunten
heerlijk eten, vooral de salades
Prima werkgever
Applicatiebeheerder EZIS (voormalige medewerker) –  Veldhoven25 juni 2014
Heeft zich als een goede en sociale werkgever getoond. Ik deze periode voldoende mogelijkheden tot ontplooiing en opleiding.gekregen.
Pluspunten
goede collegiale sfeer
Leuke en gezellig ziekenhuis
Voedingsassistente (voormalige medewerker) –  Veldhoven, NB14 januari 2014
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gewerkt. Was een leuk ziekenhuis en dat is waar ik mijn diploma als voedingsassistente heb gehaalt. Ook hier leuke collega's en heb daar met veel plezier gewerkt
hectische dag op het kantoor
radiodiagnostisch laborant met CT specialisatie (huidige medewerker) –  Eindhoven, NB6 januari 2014
Een typische dag op het werk bestaat uit het plannen en organiseren van een afdeling radiologie bestaande uit +/- 85 personen. Het lijkt een simpel karwei om een rooster in elkaar te flansen, dat is het ook maar niet als je rekening moet houden met
- verschillende wensen
- verschillende diensten
- verschillende expertise
- vakanties
- werktijdenwet
- en een heleboel andere factoren die meespelen.

Elke keer weer is het een uitdaging om de verschillende kamers draaiende te houden en dan ook nog eens naar ieders wens.
Tijdelijke baan via flexbureau
polikliniekassistente (voormalige medewerker) –  Eindhoven22 januari 2013
Mijn werk bestond uit het opzoeken van dossiers, patienten helpen aan de balie en telefoon aannemen om afspraken te maken.

Ik heb geleerd om patienten aan de balie te woord te staan, afspraken te maken en dossiers op te zoeken.

Mijn collega's heb ik niet echt leren kennen doordat ik er maar vier maanden gewerkt.

Het moeilijkste van de baan was dat ik geen pauze had.

Het leukste van de baan was dat ik daar ervaring heb opgedaan heb en meer te weten ben gekomen over orthopedie.
Pluspunten
door de drukte was de dag zo voorbij
Minpunten
geen pauze
vooruitstrevende werkomgeving
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Veldhoven3 augustus 2012
Het flexbureau van het Maxima Medisch Centrum geeft mij de mogelijkheid om mijn uren zelf in te delen. Ik kan werken op verschillende verpleegafdelingen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Máxima Medisch centrum. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Máxima Medisch centrum gesorteerd op locatie